Bugün İstanbul'da ilk günümdü.Annem ve babam ayrı olduklarından annemde kalıyordum bugun babamda kalıyorum. Bu akşam saat 01:00 'de geldim. Maddi durumumuz iyi olduğundan fazla sıkıntı yaşamıyoruz o yüzden özel jetimizle geldim,ondan dolayı annem birşey demedi,yoksa diğer yollardan gelseydim yaygarayı kopartmıştı.
Aksine babam tam tersi fazla birşey demezdi ama;
Tertipli ,disiplinli bir kişiliği vardı .
Ve buna gıcık oluyorum .Ve onu sinir etmek için elimden geleni yapıyorum.
Yıllar sonra beni sahiplenmek şimdimi aklına gelmişti.17 yaşındayım ve arada 17 sene geçmiş ben aklına yeni geldim herhalde, annemde bana o adamı savunuyordu.Burada kaldığım müddetçe onu gıcık etmek için elimden geleni yapacağım.
Ve beni hemen okula kaydetmiş "Ataman Koleji"'ne yarın okulu görmeye gideceğiz. Ve yol yorgunu olduğumdan odama çıkıp yatmayı planlıyordum.
Henüz yoldayız eve gidiyoruz. Sanırım geldik çünkü araba durdu.
Ama ben bıralarda ev felan göremiyorum çünkü bu bir ev değil "Saray Yavrusu"du. Doğrusu
İzmir'de fazla böyle evler yok. Bizim evimizde villaydı. Ama bu ev adeta hayallerin eviydi.Evet içeri girmek üzereyiz...
Ve ben evi görünce babamı untmuştum. Seslendi
-Evet eve girmeye hazırmısın dedi bende;
Ters bakarak
-Kapıda kalmayacağımıza göre
Dedim ve cevabını almıştı sanırım.Kapıdan içeriye girdiğimizde evde bir hazırlık vardı sofra kurulu ve yardımcılar içecekleri sofraya götürüyorlardı. Ve kapının kapanış sesini duyunca hepsi dönüp bize baktı.
Hepsinin yüzünde bi gülümseme belirdi.Ve evde üç yardımcı vardı. Bizim evde ise üç yardımcı vardı. Babam haydi ellerini yıka sofraya otur aç olmalısın dedi. Bende aç değilim diye cevap verdim. Ama birşeyler yemelisin diye ısrar etti.
Bende gözlerimi ona devirerek
Aç olsaydım yerdim, ama aç değilim diyerek tersledim.
Ve odama çıkabilirmiyim diye sordum.
Evet Suzan hanım sana odanı göstersin dedi.
Suzan hanım yanıma gelip buyrun dedi ve bende onu takip ederek yukarıya çıktık ve odama girdik
Bi isteğiniz olursa seslenmeniz yeterli olur dedi ve çıktı.Oda harika görünüyordu. Çift kişilik yatak pembe ve mor yatsk örtüsü .
Sekiz tane dolap vardı.
Ve içeride banyosu olması harikaydı.
Çünkü o adamla aynı banyoyu kullanmak istemiyordum. Bu iyi oldu.Ama benim yanıma aldığım iki valiz vardı. Fazla kalmıyacağımı düşünüyorum. Ve banyoya girerek bir duş aldım dişlerimi fırçaladım ve hemen yatağın içine girip yattım.
Heycanlıydım ,burada ilk gecemdi. Yarın için sabırsızlanıyordum.
Acaba arkadaş edinebilebilirmiydim diye endişe duyuyordum.
Öyle düşünürken uykuya dalmışım.