Egy picit magamról

5 0 0
                                    

Senki nem szólt, hogy ennyire rohadtul nehéz félvér lenni. Jó azt tudhattam, hogy nem egy aranyélet, de akkor is. Na szóval. Mi is az a félvér? Olyan akinek az egyik szülője halandó. (ember magyarul) A másik szülője meg Isten. Nem ne légy hülye nem a nagy betűs IsTeN. Egy isten. Ha még mindig ilyen doboz agyú lennél akkor pl.: Zeusz, Démétér, Apolló. Szerintem most már érted. Ha nem húzz innen légyszíves. Köszönöm. Ehhez nincs idegrendszerem. na jó kezdjük ott én kicsit sem akartam félisten lenni. Jó? Életem kezdete óta egy szerencsétlen gyerek vagyok. Nem hiányzott ez is. Főleg, hogy tudni illik a félistenek nem túl hosszú életűek. Jó mi? Nem, nem az.  De most már térjünk rám.

Kezdhetem unalmas dolgokkal. 14 éves vagyok, lány (aztamilyenmeglepő). de ezek csak semleges dolgok szinte senkit nem érdekelnek. Maya Hawkins vagyok. 4 éves korom óta vagyok a táborba. Kedvenc kérdése az új táborlakóknak ki az istenszülőm. (aki régebbi az már tudja) Lehet, hogy 10 szaros kis golyó lóg a nyakamba de nem fogadott el senki. Amiért amúgy csak megsúgom a szívem szakad meg. De ezt nem mutatom ki. Ja igen ha meg elmondom, hogy még (vagy soha) nem fogadtak el jön a kövi kérdés. Akkor hol lakom? A hermészeseknél ők befogadnak vagy úgy érzem, hogy befogadnak. Nem mondom, hogy nem volt nehéz. de rohadt nehéz még ennyi év után is. érzem, hogy oda tartozom de nem is. Még az az egy anyám/apám sem jelent meg még soha. Pedig van ha az egyik isten a szülőm is van. A tábor burokján kívül egyik fa alatt találtak meg  ájultan.  Szép élet kezdés nem? De  ennek ellenére a hermészesekkel meg az apollósokkal és még egy két árészossal is jóban vagyok. Mondhatni kicsit menő csaj vagyok a hátrányom ellenére, hogy egyik szaros isten sem  tudott elfogadni.

A szőke hajamból halvány rózsaszínt varázsoltam. Hisz menőbb meg tudat alatt imádom ezt a színt. Halvány hajam (ami most pink) meg szürkés kék szemem van. Ami nem sok istent zár ki. Lehetnék hermészes, apollós, démétéres de ez nem valószínű minden növényem kiöltem még. Aphroditétól is származhatok de nem lenne az esetem. És ezen kívül még sok máshova. Árészos biztos nem vagyok az árészosoknak göndör barna a haj a jellemző barna szemmel. a 14- et Június 11.-én töltöttem. Ikrek vagyok. Igen én hiszek az ilyenekben mint a csillagjegyek. (ha istenek léteznek.)

Sok barátom van de a legjobbak. Az első számú Andrew egy hermészes fiú. Mindig tesóként tekintettünk egymásra. Ott vagy Tracy ő démétéres. Nagyon kedves lány és a csajos dolgokat vele szoktam megvitatni. De rajtuk kívül is van még sok. De ők az elsők. A fiúkba úgy még nem gondolkodtam. Van egy csomó haverom de nem tudnám őket elképzelni szerelmi életbe.

Nagy csínytevő vagyok a táborba. Imádok vicceskedni meg másokat megnevettetni. Ezért sem szoktak komolyan venni. De nem bánom. A másik amikről ismert vagyok, hogy esek kelek. Meg ha nekem oda adod valamid biztos nem kapod vissza épen. Szétszórt is vagyok. Egy mondatba összefoglalva. Minden ami nem túl jó. Ennyi.

Erosz lányaWhere stories live. Discover now