Sziasztok! A nevem Neffertity Ruelle D'arcy. A vezeték nevem jelentése dark, azaz sötét. Igen találó név egy sötét oldalt szolgáló anyuka és egy auror apuka gyermekének vezetékneveként. Igazából a szüleimet nem ismerem, apukámat kivégezték a híres Avada Kedavra átokkal, anyukám meg elmenekült. Kérdezhetitek hogy de akkor hol lakok, vagy hogy ki felügyel és vigyáz rám. Erre a válaszom, a kő gazdag nagynéném. Imádok vele élni, úgy tekintek rá, mint a rendes anyukámra. Minden évben karácsonykor és nyáron tartunk egy bált az aranyvérű társadalomnak. Ennek köszönhetően szereztem a legjobb barátomat, Theodore-t. Olyan, mintha a bátyám lenne. Védelmez, segít ha bármi baj van. Egyszóval imádom.
- Neffy drágám, leveled érkezett! - kiabált fel a néném.
- Milyen levél?... Várjunk! Az a levél?! - kérdeztem izgatottan, majd lerohantam a kis szaténból készült hálóingemben, persze a papucsom nélkül.
- Igen édesem, az a levél. - mosolygott rám biztatóan.Elérkezett a várva várt nap. Megjött a levelem a Roxfortból. Nagyon izgatott voltam, reméltem, hogy felvettek.
- Na? - kérdezte kíváncsian a nénikém. - Felvettek? - puhatolt tovább.
- Igen! El sem hiszem, de tényleg felvettek! - ugrándoztam össze-vissza, fel-le, jobbra és balra örömömben.
- Nénikém, írhatok egy levelet Theodorenak? - érdeklődtem egy kicsit.
- Persze hogy írhatsz neki. Tintát, pennát és lapot is jól tudod, hogy hol találsz. Én a könyvtárban leszek, fontos vendég érkezik. - mosolygott rám, azzal el is ment a könyvtárba.Tudni kell, hogy a nénikém nagyon kifinomult, nyugodt és rendszerezett asszonyság. Ha valami nincs rendben, akkor ott nagy a baj. Tapasztaltam már, volt olyan is, hogy kisebb koromban nem azzal a vilával kezdtem enni a spagettit, mint amivel kellett volna... Utána nem is mertem hozzászólni egy pár napig.
A levelet gyorsan megírtam Theonak, majd a baglyom Orella el is vitte azt. Másnap már jött is a válasz, hogy őt is felvették. Az tény és való, hogy örültem hogy őt is felvették, de mivan ha másik házba kerülünk?
Már este volt, Tina, a házimanóm megengedte a külön fürdőszobámba lévő sarok kádamba, -amibe így mellesleg megsúgom, hogy 5 felnőtt ember is befér egyszerre- a vizet, majd rakott bele liliom illatú illóolajat, illetve liliom szirmokat. Miután végeztem a fürdéssel, felvettem szeretett kis szatén, méregzöld hálóingemet, és bebújtam a pihe-puha ágyamba. Még olvastam egy kicsit a kedvenc írómtól, majd eloltottam a lápát és elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Enemies to Lovers// Mattheo Riddle
FanfictionNeffertity élete nem a legegyszerűbb. Apja Auror, míg anyja régen a Sötét rend tagja volt. Hogy miért csak volt? Mikor kitudódott, hogy várandós, A Nagy Úr kivégeztette, miután Neffertity megszületett. Most 10 éves, várja a híres levelét. Vajon meg...