Arabadaki durmadan yükselen şarkı sesleri,bağırışmalar,gülüşmeler ve konuşmalar hepimiz bu sahteliğin içinde bir sahnede yer alıyoruz ama bu sahtelikte hangimiz başrolü oynuyor bilinmiyor
-Ya Deniz şu arabayı yavaş sür diye kaç kere söyleyeceğim sana diyen Elisa'ya döndü bakışlarım.
-Abartma elisa 100 ile giden bir arabanın ne gibi bir zararı olabilir?
-Ya panik atağım var diyorum fazla hızı sevmiyorum yavaş git.
Başka arabaya binip git o zaman elisa diyen deniz arabayı yolun kenarına çekti
Yılbaşında ne yapsak diye olan konuşmamız arabanın içinde olan gerginlikten dolayı sonlanmıştı ve herkesin bakışları arabadaki o ikiliye dönmüştü .
-Öylemi Deniz
-Öyle Elisa
-Peki tamam iyi akşamlar diyen elisa arabadan indi ve arabanın kapısını sertçe çarptı.
-Ne yaptığını sanıyorsun sen diye yükselen devin hızlı bir şekilde arabadan indi ve peşlerine ben de takıldım,neden bu kadar saçma bir konunun bu kadar büyütüldüğünü anlayamıyordum ama bu grup son zamanlarda küçük konuları bu kadar büyütebiliyordu.
Elisa'ya yetişmeye çalışırken on santim topuklular yüzünden beş kere yere düşme tehlikesi yaşamıştım.fakat her defasında devin beni kolumdan yakalamıştı en sonunda elimi tutmuş beni peşinden sürüklüyerek hızlı bir şekilde elisaya yetişmeye çalışıyordu.
En sonunda Elisa'nın adımları daha çok hızlanınca devin elisa diye bağırmıştı anlamıyordum on santim uzun topuklularla bu kadar hızlı nasıl yürüyorlardı bilmiyordum ama büyük bir başarıydı.
Ben ne kadar topuklu ayakkabılardan nefret etmiş olsam da elisa ve devin bunları giymemde beni zorlamıştı.
-Bize doğru dönen Elisa ah kızlar sizler neden arabadan indiniz parti yerinde zaten buluşucaktık dedi.
-Saçmalamayı kes elisa sizin son zamanlardaki boş kavgalarınızın sebebi nedir? diyen devine katılarak başımı salladım.
-Bilmiyorum devin gereksiz yere bana ters cevaplar veriyor ben sadece panik atağım var korktum üzgünüm diyen elisaya sarıldım.
-Ağlama elisa senin panik atağının olduğunu biliyoruz ve onun da bunu bilmesine rağmen gereksiz yere hız yapmasına şaşırdık sadece.
-Hadi taksi çağırıp gidelim diyen devine baktık ve onaylayan bakışlarımız ile onu takip etmeye başladık.
Arkadan gelen ıslık sesine üçümüzde aynı anda döndük.
-Vay vay vayyy şu kızlara bak ahmet yakıyorlar dünya güzeli misiniz yoksa diyen adama ters ters bakmakla yetindik ve devinin yürüyün hadi diyen sesine tekrar önümüze dönüp kol kola girdik ve hızlı adımlarla ilerlemeye başladık.
Arkamızdaki seslere kulak vermeye çalıştım ve bize doğru yaklaşan adım seslerini duyabiliyordum.
-Bir el bileğimi tuttu ve güzelim baksana ya dedi diğer elim ile sert bir şekilde tokat attım ve elimi hızlı bir şekilde bileğime dokunan elinden çektim.
-Ne yapıyorsun be sen diyen devin adama bağırdı.
-Hop hop hop ne oluyor burada diyen Deniz Mert ve Uraz'a döndü bakışlarım bunlar ne ara arabayı park etmiş ve buraya gelmişti diyen düşüncelerimi susturmaya çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayboluşun Matem'i
Khoa học viễn tưởngHer şey bir anda ve bir gecede başladı. 1 arkadaş grubu bir ev partisine gitse en fazla ne olabilir ki Bu hikayede sizlerde kaybolacaksınız...