-𝑻𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒍𝒍-
-𝑨𝑻 𝑲𝑨𝑻𝑬 𝑨𝑵𝑫 𝑰𝑺𝑨𝑨𝑪'𝑺 𝑯𝑶𝑼𝑺𝑬-
𝑲𝒂𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝑰𝒔𝒂𝒂𝒄 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒉𝒐𝒎𝒆 𝒂𝒍𝒐𝒏𝒆.. 𝑰𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒂 𝒄𝒐𝒍𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒊𝒏𝒅𝒚 𝑱𝒂𝒏𝒖𝒂𝒓𝒚 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕.. 𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒃𝒐𝒕𝒉 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒄𝒉, 𝒘𝒂𝒕𝒄𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒎𝒐𝒗𝒊𝒆 𝒖𝒏𝒕𝒊𝒍 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒉𝒐𝒏𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒌𝒊𝒕𝒄𝒉𝒆𝒏 𝒓𝒂𝒏𝒈.. 𝑻𝒉𝒆 𝒓𝒊𝒏𝒈𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒂𝒔 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒐𝒖𝒔.. 𝑳𝒊𝒌𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒅𝒆𝒔𝒑𝒆𝒓𝒂𝒕𝒍𝒚 𝒕𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆𝒎.. 𝑰𝒔𝒂𝒂𝒄 𝒈𝒆𝒕𝒔 𝒖𝒑, 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒂𝒏𝒏𝒐𝒚𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒊𝒏𝒈𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒊𝒄𝒌𝒔 𝒖𝒑 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒉𝒐𝒏𝒆.𝑰𝑺𝑨𝑨𝑪: 𝒉𝒆𝒍𝒍𝒐?
???: 𝒉𝒆𝒍𝒍𝒐, 𝑰𝒔𝒂𝒂𝒄.. 𝑰 𝒔𝒆𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒊𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒑𝒊𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒖𝒑..
𝑰𝑺𝑨𝑨𝑪: 𝒉𝒐𝒘 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒎𝒚 𝒏𝒂𝒎𝒆?
???: 𝒊 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒎𝒚 𝒘𝒂𝒚𝒔.. 𝒏𝒐𝒘.. 𝒊 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂 𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒊𝒐𝒏.. 𝒘𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒂𝒗𝒐𝒖𝒓𝒊𝒕𝒆 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒚 𝒎𝒐𝒗𝒊𝒆..
𝑰𝑺𝑨𝑨𝑪: 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒔𝒐𝒓𝒕 𝒐𝒇 𝒔𝒉*𝒕 𝒋𝒐𝒌𝒆 𝒐𝒓 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈?
???: 𝒏𝒐, 𝑰𝒔𝒂𝒂𝒄.. 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍.. 𝒏𝒐𝒘, 𝒂𝒘𝒏𝒔𝒆𝒓 𝒎𝒚 𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒊𝒐𝒏.
𝑲𝑨𝑻𝑬: 𝒘𝒉𝒐 𝒊𝒔 𝒊𝒕?
𝑰𝑺𝑨𝑨𝑪: 𝒊 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘.. 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒓𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝒈𝒖𝒚 𝒂𝒔𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒆 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒎𝒚 𝒇𝒂𝒗𝒐𝒖𝒓𝒊𝒕𝒆 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒚 𝒎𝒐𝒗𝒊𝒆 𝒊𝒔..
???: 𝒊'𝒎 𝒏𝒐𝒕 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒓𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝒈𝒖𝒚, 𝑰𝒔𝒂𝒂𝒄.. 𝒊'𝒎 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅!
𝑰𝑺𝑨𝑨𝑪: 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝑵𝑶𝑻 𝒎𝒚 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅.. 𝒃𝒖𝒕.. 𝒎𝒚 𝒇𝒂𝒗𝒐𝒖𝒓𝒊𝒕𝒆 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒚 𝒎𝒐𝒗𝒊𝒆 𝒊𝒔 𝒑𝒓𝒐𝒃𝒂𝒃𝒍𝒚 "𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒖𝒏".. 𝒐𝒓 "𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒋𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈"!
???: 𝒊 𝒔𝒆𝒆.. 𝒊 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒎𝒐𝒗𝒊𝒆𝒔.. 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒓𝒆 𝒈𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒉𝒊𝒍𝒍𝒔 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒑𝒊𝒏𝒆.. 𝒏𝒐𝒘 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒊𝒐𝒏.. 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒐 𝒑𝒍𝒂𝒚 𝒂 𝒈𝒂𝒎𝒆? 𝒐𝒉 𝒂𝒏𝒅 𝒊 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒐𝒕 𝒕𝒐 𝒂𝒔𝒌.. 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒊𝒔𝒕𝒆𝒓 𝒋𝒖𝒔𝒕.. 𝒘𝒆𝒏𝒕 𝒎𝒊𝒔𝒔𝒊𝒏𝒈.. 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒃𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒓𝒊𝒆𝒅?
𝑰𝑺𝑨𝑨𝑪: 𝑾𝑯𝑨𝑻?! 𝒀𝒆𝒔 𝒐𝒇 𝒄𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆 𝒊 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒃𝒆! 𝒂𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒐𝒊𝒎𝒈 𝒕𝒐 𝒅𝒐 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓?! 𝒀𝒐𝒖 𝒃𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒏𝒐𝒕 𝒃𝒆..
???: 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒘𝒐𝒓𝒓𝒚.. 𝑰 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒉𝒖𝒓𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒑𝒓𝒆𝒄𝒊𝒐𝒖𝒔 𝒔𝒊𝒔𝒕𝒆𝒓.. 𝒏𝒐𝒘.. 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒐 𝒑𝒍𝒂𝒚 𝒂 𝒈𝒂𝒎𝒆?
𝑰𝑺𝑨𝑨𝑪: 𝒚𝒐𝒖 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒂𝒕? 𝑵𝒐. 𝑨𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒈𝒆 𝒎𝒚 𝒎𝒊𝒏𝒅.. 𝒃𝒚𝒆!
𝑻𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒏𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒅𝒊𝒔𝒄𝒐𝒏𝒆𝒄𝒕𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒈𝒉𝒐𝒔𝒕𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒏𝒐𝒘.. 𝒂𝒍𝒍 𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒉𝒆𝒂𝒓 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒕𝒂𝒕𝒊𝒄.. 𝒉𝒐𝒘 𝒅𝒂𝒓𝒆 𝑰𝒔𝒂𝒂𝒄 𝒉𝒂𝒏𝒈 𝒖𝒑 𝒐𝒏 𝒉𝒊𝒎 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕? 𝑰𝒔𝒂𝒂𝒄 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒈𝒓𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕.. 𝒔𝒐𝒐𝒏𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒉𝒆 𝒆𝒙𝒑𝒆𝒄𝒕𝒆𝒅..