Plan

65 3 1
                                    

"Ayliiiin diye" bağırdı annem. Yataktan yuvarlandım. Dedim noluyoz. Bağırmaya başladı nur yüzlüm." Git ekmek al çabuk" Şimdi Hayır desem sonumu çok iyi biliyorum. Evet desem ama çok üşenıyorum bakkala gitmeye ya. "Tamam annecim" dedim. Ve pijamalarımı çıkardım. Üstüme doğru dürüst bişeyler giydim ve aşağıya indim. Annem parayı verdi apartmandan çıktım. Yolda yürüyodum. Sonra kafama gelen bir darbeyle irkildim. "Aylin kız. Günaydın, günaydında senin günün daha aymamış" diyerek gülmeye başladı. "Ya ece kafama vurdun ne tepki vermemi bekliyodun Allahın manyağı" dedim. "Geliyosun dimi. Kaç gündür plan yapıyoruz. Sakın bana daha anneme sormadım deme" dedi kızarak. Allah kahretsin! Ben onu tamamen unutmuştum. Ürkerek "Ece benim aklımdan tamamen çıkmış sormadım" dedim ve koşarak kaçtım bakkala doğru. Ece rahat durur mu arkamdan bağırmaya başladı "Aylin seni boğucam Aylin elimden sağ çıkmayacaksın!" dedi. Sanırım ciddiydi. Hemen bakkala girdim.


Fuat Amca "Kız dur deli noldu?" dedi bende dedim ki "Ec-e Ecee ece beni öldürücek dedim. "Sakın beni karıştırma dedi" Belli ki Eceden o da korkuyordu. Neyse ekmeği alıp bakkaldan çıktım. Saklana saklana eve doğru gittim. Eve geldim içeri girdiğim gibi benim aptal kardeşim üstüme atladı. Dedim "Manyak!" merdivenlerden yuvarlanıyorduk. "mağaradan mı çıktın benim aptal kardeşim" dedim. Mal mal suratıma baktı. "Git işine abla yaa" dedi. Ekmeği anneme verdim. Sofraya oturduk ve benim artık sormam gerek soruyu soracaktım. Cesaret topluyordum. Derin derin nefes aldım. Ve "Annecim! Bugün ne kadar güzelsin. Bakıyım sen gençlenmişin mi ne? Vallaha genç gibisin.." sözümü keserek "Yine ne halt yedin Aylin?" dedi. Bende dedim ki "Şeyy Annecim şimdi ben Ece, Beril, Lina. Bi plan yaptık. Bu yaz beraber bir yere gitmeyi düşünüyoruz kamp gibi.." ve Sude atladı "Ablam gidiyorsa bende arkadaşlarımla başka bir yere giderim dedi" içimden Allah senin... Batırmıştı. Ya o çenesini açmasa olmayacaktı dimi? Yooookkk Allah Sude'ye bi çene vermiş gerisini koyvermiş. Ya sevgilim gibi herbişeyime karışıyordu. "Evet Aylin kardeşin haklı ya Sude seninle gelecek ya da döndüğünde onu bir yerlere götüreceksin" dedi. Ben bu kadar basit olacağını tahmin etmesemde. "Tamam onu bir yerlere götürücem" dedim. Yani ne olabilirdi ki. Aslında annem bu kadar basit izin vermezdi. İiçmde bir kuşku uyandı. Dedim bu işin içinde bir iş varda neyse.

4 Arkadaş 1 Büyük MaceraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin