Nasıl bunu yaptın hani arkadaştık bu nasıl arkadaşlık? Dediğimde kendine geldi "ama siz ayrıldınız arkadaşlıkla ne alakası var biraz fazla abartiyorsun" çıldırmak üzereyim bunu nasıl yaptı nasıl eski sevgilimle çıkar "peki öyle olsun ben gidiyorum artık oda arkadaşın felan da olmak istemiyorum birdaha karşıma çıkma kötü olur!" Beni dinlemedi bile şuna bak aptal çok mu bişey sanıyor kendisini? Götümun kenarı. Eşyalarımı toplarken bana baktı "sende amma çekilmez kızsın çocuğun seni aldatması gayet normal bence git zaten aşırı boredsin abi hani" a konuşmalara bak sen daha dün yalvarıyordun benle alışverişe çık diye hem boredsin ne Allah'ım yardım et. Sinirli bir şekilde evden çıktıktan sonra bir parka oturdum orda oynayan çocukları gördüm ve aklıma çocukluk arkadaşım çok sevdiğim kankamı aramak geldi. Telefonumu çıkardım ve ruki kişisine tıkladım çalıyordu telefonu sesizde diye düşündüm ve bekledim açtığında hemen "sen kimsin?" Diye bir ses duydum bu ne rukinin sesiydi nede tanıdığım birine aitti. "Ha?" Diye bir ses çıkardım ve ruki arkadan gülmeye başladı "ryuna abla ben ruki sen what" gibi birşeyler söyledi doğru dürüst arkadaşım yok yemin ederim. "Ben rukinin sevgilisi jeongin biraz sarhoş oldu ben şimdi onun başında bekliyorum kusura bakmayın lütfen işi var görüşürsünüz sonra" dedikten sonra telefon kapama sesi geldi gerçekten ruki de salagin tekiydi. Parktaki çocukları izlemeye başladım ve...