1

68 4 0
                                    

"ajde Lea.."-molila sam svoju nojbolju drugaricu da izadjemo poslednji dan leta.
"ne znam Bella, zasto si navalila da izlazimo svaki dan!?"-pitala je smoreno.
"Znas sta?! Ne zanimame dolazim po tebe za pola sata, aj ljubim te!"
"STA BR-"
-poziv zavrsen-
Najlaksi nacin da rasim stvari. Uzela sam usku crnu haljinu koja mi je dosezala do pola butina. Pustila sam svoju crnu pravu kosu da mi foseze do kukova. Stavila sam sjaj za usne i maskaru. Stavila svoj omiljeni parfem i sela u svoju mecku.
Napisala sam Ely poruku da sam kod nje za 5 min,po sto sam malo nagazila po gasu. Ubrzo su me prestigla neka besna kola, nisam ni stigla da vidim koja je marka jer je vozio preko 200 sigurno.

Kad sam stigla do Ely,cim je usla pocela je da se dere da nisam normalna. Pa i nisam. Pobegla sam od kuce sa 16 i sama stvorila sve. Moji roditelji bili su teski alkoholicari.
Zapravo otac i maceha, moja majka je umrla..
Ubrzo smo stigle do kluba. Svi su se pogledi okretali na nas dve. Kako lepo,volim ovaj osecaj. Ali me je u jednom trenutku prosla jeza, kao da me je nesto gutalo, neki pogled...
Otisle smo na podijum i plesale,sve je bilo dobro do jednog trenutka...
Otisla sam do wc-a da popravim sminku i ubrzo mi je neko stavio nesto na lice. Opirala sam se sve vreme dok nisam udahnula.
e jebiga.
-lepo spavaj, lepotice.-cula sam predivan, duboki glas.

Budim se osamucena. Boli me glava i tek sad malo prepoznajem da nisam u svojoj sobi vec da sam na visokom,udobnom krevetu sa crnom posteljinom.
Okolo je bio beo zid i jedan od stkla koji je vodio ka terasi.
Lagano sam ustala sa kreveta sa kreveta dok me srcka nije strefila.
Ispred mene je stavao lik naslonjen na zid. Imao je crnu kosu,crne oci, tetovaze su mu se protezale po rukama i uzduz vrata. Izgledao je zanosno ali isto toliko opasno. Njemu kao da je na celu pisalo: bezi opasnost, a ja sam citala:dodji opasnost.
On se nasmesio.
"Dobro jutro,spavalice."
"Gde sam?!"-razbudila sam se odmah.
"Ej,ej polako."-rekao je promatrajuci me pogledom i ja sam tek onda shvatila da nisam u svojoj haljini vec u sirokoj majici koja mi je do kolena bila. On je bio 190cm, tkd. je sigurno majica njegova,a ja sam bila samo 164.
Izvio je smeh bu katu usana.
Ja sam rasirila oci.
"Jel si me ti to silovao?!"-pitala sam zaprepasceno. Njemu se smracilo pred ocima.
"Nikad te ne bi silovao Bella"-sta se ovde jebeno desava?.
"Kako znas moje ime i gde sam ja...?"vec me glava jako bolela. Uhvatila sam se sa obe ruke za usi i sklupcala se u cosak. U glavi mi je bio jak pritisak.
Odmah sam ispred sebe videla njegovu siluetu i onda mi se opet smracilo pred ocima.
Opet se budim,al ovaj put on sedi pored mene i drzi me za ruku.
"Sklanjaj te prkjave ruke sa mene."-sklonim ruku i okrenem se u drugu stranu i onda se pokrijem cebetom preko glave.
" dosad si mogla sta si htela,sad si moj vlasnisto."
"Ma o cemu ti to pre pricas"-odmah se okrenem i sklonim cebe sa glave.
"Sta sam ti ja da budem tvoja,neka krpa?"-pitam ljuto.
"Ne Bel,moja si."-moje ime je izgovarao tako lepo.
"Ma zajebi"-okrenem se al me on naglo vrati i kaze ozbiljno.
"Rekao sam ti, dosad si mogla tako da se ponasas,vise ne. Vaspitacu te veruj mi."-rekao je ostro.
"Aha,samo napred"-rekla sam.
"Jebeno prestani, slab sam u zivcima da nisi tek dosla i onesvestila se vec bi bila pojebana ovde."
-To me je malo uplasilo.
"Izvini"-rekla sam i pokrila se da se ne vidim.
"Idi se presvuci imas sve u ormaru i onda idi da spavas svejedno je jako kasno."
Ustala sam i otisla do ormara,sve je bilo toliko provokativno.
"Uzas,sta je ovo?"-samo se nasmesio.
Uzela sam ndku kratku svilenu spavacicu koja je izgleda bila najduza a jedva mi je dupe pokrivalo.
Otisla sam do kupatila i presvukla se. On je vec bio samo u boxericama i lezao na krevetu.
"Ti to da spavas samnom? Pre cu na podu da spavam."-rekla sam odsecno. On je potapkao rukom drugi deo kreveta. Prevrnula sam ocima i legla sto dalje mogu od njega, usput mu okrenula ledja.
Onda sam osetila tesku ruku preko mog stomaka i on me je pribio skroz uz sebe. Ne mogu da opisem koliko su mu misici i plocice bili isklesani i neverovatni. Preko cekih ledja imao je tetovazu zmije.
Na zadnjici sam osetila njegov cvrst..znate vec sta.
Uvalio je glavu u moj vrat i osetila sam vreo vazduh na sta sam se najezila.

Ubrzo sam zaspala jer sam bila umorna.

Spavam...toliko mi je lepo. Grlim nesto veliko.
Otvorim oci da vidim sta je.
JAO NE. Bukvalno sam na ono liku!
Podigla sam glavu odmah dok me je on gledao.
"Koliko si lepa."-odmah sam krenula da silazim sa njega, a ob me je pritisnuo na njemu.
"gde ces?"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 04 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

otetaWhere stories live. Discover now