Кітті- дівчинка 16- ти років, була звичайним підлітком, яка жила в Франції, у маленькому містечку Нант і навіть не здогадувалась що таке справжні проблеми.
В неї було все: сім'я, друзі, хлопець і не менш важливе- гроші. Напевно саме із-за статків її батьків вона і мала все інше, адже по іншому пояснити все що сталось далі, неможливо.
Це був звичайний осінній суботній ранок, але для Кітті він відчувся якось по інакшому, не так як завжди. Покрапував невеликий дощ, хмари заступали за сонце, а саме головне- вона не відчула запаху її улюблених вафель з полуницею, які вона їла кожного ранку на сніданок.
Вона швидко побігла через сходи на кухню і тут перечипилась через черевик батька. Для неї це було дуже незвично адже, батько сам завжди сварив її за безлад в кімнаті, і немитий посуд. Через 2 хвилини, після того як вона поклала черевики на місце вона була вже на кухні, але не побачила ніякого сніданку на столі. Це також було дуже дивно, адже мама ніколи не залишала свою доньку голодною, завжди готувала їй різні страви, адже раніше вона працювала шеф поваром в відомому французькому ресторані.
Замість того, на халодильнику вона побачила записку і по почерку було зрозуміло, що її написала мама.
P.s.: ЗАПИСКА
Донечко, вибач що не приготувала сніданок, я в лікарні, твоєму батькові стало зле. Повернусь в 12 годин, яйця й молоко в холодильнику, приготуй вафлі сьогодні сама.
Кітті була спантеличена і схвильована..
Що ж могло статися з батьком, він ніколи нічим не хворів і на вигляд був повністю здоровим. - подумала про себе Кітті.
На годиннику було около 10 , а значить мама повернеться за дві години.
Через 2 години:
Дівчина лежала на дивані та читала свій улюблений роман «Історія одного кохання», і тут вона почула тупіт ногами в коридорі її будинку. Вона визирнула з дверей в надії побачити маму з батьком, але тата там не було. Лише промокша мати, від осіннього дощу, та солоних сліз.
- Що з татком?- запитала донька.
-Не знаю, котику, лікарі нічого точного не кажуть, але схоже батька вкусила якась невідома істота і передала якусь інфекцію чи щось гірше..
- Інфекцію?!