Проблеми

0 0 0
                                    

Пройшло 3 дні після того, як батько потрапив у лікарню:
- Привіт, Еліс.- промовила Кітті, до своєї кращої подруги.
-Привітик, як там батько, що кажуть лікарі?
-Як завжди, розводять руками і приписують дорогі ліки, які ні чим не допомагають.
-Мені шкода, Кітті... Давай сьогодні сходимо кудись, розвіємось? Як тобі така ідея?
-Мені б не завадило, випити чогось, і чим більш алкогольне тим краще! Тому що, ці останні три дні я вся на нервах.
- Супер, можливо підем на вечірку Джастіна?- у весь голос крикнула Еліс.
-Мій хлопець влаштовує вечірку і я про це не знаю?! Він не дзвонив та не писав мені з вчорашнього вечора.
-Дуже дивно, а що ж сталось?
-Прийдемо на вечірку без його відома і дізнаємось.
-Не знала що ти на таке здатна, Кітті.
Пролунав дзвінок і дівчата пішли на урок.
Вечірка Джастіна:
-Воу, Кітті де ти знайшла цей наряд, виглядаєш відпадно!- не стримаючись промовила Еліс.
-Дякую, подруго) Але я ж не могла прийти на вечірку мого хлопця який мене френздонить в якомусь незрозумілому мішку, який було знято з когось по типу Лари)
-Правду кажеш, цікаво , а вона буде на вечірці чи вона навіть не знає, що є ще якісь місця окрім продуктового магазину навпроти школи.
- Ось зараз і дізнаємось!
Дівчата зайшли в будинок, в якому була майже вся їхня школа. Вони пройшли до кухні, взяли по коктелю і вийшли до басейну.
-Щось в цей раз коктелі так собі, тобі так не здається? Ей, Кітті на що ти дивишся?- з нерозумінням запитала Еліс.
-Там Джастін.. Він цілується з Ларой.ЧОРТ ПОБИРАЙ ВІН ЦІЛУЄТЬСЯ З ЛАРОЙ. ЯК ВІН ВЗАГАЛІ МОЖЕ.- з злістью крикнула спантеличена Кітті.
-Підійди і вмаж йому, він на це заслуговує, козел!
Розлючена Кітті підійшла до Джастіна, і сама не розуміючи , що робить дала йому ляпаса.
-Як це розуміти, Джастін? Що взагалі відбувається?- запитала Кітті.
-Не влаштовуй мені істерик, ми більше не разом!
-Як ти можеш взагалі цілуваться з цією?
-А як ти можеш з'являтися на моїй вечірці без запрошення?
-А у тебе на вечірки уже і запрошення потрібні? Не знала ,що ти у нас став таким крутим і популярним. Все що в тебе є це все моя заслуга і ти це знаєш!
-А мені від тебе вже нічого і не потрібно, тим більш коли ти мені більше нічого не зможеш дати.Вчора мені звонив батько і сказав, що в твого батька прогоріли акції і зараз він банкрут.
-Що ти таке верзеш?!
-Хочеш вірь хочеш ні, мені всеодно але забирайся звідси і щоб я тебе більше не бачив.
Кітті підійшла до Еліс і почала плакати.
-Те що він сказав, правда?- запитала Еліс.
-Не знаю, я надіюсь що це не так, але батько третій день в лікарні і він не міг втручаться в свої справи тому все можливо.
-Жах. Тобі потрібно піти додому й запитати в мами в чому справа, я впевнена , що це якась плутанина.
-А ти? Ти що залишишся на цій клятій вечірці?- запитала Кітті.
-Так я ще трохи вип'ю і буду також йти додому, як будеш дома,напиши, що там сталось.
-Ну добре...

Кров і плотьWhere stories live. Discover now