Hampir dirogol

153 2 1
                                    

Pada suatu hari idah pergi ke kelas form 6 nya pada pukul 8 pagi.Pagi sebelum idah pergi banyak perkara yang berlaku pada dirinya.Mulanya di awal pagi idah sedang sibuk mencari laptop kesayangan yang diberi sepupunya di dalam bilik,sedang idah dalam sibuk mencari dia melihat jam di tangan nya dan cuak kerana jam telah menunjukkan waktu 8:20 am kelangkabut idah mencari laptopnya.Dan baru dia teringat yang laptopnya berada di meja kopi ruang tamu,idah terlupa yang dia semalam berjaga sehingga 1 pagi menghabiskn assigntment untuk presentation form 6 nya.

Idah terus mencapai laptopnya dan menyimpannya di dalam beg terus bergegas mengejar bas yang waktu trip seterusnya pada jam 8.40 am nasibnya perhentian bas berada berdekatan dengan rumah idah.Sewaktu menunggu bas,ada sekumpulan lelaki pun menunggu bas yang sama,idah sedikit ketakutan dan rasa tak selesa kerana lelaki ii tersebut memandang idah yang keseorangan di perhentian bas,ada dari kalangan mereka atas bawah ada yang ketawa sambil berbisik ii pada kawan ii nya sambil menunding jari ke arah idah

Selepas itu,ade seorang dari mereka cuba mendekati idah dan niat untuk mengacau idah,lelaki tersebut berkata "adik tunggu bas ke?,nape tunggu sorang ii?,tak takut ke kene kacau ngan kitorang? 😙" kata lelaki tersebut,lalu idah menjawab "jangan kacau aku boleh?,kalau korang kacau aku jerit"kata idah,lelaki tersebut pon membalas "jeritlah sayang takda siapa yang akan datang ke sini waktu bekerja macam ni😙"kata lelaki itu,lelaki itu semakin berani dengan mengajak kawan ii nya memegang-megang idah,dan idah mahu menjerit lantas ada satu telapak tangan menutup mulut idah dan lainnya memegang badan idah meraba di setiap sudut badan idah,ada juga sepasang tangan yang memicit ii buah dadanya.
Sehinggakn waktu itu idah merasakn 20 min terlalu lama dan bermacam ii perkara akan berlaku padanya.Lalu idah tewas selepas terlalu banyak tangan yang meraba tubuhnya sehinggakan ada sesuatu tak disangka berlaku pada waktu itu

Bersambung...tunggu part 3 geng

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 04 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Maruah sebiji bergerWhere stories live. Discover now