En sonunda

56 3 5
                                    

Gelmiştik! Sonunda. Aylardır planladığımız plan sonunda gerçek olmuştu. Sude yoktu. Sabah ekmek alma derdi yoktu. Ayliiiiin diye yataktan fırlattıran bir ses yoktu. Valla otobüsten dışarı ayağımı attığım an bi "oh" çekmiştim. Herkes çadır kurma derdindeydi. Bende çadırımı kurmak için gerekli malzemeleri çıkardım ve herkes gibi çadırı kurmaya çalıştım. Lina Ve Beril zorlanmadan çadırlarını kurmuştu. Çünkü onlar geçen sene de kampa gitmişlerdi. Ama Ece ve benim durumum acizdi. O kadar komik bir haldeydik ki. Çadır kurmuyor adeta çadırla boğuşuyorduk sanki. Halimize acınırdı.
Ece: Lan çok bilmiş Berille Lina orda otucanıza Aylinle bana yardım edin.
Ben: Aynen ya burda Sudeyle yapmadığım kavgayı çadırla yaptım. Kalk kız Beril gel len buraya.
Beril: Ay tamam acıdım. Geliyorum
Lina: Ece sende amma yaptın ne var ki çadır kurmakta. Dur geliyorum beceriksiz seni.
Ece ve ben aynı anda
Ukalalar sizi!
Berilin yardımıyla çadırımı kurmuştum. Beril pek bişey yapmasada olmuştu. Ecelerde durum, çok ta iyi değildi. Sürekli didişiyolardi. Ece Linanın çok bilmişliğinden Lina Da Ecenin çenesinden bıkmıştı. Berille beraber duruma el atarak yakayı kurtardık. Ve Ecenin çadırıda hayanındaydik.
Çadırlar tamamdı ama benim atladığım bişey vardi. Ben erken kalkamazdım ki. Kızlara söyledim. Eceyle yine aynı durumdaydık
Beril: Alışırsınız ya burda
Lina: Okula gelirken nasıl kalkıyorsanız burdada öyle kalkin zaten bi iki güne alışıyor insan.
Ya o değilde otobüsten beri bizim suratımıza mal mal bakan bi kız grubu vardi. Belli ki sosyeteydiler. Bu durumdan kızlara bahsettiğimde, onlarda fark etmişti bu durumu. Ve hala bize bakıp sonra bişey fısıldıyorlardi. Bu arada ben size arkadaşlarımn özelliklerinden bahsetmedim. Hemen bahsedeyim.
Lina, iyi bir kızdır. Zeki ve saygılıdır. Çok alıngan ve bize hemen darılır. Duygusaldır. Arkadaş çevresinde çok sevilen tatli cici biseydir.
Ece, ece o kadar tatlidir ki boyle cimcikleye cimcikleye sevesin gelir. Arkadaslara cok onem verir. Biraz kavgacı bir tipdir. Hiç duygusal değildr. Çok eğlenceli bi insan
Beril, o çok vefalıdır. Ve arkadaş kaybetme korkusu olan bi kız. O da çok iyi. Sevecendir. Bazen ukalalaşsada severiz biz Berili.
Böyle gizel insanlar benim arkadaşlarım. Neyse konumuza geri dönelim. Ben bu kızlardan bahsedince e haliyle Ecenin tepesi atti.
Beril: Bidaha baksinlar bu tarafa ben diyeceğimi bilirim.
Lina: Neden bakiyorlarsa.
Biz böyle konuşurken dalmışız. Sen git Ece kızlarla kavga etmeye Ecenin Ayleen diyişiyle irkildim bi baktim. Sarı çiyan avazı çıktığı gibi Eceye bağiriyor. Koştum
Ben: Sen kime bağırıyosun! Sarı çiyan terbiyeni takın!
Beril: Kızlar tamam kavga çıkmasın
Ece: Kavga çıkacak sen merak etme Berilcim. Sabahtan beri suratimiza mal mal bakiyolar. Hayir yani ne gorduyseniz bizden!
Sarı çiyan: Biz sizin aptallığınıza bakıyoduk canım ya.
Ben: Maşallah sizde de yok da değil hani. Kendini anlatma bize pis sarışın dedim
Sarı çiyan geldi saçımı çekti.
Çiyan: Sen kime pis sarışın diyosun he gebertirim seni dedi.
Ben: Sana dedim. Takda sahibine tam da kişiye.
O sırada Ece Lina ve Beril kavga çıkardı diğer kizlarla saç baş giriştiler biz çiyanla kendi derdimizdeyiz. Sonra Ece çiyanin saçimi çektiğini gordugu an kiza bir tokat atti. Bir ses çıktı kız uyandığında hep beraber müdürün yani oranın başkanın yanındaydik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

4 Arkadaş 1 Büyük MaceraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin