אסתר אמא של שירה: "שירה מה שלומך? איך היה לך היום בבית הספר?"
"אמא את יודעת שלגוון בחיים נותן צבע ועניין?שירה: "אמא כל יום אותה שאלה: 'איך היה בבית ספר' אז לשאלתך היה סבבה, היום באה מורה מחליפה מבוגרת וכשהגיע לשם שלי ברשימת שמות היא הסתכלה עלי ואמרה לי שהיא לימדה אותך פעם, בנוסף היא אמרה לי שאני כל כך מזכירה אותך: גם השיער הבלונדיני והעניים הכחולות שתי טיפות מים כמו שהיא זוכרת אותך ושאני יפה כמוך".
יולי אחותה של שירה הקטנה שמעה אותן מדברות והיתה חייבת להתערב: "שירה מה את מתלהבת גם לי יש עניים כחולות ושיער בלונדיני ואני יותר יפה ממך!"
שירה גלגלה את ענייה "מה שתגידי".
שירה כול הזמן הסמיקה שאמרו לה שהיא יפה וזה כול הזמן בייש אותה מחדש.
שירה פנתה לכיוון חדרה ואחותה יולי התנפלה עליה "שירה ציירתי ציור חדש את יכולה לבוא ולהגיד לי אם הוא יפה בבקשה?"
"יולי את כזאת חמודה לא חבל שאת כזאת מעצבנת!"
"אני לא מעצבנת!" אמרה יולי עם פרצוף מתנשא "נו את באה שירה?"
"כן כן חופרת אני באה"
שירה נכנסה לחדרה של יולי, בחדרה של יולי לא היו הרבה דברים הוא כמעט כמו החדר של שירה ארון מלא בגדים ברור שהבגדים יפים, פינה לציור, לשירה יש כישרון לציור והיא לימדה את יולי מאז שהיא קטנה לצייר יפה, כמבון מיטה והמחשב הנייד של יולי, שירה הלכה לציור ובחנה אותו "וואו יולי זה ממש יפה כול הכבוד, עתיד בתור ציירת יש לך בכיף"
יולי חייכה ושירה מיהרה לצאת מהחדר לפני שיולי תחזור לחפור לה שוב, שירה נכנסה לחדרה זרקה את תיקה על הריצפה והתחילה גם היא לצייר.
יולי אמרה בקול רם מחדרה,
"שירה אמא אמרה שהולכים לבית מלון ביום שישי."_________________
נגמרו הלימודים ואלעד עידן ומאיר היו בדרכם לביתם.
"אלעד אז אתה בא היום לעיר?" שאל עידן
"לא אחי לא מתאים יש לי הרבה על הראש" ענה אלעד.
מאיר התערב "מה פתאום אנחנו לא מתאימים לך? אתה הבטחתה אחי מה בגלל שאתה מאוהב בשירה?"
עידן החליט גם לדבר על שירה עם אלעד "כן מה ניסגר איתך ועם שירה שמתי לב שאתה כול הזמן מסתכל עליה"
"טוב חברה תרדו ממני במילא אין לי מצב רוח נלך ביום אחר לעיר יאלה ביי"
עידן ומאיר פנו לכיוון ביתהם, ואלעד לכיוון ביתו.
(אלעד)
מתי אציע לשירה חברות אולי אציא לה ביום חמישי הקרוב בהפסקת הצהריים כן נראה מתאים אבל אני מעורער בליבי. אני לא יודע אם היא תחשוב שהשתגעתי?!
ואם לא איך זה ישפיע על הידידות בנינו?
אבל היא תסכים? טוב אני בטוח בהחלטה דחיתי את זה מספיק זמן הגיע הזמן להגיד לשירה את מה שהוא שאני מרגיש! מקסימום היא לא תסכים וזה ירד לי לפחות מהלב.לא לשכוח לתת תגובות!!!
YOU ARE READING
אהבה אמיתית(גמור!)
Short Storyמה שירה תעשה שתצטרך לבחור בניהם?! שתצטרך לקבל החלטות קשות?! מה יקרה שמשהו שלא ציפתה לו יקרה. דמויות ראשיות: שירה, נועם, אלעד דמויות משנה: נועה, יולי