Bismillahirrahmanirrahim
Başlıyoruzz 👼✍️Çok heyecanlıdım. Bu yıl herkes çok çalışıp yorulmuştu ve şimdi bu çalışmalarımızın hakkını almak için ailecek tatile çıkıyorduk. Bütçemizi çok zorlamacak bir tatil yeri kiraladık ve şimdi oraya gitmej için tren istasyonunda bekliyorduk. Israrlarım üzerine eski trenlerle yolculuk yapacaktık buda uzun bir yolculuk olucak demekti.
İstasyona küçük bi göz gezdirdim. Çok az insan vardı. Normal metro kullansaydık burası ana baba günü olurdu. Ne kadar az insan o kadar çok huzur değil mi?
Etrafa Hafifçe sırıtarak baktım ve telefonumu çıkardım. Hemen bu sıralar hastası olduğum 7/24 dinlediğim şarkıyı açtım.
"Closer to you"Tanrım bu adama bayılıyorum. Kendimi kaybederek şarkıya eşlik etmeye başladım. Diğer yandan da ritimle dans ediyordum. Bir anda kulaklığımın çıkarılması ile durdum ve bunu kim yaptığına baktım. Babam...
"Jisung, herkes sana bakıyor. Saçma salak hareketler yapma." Dedi ve kulaklığımı elime sertçe bir şekilde verdi. Etrafa baktığımda insanlar gülüyordu. Bu korkunç... Hemen önüme döndüm ve trenin gelmesini bekledim.Yaklaşık 20 dk sonra tren geldi. Erkek kardeşimle cam kenarı kavgası yaptık ve tabiki ben kazandım. Ben mutlu bir şekilde cam kenarına otururken, O ise of'layarak yanıma oturdu. Ona dönüp daha da sinirlenmesi için dil çıkardım.
O da bana nah yaptı...
Saygısız velet.Bir süre sonra kapımız açıldı ve iki tane
Kondüktör geldi. Birisi "Merhaba efendim, biletlerinizi kontrol edebilir miyim?" Dedi. Hepimiz biletlerimizi gösterdik. Kontrol ettikten sonra "iyi yolculuklar" diyip dışarı çıktılar. Kapıyı kapatırken bir kondüktör bana göz kırptı. Niye uğradığımı şaşırarak baka kapıya baktım sadece. Kafamı cama çevirdim ve uzun tren yolculuğunun başlamasını bekledim....
Trenin hareketinden 3 saat geçmişti ve varacağımız yere yarın sabah varacağız. Benim için sorun yok, hatta bir hafta bile yolculukta olabilirim çünkü çok eğleniyordum ve Annem ve babam eskileri anlatıyordu: küçükken neler yaptıklarını, nasıl tanıştıklarını ve bizim utanç verici anılarımızı...Bu anıları dinlerken 'acaba benimde ilerde bu anıları anlatacağım bir ailem olacak mıydı?' diye düşündüm.
Umarım olur ama benim yaşadığım anı yok ki? Her gün aynı şeyleri yapıyorum,: yatmak, zıkkımlanmak, tekrar yatmak, telefonla sabahlamak... Vay be. Az önce ne kadar boş bir hayatımın olduğunu öğrendim. Benim acilen bir yeni şeyler yapmam lazım.
Babamın sözleri ile bu düşüncelerden çıktım "eskiden bir kız vardı hayatımda, kız çok güzeldi. Annenizden bile!!"
"Peki sonra oldu baba?" Diye sordum.
"Ailem onunla evlenmeme izin vermedi ve annenizle evlenmek zorunda kaldım." Dedi babam. Anneme baktığımda annemin morali bozulmuştu. Erkek kardeşim Hwan'ın sorusu ile işler iyice karıştı. "Baba, annem mi? O kadın mı?"
Babam kahkaha attı ve "tabiki o kadın!" Dedi ve kavga başladı. Şu an odada sadece ikisinin sesleri vardı. Mutlu aile tablosu bu kadarmış demekki.Ayağa kalktım ve odadan çıktım. Şu an en son istediğim şey kavgalarını dinlemekti. Trende dolaşmaya başladım, küçük pencelerden içeriye baktığımda ya aile ya tek başına kişiler vardı. Kimisi kitap okuyor, kimisi sohbet ediyor, kimisi müzik dinliyor... Geneli aynı bizim gibi mutsuzdu. Hızlıca bu yolculuğun bitmesini istiyorlar gibiydi.
Bir pencere açtım ve kafamı dışarıya çıkarttım. Bu beni her zaman iyi hissettiriyordu. Eski, mutlu zamanlara dönüyordum. Bir an omuzuma değen el ile kafamı içeri soktum. "Merhaba genç adam" dedi kondüktör. "Merhaba" dedim. "Lütfen camdan kafanızı çıkarmayın. Oldukça tehlikeli bu" dedi ve camı kapattı. Bende kafamı sallayıp özür diledikten sonra bana güldü ve "iyi geceler" dedi.
"Sizede" dedim ve bende güldüm. Kondüktör ile bakıştık bir süre. İkimizde birbirimize gülüyorduk. Gergin bir andı. Artık odama gitme zamanım gelmişti sanırım ha. Eğildim ve odamın yolunu tuttum. Odaya girdiğimde kavga bitmişti. Herkes bir şeyle ilgileniyordu. Odada fazlasıyla negatif enerji vardı, ki trendekilerin hepsinde bu vardı, kendi yerime oturdum ve gözlerimi kapattım. Artık bir hafta bile bu trende durmak istemiyordum...
☆☆☆
İlk bölüm bu kadardı
Kötü olmuş olabilir, kusura bakmayın
ෆ╹ .̮ ╹ෆ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lahza
FantasyJisung, ailesi ile tren yolculuğuna çıkmıştı. her şey mükemmeldi tâki gece jisung hariç trendeki herkes derin bir uykuya dalmıştı. Trende karşılaştığı Minho ile bu gizemlk uyku olayını çözeceklerdi. Kim bilir belkide hepsi bir plandır?