Хлопець закинув голову на спинку крісла одразу ж прикриваючи очі та випускаючи дим з легка відкритих уст, сидячи в максимально розслабленій позі, одразу ж знову затягуючись новою порцією табака та опускаючи голову вниз хмикаючи.
— Гук-і, чого ти такий не обережний, м? Замарався трошки. — опустив руку та проводячи великим пальцем стираючи слюну по контуру губ чоловіка, який зараз так старанно розтягує свої вуста на його члені, заглатуючи його повністю, утикаючись носом униз живота та трохи давлячись. Трясеться як той банний лист, зі зв'язаними руками та закритими стрічкою очами, пускає вібрації від власних стогонів, коли хлопець зверху своєю ступнею сильно давить на його пах. Блондин закусує свій вказівний пальчик мелодійно простонуючи від задоволення, давлячи рукою на потилицю не даючи тому взагалі рухатись, а самостійно плавно водить стегнами в своєму темпі, грубо хапаючи у коренів волосся, від чого Чонгук давиться ще сильніше та йорзає голим задом по паркету, відчуваючи як зверху гучний та дзвінкий стогін, та як по горлу розливається тепле та в'язке.
— Впаде хоч крапля і я залишу тебе у такому стані. — різко підійняв того за підборіддя та дивлячись як той старається все проковтнути, облизуючи на останок губи намагаючись при цьому відновити дихання та щось скиглячи під ніс. — Хороший хлопчик, вставай.
На ватних ногах звичайно ж не без сторонньої допомоги встав, відчуваючи довгі та витончені пальці на своїх сідницях, які моментально сжались на них, на що вхопив жадно повітря, рухаючи плечима все ще намагаючись розв'язати свої руки.
— Розв'яжи мене блять.
— Ні в якому разі, солоденький, мені і так все подобається. — підтягнув до себе ближче та змусив сісти на свої стегна, відчуваючи моментальну тяжкість закусив нижню губу, бо його солоденький це груда м'язів, який сверне шию двома пальцями, з пірсингом губи та брови, це затотуйовані руки та в деяких місцях обличчя, це брутальний на вигляд мужлан, якого більшість бояться навіть просто кинувши мимолітно на нього погляд.
— Хоча б пов'язку зніми, благаю, маленький, я хочу тебе бачити... — на свої слова той почав йорзати на оголеному паху імітуючи рухи та слабо стогнучи, намагаючись хоч якось вимолити до себе милосердя, але гучно кричить, коли його смачно б'ють по стегну та одразу ж пальці стикаються на почервонілій шкірі на що з рота виривається скульож.
ВИ ЧИТАЄТЕ
парадокс
Fanfiction- Будь ласка, молю-ю, маленький, трахни вже мене, я зараз вмру... - Як ж ти до нашої зустрічі то жив, але якщо ти так сильно просиш. - паралельно зі словами м'яко проводить по почервонілих половинках.