Sabah kalktığımda bi an okula gideceğimizi unutmuştum ve üstüme ne bulduysam giydim. Yüzümü yıkadım ve aşağıya indim.
Kendini beyenen babam ise çoktan kalkmıştı.Salondaymış , benim kalkmamı bekliyormuş ve elinde gravatla dolaşıyordu karar verememiş. Hemen gelip
"Günaydın Mira " dedi ve kestirip attı. Sence hangi gravatı takmalıyım diye sordu. Bende lacivert dedim .
Saol teşekkürler diyerek haydi kahvaltıya dedi.Bende bu saatlerde kahvaltı yapmam dedim ama yapmalısın diyerek sözümü kesti ve daha çok işimiz var.
Daha okula gideceğiz dedi.Ben biran unutmuştum . Ve zorla kahvaltıya oturdum.
Tabağıma iki tane pankek aldım.
Ve birazcık ucundan aldım ama
Suzan hanım harika yapmıştı. İkisinide yedim. Babam odana çık üzerini giy ve in dedi emir verircesine bende emrin olur diyerek cevap verdim.Odama çıktım. Valizi açtım bir siyah pantolon dizleri yırtık üstüme yapışan ve üstüne beyaz bir tişort aldım üstüme geçirdim. Saçımı düzleştirerek ve hafif belli olmayacak kadar makyaj yaptım.
Parfüm sıkarak aşağıya indim.Harika olmussun diyerek hazırsan çıkalımmı dedi bende evet dedim.
Fortmentodan çantamı aldım ve ayakkabılarımı giydim kapıya çıktım.
Ceketimi almayı unutmuştum Seda hanım getirme gitti. Babamda arabaya gitti.Seda hanımı beklerken bi çocuk gördüm ,köpeğiyle oynuyordu. Beni görmedi bile. Altında bir cin pantolun üstünde salaş bir tişort vardı. Bileğinde deri bileklikleri vardı. Çok "cool " görünüyordu.
Ve Seda hanım geldi buyrun dedi bende o zaman çocuğa bakmayı bıraktım. Çocuğun kalp şeklinde dudakları, havalı dağınık saçları
VE boyu 1.85 civarlarındaydıve çok tatlıydı...Arabaya doğru yürüdüm. Okula gittik. Müdürün yanına gittik kapıyı çaldık ve içeri girdik . Müdür gülümseyerek buyrun Kenan bey hoşgeldiniz diyerek ağırladı.
Ve biraz konuştuk sınıfımı söyledi
"F1" dedi odadan çıktık. Babam bugün başlamak istermisin yoksa eve gitmek istersin dedi bende eve dedim. Arabaya bindik ve eve gittik ben çok yorgunumdiyerek odama çıktım.Suzan hanım ve Seda hanım dolabımı yerleştirmiştiler. Ve dolapta bana alınmış kıyafetler vardı. Bende üstümü değiştirerek yatağa uzandım.
Ve akşam olmuştu. Suzan hanım geldi. Yemek hazır Kenan bey sizi bekliyor dedi ve gitti. Aşağıya indim aç olmadığımı söyledim. Ve odama çıktım.
Annemi aradım biraz konuştuk ve Meleğe selam söylemesini istedim.
Ve kapattı. Bu arada Melek benim en iyi arkadaşım.Yarın okul var...
Sabah erken kalcağım için yatmak zorundayım.