Tam gariban naruto düşüncelere dalmışken o bir ses duyduğuna daha da emin oldu fakat ciddi bir borç batağındaydı o an her zaman olduğu gibi kafasını çevirip tavanın keresteleri arasında tünemiş aşırı yakışıklı mafya lideri Sasuke kun un haşmetli suratına bile bakmaya üşenmiş!?
Nasıl borcunu ödeyebileceğini kara kara düşünen naruto garibanı ona seslenen sasukeyi bile duymamış ve çok derin bir uykuya dalmış ...
O sırada ultahot mafya lideri sasuke kunişkomuz
Tavandaki kerestelerin arasında tünemiş bizim borçlu gariban naruto yu izliyormuş onun o masum, çaresiz ve dertli suratına baktıkça bakası geliyormuş...
Sasusüüke birden kerestelerden birinin kırılmak üzere olduğunu fark etdi ve garİbIn uyurken onun üzerine düştü.Sasujuke:" İşte şimdi sıçtım."
Naruto o an üstünde bir ağırlık hissetti.Sasuke Naruto tekrar uyusun diye Naruto nun gözlerini elleri ile kapattı. Naruto tam uyanık olmadığı için bir şey yapamadan tekrar uykuya daldı.
(Time skip to sabahişkooo🔥🙀🫦)
Naruto esneye esneye uyanmaya başlar. O kadar yorgundurki gözünü bile açamaz GaribIn😢. Üstünde hayatında hiç hissetmediği o hafif sıcaklığı hisseder. Yoksa annesi geri dönmüştü!
Naruto hemen gözlerini açtı ve anne diye bağırdı. Ama bir sorun vardı karşısındaki annesi değildi. Karşısında Adidas eşofmanlı tanımadığı mafya üyesi vardı ve onunla uyuyordu! Hemen yerinden sıçradı ve "Napıyorsun sen!?" diye ona seslenir. Sasuke
-Beni sorgulamaya hakkın yok unuttun mu? Borçların olduğu sürece istediğim şeyi yapabilirim ayrıca eğer borçlarınıda yarın ödeyemezsen sonsuza kadar istediğim şeyi yapabilirim sana.Naruto The GaribIn NEGEGEGEGEGEEEEE diye keskin bir çığlık attı 🙀🙀🙀