-kurde-powiedziałam pod nosem. 3 raz. znowu obudziłam się z dużą plamą pomiędzy nogami. specjalnie nie piję wieczorem, ide do łazienki. a i tak sikam w nocy. szybko wstaję i zaczynam ściągać prześcieradło.
ściągam poszewkę z kołdry, kiedy rozlega się pukanie i drzwi się otwierają.
-o, wstałaś już miałam cię budzić...-moja mama patrzy na to co robie i na moje spodnie o któych zapomniałam. na jasnoszarych spodniach widnieje ogromna ciemna i śmierdząca plama. moja matka podchodzi szybkim krokiem i przykłąda rękę do mojego krocza. ja podskakuje i zaciskam nogi. nie spodziewałam się tego po niej! ona przykłąda sobie rękę do nosa.
-m-mamo to nie tak jak myślisz...
-wydaję mi się że myślę bardzo dobrze-odpowiedziała i wzięła do rąk brudną pościel- idź się umyj i przebierz się
wyszła z pokoju, a ja czując ogromny wstyd wybrałam ubrania i poszłam się przebrać.
następnego dnia obudziła mnie mama. szybkim ruchem zrzuciła ze mnie kołdrę. od razu zobaczyła plamę moczu.
-który to raz-spytała bez ogródek.
-czwarty...
-trzeba coś z tym zrobić-powiedziała i pociągnęła mnie za ramię tak żebym usiadła.-wstawaj.
szybko zdjęła kolejną zamoczoną pościel i zanim zdążyłam zrozumieć co robi, pociągnęła moje spodnie w dół. zrobiłam ogromne oczy, bo teraz chwytała za gumkę moich obsikanych majtek. chciałam złapać ją za ręce, które pociągnęły gacie w dół. zasłoniłam rękami odsłonięte miejsce.
-mamo!!
-kochanie, przypomnę ci, że masz mały problem z trzymaniem moczu- położyła mnie na ziemi. próbowałam wstać ale przytrzymała mnie na ziemi. zabrała ręce z pomiędzy nóg.- nie wstydź się, jestem twoją mamusią, pamiętasz..?
wyciągnęła biały przedmiot. kiedy zrozumiałam co to było, łzy napłynęły mi do oczu. to była pielucha. ogromna, jakby przeznaczona dla starszych dzieci które moczą się w nocy. mama zapięła mi ją bardzo mocno, uciskając mój pęcherz.
-jak zdejmiesz, zamówię osłonkę-powiedziała, po czym wyszła.
a ja, siedziałam w pieluszce, ze łzami w oczach, i poczułam, że chce mi się siku.
na 10 gwiazde nexttt, mam nadzieję że się podoba, bajj <333
CZYTASZ
problems
Teen Fictionjulia od niedawna ma mały problem...dowiaduje sie o tym jej matka, więc zaczynają się problemy