Yazar anlatımlı
10 yıl önce chanmi ve jisungun yetimhanede ilk günü
TA(temizlikçi abla):"yok müdür hanım hiç bir yerde bulamıyoruz sanki yer yarıldı da içine girdi"
M(müdür):"kardeşi nerde peki"
TA:"odasında ben kardeşimi bulurum dedi ama size sormadan çıkarmak istemedim"
M:"git çıkar bakalım bulacak mı"
TA:"ama müdür hanım tek başına aramak istiyormuş kimsenpeâinde olmadan"
M:"ne yaparsa yapsın kızı bulsun yeter"
TA:"peki iyi akşamlar"
Hava kararmak üzereyken yetimhanedeki hiç bir görevli chanmi'nin nerede olduğunu bilmiyordu her yeri aramışlardı. Fakat hiç birinin aklına çatı gelmemişti. Hem küçücük bir kız çatıda ne yapardı ki.
TA:"jisung gel bakalım buraya müdür hanımdan izin aldım arayabilirsin kardeşini"
Jisung hiç konuşmadan merdivenlere koşmuştu.
Temizlikçi gidemezdi peşinden müdür hanım ne isterse yapmasını söylemişti çocuk şuanda özgürce kardeşini arayabilirdi. İlk işi çatıya çıkmak olan jisung tahmin ettiği gibi kardeşini bulmuştu. Küçük kız çatının duvarına oturmuş ağlıyordu. Bunu gören jisung hemen kardeşinin yanına gidip oturdu ve konuşmaya başladı.Kjisung(küçük jisung jdjd):"iyi misin ne oldu"
Kchanmi(küçük chanmi):"oppa ben annemi özledim burayı hiç sevmedim eve gidelim"
Kjisung:"bende sevemdim ama bizi buraya bıralan kişi zaten annem bizi yanında isteseydi buraya bırakmazdı"
Kchanmi:"annem bizi sevmiyor mu?"
Kjisung:"bilmiyorum ama galiba sevmiyor"
İki çocukta çok iyi biliyordu sevilmemenin ne demek olduğunu.
1 hafta sonra
M:"Yeni bir arkadaş geldi bakın bu minho"
Çocuk o kadar mutsuz görünüyordu ki sanki bıraksak ağlicak. Müdür gittikten sonra chanmi ve abisi sessizce konuşmaya başladı.
Kchanmi:"onunla konuş"
Kjisung:"hayır o korkunç"
Kchanmi:"hadi ama neresi korkunç bildiğimiz insan"
Kjisung:"git konuş o zaman"
Kchanmi:"konuşurum"
Küçük kız Minho'nun yanına gidip konuşmaya başladı.
Kchanmi:"merhaba ben chanmi bu da jisung ikizim arkadaş olalım mı"
Chanmi jisung'un aksine içe dönük ve kimseyle kolay kolay konuşmayan birisiydi fakat Minho'nun bir sorunu olduğunu anlamış ve ona yardım etmeye çalışmıştı. Minho chanmi ve jisungla iyi anlaşıp somurtmayı bırakmıştı.
2 yıl sonra chanmi ve jisung 10 yaşındayken
Müdürün odasında çok zengin ve ünlü bir savcı vardı Han ailesinin varisi.
HAV(han ailesinin varisi):"iki çocuk olsun bir kız bir erkek dikkat çekmemi sağlıyacak çocuklar olsun"
M:"insanlar genelde ikiz olan çocukların birini alır diğerini almazlar fakat siz iki çocuk istiyorsunuz ve bir kız bir erkek ikizler var onları evlat edinebilirsiniz çok dikkat çekerler"
O sırada minho 1 hafta önce evlat edinilmişti bile bu yüzden jisung ve chanmi mutsuzdu. Aniden müdür hanım dalmıştı odaya.
M:"bana bakın ikizler birazdan çok önemli birisi sizi evlat edinmek için gelicek eğer onun yanındada böyle somurtursanız benden çekeceğiniz var"
Temizlikçi abla kapıyı açarak misafirleri buyur etti. Adam görür görmez konuşmaya başladı.
HAV:"tamam alıyoruz bu ikisini"
Tek amacı gösteriş yapmaktı herkes bunu biliyordu. Fakat onlardan birer eşya gibi bahsetmesi müdür hanımın ve temizlikçinin hoşuna pek gitmemişti.
Günümüz 2023 Chanmi'nin zihni
Yerde yatan jisung'a yardım edemiyordum o yerde baygın halde bir kan havuzunun ortasında benim yardımımı bekliyor fakat baen ona rdım falan edemiyordum. Beklesem uyanır mı? Zihnimin içindeki onlarca sesten jisungun sesi duyuluyordu 3 yıl önce bana kurduğu cümleler. Anneler babalar kızar ya hani çocuklara hič düşünmeden, iki saat sonra unuturlar zaten, peki çocuklar unuturmu chanmi, ya da o sözler çocuklara yük mü olur? Doğurmasaymış değil doğmasaymışım der o çocuklar hep ,ağlar üzülür baskı altında hisseder ama hep kalır o sözler aklının en uc köşesinde tekrar tekrar yüze vurulmayı bekler o sözler...
Bunlarda benim zihnimin köşesinde kaldı sincap yüzüme vurulmayı bekler biçimde...
Yerde yatan jisung kalktı bı anda ayağa önce ayağa kalkmaya çalışan jisung'a sonra yerdeki kana ve sonrada ayakta durmakta zorlanan bana nefretle bakan jisung'a kaydı. Sanki bana lanet okuyordu senden nefret ediyorum diyordu onu koruyamıyacak kadar mal olduğumu söylüyordu haklıydı.
Felix'in ağzından
Diğerleri ameliyat kapısına bakarken ben chanmiye bakıyordum. Bitik durumdaydı. Gözleri hala yerdeydi...
Bı anda chanmi'nin katasını yeren kaldırıp duvar kalkdırmasıyla yanımdaki changbini dürttüm. Changbin seungmini, seungmin jeongin'i, jeongin chanı derken herkes chanmiye bakıyordu. Chanmi ise duvara. Derken chanmi kafasını bize doğru yani daha doğrusu ameliyathaneye doğru çevirdi.
Gözünden akan bir damla yaşla hepimiz sus pus olmuştuk hemen sonra chanmi kafasını elleri ve dizleri arasına alıp hıçlıra hıçkıra ağlamaya başladı. Ne yapacağız der gibi baktığımda Chan hyung onunkendi haline bırakmamızı içini dökmesi gerektiğininsöyledi haklıydı.Yarım saat boyunca aralıksız ağlayan chanmi yorgun düşüp uyuyakalmıştı Chan hyungda fırsat bilip onu ayağı için doktorun yanına götürmüştü. Sessizliği bozan hyunjin oldu.
Hyunjin:"ya ben bişey sorcam ameliyatın şimdiye kadar bitmesi gerekmiyor muydu ciddi bişey olmuş olmasın"
Seungmin:"haklısına ama sakın chanmi'nin yanındada böyle konuşma zaten kız perişan olmuş"
Ameliyat hane kapısının açılmasıyla doktorun yanına gittik.
Dr:"hastanın hayati tehlikesinyok fakat hafıza kaybı yaşanabilir kafasında çok büyük açık yaralar yok sadece bir bölgeye 5 dikiş attık ameliyatın uzun sürmesinin sebebi sanırım darbe alırken kendini sağ tarafa döndürmesi ve kafasındaki yarıktan giren cam parcalarını çıkarmamız gerekmesi söylediğim gibi hayati tehlikeyi atlattı fakat hafıza kaybı gerçekleşebilir odaya alındıktan sonra ziyaret edebilirsiniz geçmiş olsun"
Minho:"sincap ağaç dalından düşmüyormuş bugün bunu öğrendim..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba mısın ne? | skz ile hayal et
Teen Fiction"Lan sincap sana sesleniyorum baksana" ...