9. Bölüm

74 10 5
                                    

“Yeter mi bugünlük?”

“Yeter de artar bile,yemin ederim kusucam şimdi.”

“Başka sınavın var mı yoksa Almanca son mu?”

“Kimya sınavım var ondan sonra bitiyor. Beni yine çalıştırır mısın?”

“Çalıştırırım. Seni bırakmamı ister misin?”

“Gerek yok ben kendim giderim bu sefer, kapıya kadar eşlik etsen yeter.”

“Tamam,inelim hadi.”

Birlikte aşağı indik ve merdivenlerin önünde durduk. Bir şeyler söylemek ister gibiydi ama söyleyemiyordu. Yavaşça kapıyı açtı.

“Görüşürüz.”

“Görüşürüz.”

Kulaklığımı takip eve doğru yürümeye başladım. Aradan iki dakika bile geçmeden arkamdan bir ses “Taehyung!” diye üç kez bağırdı. Jungkook'un sesiydi. Çok korkunç bağırıyordu. Sesinden öfke akıyordu. Koşmaktan saçları terlemişti.

“Ne oldu?”

“Bu ney?”

“Ne ney?”

Telefonun ekranını çevirip bana gösterdi.

Telefonun ekranını çevirip bana gösterdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

96 beğeni/118 yorum

kirpiogluyuqi: Eve erkek atınca sapık Jungkook😍😍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kirpiogluyuqi: Eve erkek atınca sapık Jungkook😍😍.
Kiyamam sanirim dayanamamis yapmis🤫🤫

Bunu kim çekmişti? Tanrım,çok yanlış anlaşılmıştı ve Jungkook bunu benim yaptırdığımı düşünebilirdi!

“Bu ne?”

“Bende sana soruyorum,bu ne?”

“Ben.. Ben bilmiyorum, senin kadar şaşkınım.”

“Hepsi senin fikrindi değil mi? İkimizde adı çıktı.”

user194929_82:Yapmıslar

kimnanasss:Jungkook iyi sikmistir bunu :D

miavgiyonngi:Bu ney amin feryadi

bogumqkdw: Yarın yürüyemezlerse sasırmam

user8238819201:Bu iş tüm okula yayılır. Okuldan atılırlar.

minakolq:Bu ne hız amk bekleyemediniz mi

sqna:Keyifli miydi :D

“Sen kime ne attın?”

“Yemin ederim ben sadece arkadaşlarıma burada olduğumu söyledim başka hiçbir şey yok yemin ederim gerçekten inan bana.”

“Gerçekten son günlerde o kadar iyisin ki düzeldiğini sanmıştım. Siktir git okulda yüzüme bile bakma. Bana karşı saygın yoksa bari biraz gururun olsaydı. Şimdi bütün okulun dilindeyiz ve herkes beni sapık olarak görüyor.”

Kelimeler boğazımda düğümlendi. Ortada çok büyük oyun vardı ve ben ne diyeceğimi dahi bilmiyordum. Haklıydı,bu dedikodu tüm okula yayılırdı. Ve ikimizi de adı zor temizlenirdi.
Hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim. Bu fotoğraf kimin eline nasıl geçmişti? Ya da kim çekmişti?

“Bir daha seni gözüm görmesin Taehyung.”

“Neden benim yaptığımı düşünüyorsun?”

“Çünkü fotoğrafı çeken arkadaşındı! Adını bilmiyorum ama hep yanında gezenlerden biriydi.”

Bir şey söylemedim ve önüme dönerek eve yürümeye başladım.
Her şey çok güzel giderken,tam aşık olurken,evet aşık olup bunu kendime itiraf edecek cesareti bile bulmuşken bu nasıl bir şanssızlıktı Tanrı aşkına?

Eve geldiğimden bu yana kendimde değildim. Jungkook'u defalarca aradım ama açmadı. Fotoğrafı çekenin arkadaşlarımdan biri olduğunu söyledi. Peki kim?
Hangisi böyle bir şey yapar?
Yemin ederim hiç bu kadar kötü hissetmemiştim. Şimdiden okulun ergen sapıklarından mesaj yağıyordu ve her bir mesaj midemi bulandıracak derecede iğrençti.

Jungkook
Neden beni öptün?

Taehyung
Teşekkür etmek istemiştim
Yemin ederim sadece teşekkür etmek istemiştim

Jungkook
Tamam

Taehyung
Neden bana engel olmadın?

Jungkook
Neden engel olmalıydım?

Taehyung
Madem rahatsız oldun öpme diyebilirdin

Jungkook
Rahatsız olduğumu söylemedim

Taehyung
Jungkook
Özür dilerim
Yemin ederim ben bir şey yapmadım

Jungkook
Sana siksen inanmam bundan sonra

Jungkook kişisi sizi engelledi.








YARİN COGRAFYA SİNAVİ VAR COK MUTSUZUM AMK😔🎀
İYİ OKUMALAR🎀

Günahkâr Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin