פרק 2

66 5 12
                                    

פתאום נגלה לפנינו מישהו אחר, ואז העדפתי כבר לראות את דייב, בחיי.

"איכ, אתה לא ההומו מאתמול? מה אתה עושה בחדר שלי?!"

"אני לא הומו.." הוא השיב, ההבעה על פניו הייתה מעט מופתעת, כאשר עמד ליד המשקוף של הדלת.

"מה יש לך נגד הומואים?" ניק שאל, הוא שחרר את החיבוק שלו ממני, סוף סוף, החיידק המסטול הזה, ושילב את ידיו.

"זה מגעיל!" הצהרתי בקול, ובכך סגרתי את הנושא כדי לא להשאיר מקום לויכוח.

"בכל מקרה.. זה החדר שלי גם, א-אז תצטרך להתמודד." אפור השיער גמגם, ונכנס אל תוך החדר השינה שלי, שמסתבר עכשיו שגם שייך לו, אבל איך זה יכול להיות?

"אני לא ראיתי אותך בחדר אתמול בלילה, אתה בטוח לא מנסה להסתנן לי לחדר?" הרמתי גבה, כי משהו פה קצת הרגיש לי חשוד.

"א-אני הייתי בחדר כל הלילה, פשוט התכסתי ולא שמת לב.." הוא נכנס למיטה שלו, וכיסה את עצמו בשמיכה שחורה עד הראש, טוב עכשיו מובן לי איך לא שמתי לב קודם, הוא רזה כמו קרש.

"אתה סתם רע אליו באמת," ניק גלגל עיניים לעברי, אבל לא היה אכפת לי כל כך מהמילים שהוא מוציא מהפה שלו. "בכל מקרה, תודה שעזרת לי להתחבא אחי, תנסה להסתדר עם הקטנצ'יק הזה, אולי ככה לא יהיה לך משעמם." הוא הוסיף, טפח על כתפי, ואז יצא מהחדר בריצה קלה.

נהדר, עכשיו אני לבד פה עם הגיי בוי הזה שמתחבא במיטה שלו כל היום, איך לעזאזל לא ישעמם לי?!

אני חייב למצוא דרך מילוט מהפנימייה הזו!

בטח יש פה בטקסס הרבה מקומות מעניינים לבלות בהם, חובה לחקור את העיר קצת.

"אני הולך, תשתדל לא להרקב פה לבד." עקצתי אותו, וטרקתי את דלת החדר.
לא היה נראה כאילו הוא שמע את מה שאמרתי בכלל כי הוא לא זז סנטימטר, או שהוא נרדם.

ירדתי במדרגות הארוכות לקומת הלובי, לאחר מכן רצתי במבנה המפואר, דחפתי את דלת הכניסה, והתהלכתי לי במסדרונות היפים, עד שהגעתי לחצר.

נשמתי לרווחה את האוויר הצח, הצמחייה שם מאוד צבעונית ומלאת חיים, יש ריח מתוק של פרחים, אני אוהב את זה.

בעיקרון, מאחר ויש עכשיו חופשה אני יכול להסתנן החוצה די בקלות, לא כאילו מישהו יכול להגיד לי מה לעשות גם ככה.

פתאום בזווית העין קלטתי שיש בתוך הפנימייה גם מגרש חנייה, יש שם מכוניות מפוארות ברמה גבוהה, הלסת שלי נשמטה, איזה מראה מרהיב!

Blackberry Boy || MLMWhere stories live. Discover now