yazmak da bir o kadar zor oluyor

3 0 0
                                    

Tekrar merhaba sevgili günlük. Ah sana her şeyi anlatmak istiyorum ama duygularını 23 yaşına kadar kimseye göstermeden yaşayan biri için yazmak da bir o kadar zor oluyor sevgili günlük. Sanırım duygularımı hiç bir şekilde belli edememek beni yoruyor. İnsanların beklentileri beni yoruyor. Her zaman ama her zaman olduğundan farklı gözükmek beni cidden yoruyor sevgili günlük. Ah sanırım sana yazdıktan sonra "human" dinleyeceğim.(Human dinleyin dinletin mük şarkıdır kendisi ama kadının adını unuttum onun söylediği daha güzel). Tam olarak beni anlatan şarkılardan biri. Böyle şarkılar dinlemek... Güzel hissettiriyor. Sanırım bu gün sana duygularımı açamayacağım bu konuda çok yeniyim umarım acemiliğime verirsin. Ama... Kendimi tanıtabilirim hangi aptalın sana yazdığını merak ediyorsunuz umarım.

Ben Han Jisung, 23 yaşındayım, berbat bir hayata sahibim ama daha kendi kendime konuşurken bile duygularımı konuşamıyorum o kadar beceriksiz bir insanım yani. Her neyse hiç arkadaşım yok. Ara sıra babamın arkadaşları gelir ve onların çocukları yanıma gelir başka kişilerle konuşmam. Ah sanırım bir arkadaşım var. Adı Felix. Babası babamla çok yakın arkadaş sürekli bize gelirler ve o da her defasında gün ışığı olarak yanıma gelir ama ona aşık değilim kardeşim gibi görüyorum. Zaten onun bir sevgilisi var, bana sürekli anlatır. Adı yanlış hatırlamıyorsam Changbin'di. Her neyse benim anlatacağım bir şey var mı?... Sadece şimdi aklıma gelen bir şey var, ben aşk duygusunu merak ediyorum. Acaba aşık olmak nasıl bir duygu?

Şimdilik görüşürüz sevgili günlük umarım benden daha mutlusundur. Oh, babam geliyor sanırım human dinlemek yerine ne kadar berbat olduğumu dinleyeceğim:) Ben alışkınım. Sen mutlu ol sevgili günlük.

Merhabaaaaa umarım güzel
gidiyorumdur bilmiyorum iyi miyim yoksa kötü
mü yazıyorum. Hey sen?
Beğenip beğenmediğini söyler misin lütfen

Bu da bu günün mükemmelfanartı aaaaaağğgggggggg çok güzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelNeyse bb umarım mutlusundur ♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu da bu günün mükemmel
fanartı aaaaaağğgggggggg çok
güzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
Neyse bb umarım mutlusundur ♥️♥️♥️♥️♥️♥️

¿Lee Jisung?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin