Ocak 24' |Paris'te İş [KAPALI]

199 9 11
                                    

Yeni yılın ilk günlerinden hepinize merhaba Hayran Kurgu Severler!

Yeni yılın ilk günlerinden hepinize merhaba Hayran Kurgu Severler!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ocak ayı yönergemize tüm moda tutkunlarını bekliyoruz. Çünkü bu yönerge modanın başkenti Paris ve Paris'in güzel manzaralarını gözler önüne seren Emily in Paris'i içermekte.

Yönerge: Prestijli bir moda firmasında çalışıyorsunuz. Firma, global bir pazar oluşturmak için Paris'te bir şube açıyor.. Bu şubenin başına siz atandınız. Yapmanız gereken ilk iş bir reklam firmasıyla anlaşmak. Bunun için Emily en doğru kişi olduğunu size kanıtlamaya çalışıyor.

Kurallar:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kurallar:

☛ Bu ayın yarışması için belirlediğimiz etiketimiz #fanficstrocak2024 'tür. Çalışmanızda bu etiket olmalıdır.
☛ Hikayeniz Wattpad İçerik Kuralları'na uygun olmalıdır.
☛ Katılımlar bu form  aracılığı ile olacaktır. Formu doldurmayan hikayeler etiket ekleseler bile yarışma dışı kalacaktır.
☛ Hikayeleriniz hayran kurgu türünde olmalıdır. Hayran kurgu türünde olmayan hikayeler değerlendirmeye alınmamaktadır.
☛ Hikayeniz verilen yarışma süreci içerisinde hazırlanmış olarak yeni bir çalışma olmalıdır.
☛ Hikayeniz verdiğimiz konu hakkında, 500 ile 5000 kelime arasında olmalıdır.
☛ Katılımlar 05 Ocak Cuma günü başlayıp, 29 Ocak Pazartesi saat 23.59'da son bulacaktır. Sonuçlar ise, 1 Şubat Perşembe günü duyurulacaktır.

Ödüller:

Kazanan;

☛ Yarışmalarımız için özel olarak hazırlanmış etiketin sahibi olacak,
☛ WattpadFanficsTR hesabımızda okuma listesine eklenecek,
☛ Kazanan hikaye, sosyal medya hesaplarımızda( Instagram ve Twitter ) tanıtılacak ve Instagram'da bir hafta öne çıkanlarda olacak.
☛ Kazanan hikaye çalışmamızda yayınlanacak.

Sıkça Sorulan Sorular

1. Hikayem kaç bölümden oluşmalıdır? Birden fazla bölümden oluşabilir mi?
Bölüm sınırlaması yoktur, istediğin kadar bölüm eklemeli ancak kurallara uygun olarak toplam kelime sayısını geçmemelisiniz.

2. Hikayemin tamamlanmış olması gerekli midir? Devam eden hikayem ile katılabilir miyim?
Tamamlanma zorunluluğu yoktur. Devam eden hikaye ile de katılım sağlanabilir ve buna ek olarak hem etiketi etiketler kısmına eklemeli hem de bölüm ismine yazmalısınız.

3. Birden fazla çalışmalarım ile katılabilir miyim?
Her bir kullanıcı tek bir çalışma ile katılmalıdır. Aksi takdirde değerlendirmeye alınmayacaktır.

4. İstediğim kategoride çalışmamı yazabilir miyim?
Hayır, hikayenizi sadece hayran kurgu kategorisinde yazabilirsiniz.

5. Hikaye linkini nereden öğrenebilirim?
Hikaye açıklama sayfasından bağlantıyı kopyala diyerek ekleyebilirsiniz.

6. Hikaye oluşturma tarihine ait bilgiyi nereden bulabilirim?
Hikaye düzenleme sayfasındaki yayınlanma tarihini esas almalısınız.

7. Kaç kazanan olacak?
Sadece bir tane kazanan olacaktır.

8. Hikayem bir ship kurgusu olabilir mi?
Hikayeniz İçerik Kuralları'na  uygun olduğu sürece istediğiniz shiple yazabilirsiniz.

Önemli Hatırlatma:

Yarışma için yazılmamış ve yönerge harici çalışmalar form üzerinden başvuruya katıldığında tarafımızdan değerlendirilmeye alınmayacak olup; yarışma ile ilgisi olmayan hikayeleri forma eklememenizi rica ederiz. Anlayışınız için teşekkürler.

NOT: Lütfen, bu yarışmanın ve yarışma kurallarının Wattpad Elçileri tarafından oluşturulduğunu ve hiçbir şekilde Wattpad veya Wattpad Çalışanları ile bağlantılı olmadığını unutmayın. Söz konusu yarışmanın değerlendirilmesi, yarışmayı düzenleyen kişiler tarafından yapılacak olup Wattpad ve Wattpad çalışanlarının sorumluluğunda değildir.

Hayran Kurgu YarışmalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin