Merhaba sevgili günlük

3 0 0
                                    

Burası benim günlüğüm. Merhaba sevgili günlük. Ben bir karar aldım ve artık sıkıntılarımı içimde tutmamaya karar verdim. İlk sıkıntımdan bahsedecek olursam... Ah evet ailemden başlayabilirim değil mi? Bence güzel bir seçim. Kesinlikle mükemmel bir seçim. İlk babamdan başlayabilirim bence. Sence. Ah sen konuşamassın o zaman babamdan başlıyorum.

Ona baba demek gerçekten istediğim bir şey değil. Ama bu bir zorunluluk. Ne yazık ki onu ben seçmedim ya da o beni seçmedi eminim seçseydi beni seçmezdi çünkü kendisi har zaman beni ne kadar sevmediğini dile getiriyor. Ha bir de annemin ölümünden sorumlu tutuluyorum. Ne kadar normal değil mi? Ben 10 yaşındayken annem kanserden vefat etti. Sence burada benim ne gibi bir suçum olabilir? Ne gibi bir kabahatim olabilir? İşte Bay Han'a göre bütün kabahat benim. O benden cidden nefret ediyor.

Ama ben ona bir şey yapmadım! Ben dünyaya gelmeyi seçen kişi değilim ve doğduğum için ondan özür dileyecek de değilim değil mi? Evet tabii ki normal bir insan doğduğu için kimseden özür dilemez. Ama benim gibi biri bunu çok normal karşılar ve bunu yapar. Doğru duydun. Ben sırf doğduğum için babamdan özür diledim. A ben kendimden nefret eden bir insanım ve babamın da benden nefret etmesini doğal karşılıyorum. Kim benim gibi işe yaramaz, aptal, çirkin bir kişiyi sever ki? Şahsen ben sevemem. Ama konu bensem. Yoksa başka kimseyi dış görünüşüne göre yargılayan bir insan değil ve de olmayacağım. Ben babam gibi olmayacağım sevgili günlük...

Selaaaaam. Naber nasılsın? Bu fici umarım seversin.
Diyecek bir şey bulamadım işte görüşürüz.

Bir de

Dünyanın en güzel en iyi en mükemmel fanartını bulduğume inanamıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dünyanın en güzel en iyi en mükemmel fanartını bulduğume inanamıyorum. Çok güzel değil miğ???

¿Lee Jisung?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin