1.

1 0 0
                                    

HERKESE MERHABAA
Hoş geldiniz ilk olarak.
Evet bu benim ilk ficim ve umarım güzel yazabilirim.
Güzel okumalar dilerim

....

Jungkook:
Sabah erken uyanmıştım. Bu gün yeni okuluma kayıt olacaktım. Eskisini taehyung yüzünden değiştirmiştim. Taehyung dediğim kişi benim zorbam. Bildiğiniz zorbalardan değil de, öyle bir zorba ki eğer onunla konuşurken yanlış bir şey söylersen seni buna pişman eder ve ona yanlış bir şey yaparsan sana hayatı dar eder. Neyseki yeni okulumu bulamazdı ve oraya ulaşamazdı.

Kalktım ve üstümü giyindim. Annem kahvaltı için çağırıyordu. İnmeden önce son işlerimi hallettim. Bugün okulda ilk günüm olduğu için serbest giyinebilecektim. Herşeyimi tamamladıktan sonra çantamı alıp aşşağı indim. Annem çoktan herşeyi hazırlamıştı. Hava bugün çok güzeldi bu yüzden okuldan önce biraz dolaşmak istedim. Okula çok vardı daha ve ilk gün olduğu için bir şey diyeceklerini sanmıyordum. Hemen çantamı sırtıma takıp evden çıktım. Okula geç kalmamak için erken çıkmıştım.

Yavaş yavaş yürürken kulaklığımı takmaya karar verdim. Ceplerimde yoktu ve çantama baktım, orda da yoktu. O anda evde unuttuğumu anladım ki eve çok uzak kalan bir yolu tercih etmiştim. Mecbur geri yürüyecektim. Ama yürümeyi de hiç istemiyordum. Son karar olarak okula gitmeye karar verdim.

Okula yürümeye başladım ki karşıda bana tanıdık gelen birini gördüm. Yüzünü tam görememiştir ama çok tanıdık gelmişti. Kim olduğunu düşünmeyi bırakıp okula girecektim ki o an hiç ama hiç beklemediğim bir şey oldu. Bana sırtı dönüktü ve bir anda yüzünü dönünce kısa çaplı bir şok geçirdim.

Bu kişi taehyung'du.

...

EVETT İLK BÖLÜM BİTTİİ
Biliyorum ilk bölüm kısa oldu ama bir dahaki bölümleri uzun tutmaya çalışacağımmm
Umarım beğenmişsinizdirr
Kitabımı okuduğunuz için teşekkür ederimm
Oylamayı unutmayın ballarım
💗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bully in love/taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin