Na początek kilka pytań, które mi ułatwią pisanie
Wolice krótkie czy długie rozdziały?
Wolicie perspektywę narratora czy danej postaci (np Petera, Tonego, Eddie'ego)?
Czy chcecie jakieś shipy z postaciami? (ja już kilka mam i wymienię niżej)
Czy mam w notce pod rozdziałem tłumaczyć Nicki , czy też wolicie zgadywać kto pod jakim jest?
Czy chcecie Petera jako Spidermana?
Czy Pete ma kiedykolwiek wylądować w sierocińcu? (Nie mówię że May i Ben zginą jak coś)
Teraz kilka informacji
Zacznę pisać rozdziały na początek wakacji lub pod koniec drugiego semestru. (Lekki smutek ale przeżyjecie)
Peter na początku książki nie jest Spiderman'em.
Peter na początku książki ma 16 lat i mieszka z ciocią May i wujkiem Benem.
Peter ma młodszą o 6 lat siostrę. (Czyli ma 10)
Petera i jego siostrę zostawili rodzice kiedy Peter miał 10 lat, a jego siostra 4.
Tony jest ojcem Harley'a, który w przyszłości będzie Peterowi JAK BRAT
Harley ma 16 lat
W tej książce pełnoletność osiąga się w wieku 18 lat i nie obchodzi mnie że to się dzieje w Nowym Yorku
Znajomi Petera na początku (i ich wiek):
Ned (15)
MJ (Mary Jane) (16)
Harry Osborn (17)
Wade Wilson (19)
Loki (bo mogę 😈) (na ziemskie ma około 20/25)
Gwen Stacy (17)
Eddie Brock (18)
Fiona Blaze (18)Teraz shipy które możecie wybrać do książki (może ich też wogóle nie być jak coś)
•IronStrange (Tony Stark x Stephen Strange)
• Tony Stark x Pepper Potts (jak to wybierzecie to będzie jeszcze 7 letnia Morgan)
•Bruce x Natasza
•Wanda x Natasza (według mnie najlepszy z Nataszą)
•Loki x Peter
•Spideypool (Deadpool x Spiderman)
CZYTASZ
Wrong Number Kid | Irondad
Fanfictiondrugie podejście do tej tematyki, mam nadzieję że wyjdzie lepiej