𝐃𝐢𝐚𝐦𝐨𝐧𝐭𝐞 (𝐦𝐨𝐧𝐭𝐞)
6:00 𝖯𝖬
⋆⁺₊⋆ ☾ ⋆⁺₊⋆ ☁︎𝗜𝗡𝗖𝗢𝗠𝗜𝗡𝗚 𝗖𝗔𝗟𝗟 *ᵈⁱⁿᵍ
𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗇𝗈𝗐?
"𝗁𝖾𝗒 𝗆𝗈𝗇𝗍𝖾𝖾" 𝗌𝗁𝖾 𝗀𝗋𝖾𝖾𝗍𝗌 𝗌𝖺𝗌𝗌𝗒.
"𝗀𝗂𝗋-"
"𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝖻𝗂𝗅𝗅𝗂𝖾?" 𝖨 𝖺𝗌𝗄 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝗁𝗂𝗉.
"𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗌𝗎𝗆, 𝗂 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖻𝖾 𝗐𝖺𝗇𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗅𝗄 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎. 𝖶𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗐𝗋𝗈𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍?" 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗒𝗌 𝗂𝗇 𝖺 𝗅𝗈𝗐 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾. 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗆𝗂𝗋𝗄𝗂𝗇𝗀.
"𝗆𝗆𝗁𝗆, 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝖽𝗈𝗂𝗇𝗀?" 𝖨 𝖺𝗌𝗄, 𝖺 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖺𝗉𝗉𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝖼𝖾. 𝗌𝗁𝖾 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝖻𝖾 𝖽𝗈𝗂𝗇𝗀.
"𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗎𝖼𝗁, 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗉𝗅𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝖺𝗆𝖾. 𝖤𝖺𝗋𝗅𝗂𝖾𝗋 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝗎𝖽𝗂𝗈 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁, 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖺 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗆𝖾" 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗆𝖾 𝗌𝗈 𝗁𝖺𝗋𝖽.
"𝗀𝗂𝗋𝗅𝗅, 𝗐𝗁𝖺𝗍𝖾𝗏𝖾𝗋. 𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖼𝖺𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗆𝖾." 𝖨 𝗌𝖺𝗒 𝗋𝗈𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇𝗌𝗍𝖺𝗂𝗋𝗌.
"𝗆𝗆𝖼𝗁𝗍."
"𝗐𝗁𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗆𝖺𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈 𝗍𝖾𝖾𝗍𝗁 𝖺𝗍-" 𝖲𝗁𝖾 𝗆𝗎𝗌𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗅𝗈𝗌𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗆𝗂𝗇𝖽.
"𝗆𝗒 𝖻𝖺𝖽...𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗋𝖾𝖺𝗅 𝗀𝗈𝗈𝖽." 𝗁𝖾𝗋 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗈 𝗌𝗆𝗈𝗈𝗍𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝗊𝗎𝗂𝖾𝗍.
𝖨 𝗂𝗇𝗌𝗍𝖺𝗇𝗍𝗅𝗒 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀, 𝖨 𝖽𝗋𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗆𝖾𝗋𝖺 𝗈𝖿𝖿 𝗆𝖾 𝗌𝗈 𝖿𝖺𝗌𝗍.
𝖲𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗇𝗈𝗐.
"𝗍𝗁𝖺𝗇𝗄 𝗒𝗈𝗎, 𝖡𝗂𝗅𝗅𝗂𝖾. 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗋𝖾𝖺𝗅... 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗍𝗈" 𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗊𝗎𝗂𝖾𝗍𝗅𝗒, 𝗌𝗆𝗂𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿.
★ 𝗛𝗼𝘄 𝗕𝗶𝗹𝗹𝗶𝗲 𝗟𝗼𝗼𝗸𝘀 ★
she was getting up now. a gaming console turning on could be heard.
"𝖡𝗂𝗅𝗅𝗂𝖾𝖾𝖾" 𝗇𝗈𝗐 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗉𝗅𝖺𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝖺𝗆𝖾.
𝗌𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾, 𝗁𝖾𝗋 𝗀𝗅𝖺𝗌𝗌𝖾𝗌 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝖿𝖿 𝗇𝗈𝗐.
"𝗆𝗆𝗆" 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗈 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝖺𝗆𝖾. 𝗈𝗁 𝗆𝗒 𝗀𝗈𝗌𝗁𝗁𝗁.
"𝗀𝖾𝗍 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝖺𝗆𝖾𝖾𝖾. 𝗐𝖾 𝗌𝗎𝗉𝗉𝗈𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀." 𝖨 𝗋𝗈𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌. 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖾𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗂𝖼𝖾𝖼𝗋𝖾𝖺𝗆 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗇𝗈𝗐.
𝖼𝗁𝖾𝖾𝗌𝖾𝖼𝖺𝗄𝖾 𝗂𝖼𝖾𝖼𝗋𝖾𝖺𝗆...𝖬𝖧𝖬𝖬
"𝗈𝗄𝖺𝗒 𝖻𝖺𝖻𝗒, 𝖨'𝗆 𝖿𝗂𝗇𝗇𝖺 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾." 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗍𝗎𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗇𝗌𝗈𝗅𝖾 𝗈𝖿𝖿.
𝖾𝗋𝗆-
"𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗇𝗈𝗐?" 𝖨 𝖺𝗌𝗄 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽.
"𝗒𝖾𝗌𝗌. 𝗂 𝗐𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗌𝖾𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗎𝗎" 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗌𝗂𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗌 𝗌𝗆𝗂𝗋𝗄𝗂𝗇𝗀.
𝗌𝗁𝖾 𝗉𝗅𝖺𝗒 𝗍𝗈 𝗆𝗎𝖼𝗁.
"𝗈𝗄𝖺𝗒, 𝖻𝗎𝗍 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝖻𝖾 𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗏𝖺 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗅𝗈𝗎𝖽 𝗆𝗎𝗌𝗂𝖼 𝖻𝖺𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗇𝖾𝗂𝗀𝗁𝖻𝗈𝗋𝗁𝗈𝗈𝖽." 𝗂 𝗌𝖺𝗒 𝗂𝗇 𝖺 𝗌𝗍𝖾𝗋𝗇 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾, 𝗉𝗈𝗂𝗇𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗌𝗉𝗈𝗈𝗇 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖼𝗋𝖾𝖾𝗇.
𝗈𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝗆𝗒 𝗇𝖾𝗂𝗀𝗁𝖻𝗈𝗋𝗌 𝗅𝗂𝗍𝖾𝗋𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗒𝖾𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖺𝗍.
𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌 𝗐𝗁𝖺𝗍.
𝗌𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗅𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇.
"𝗆𝗆𝖼𝗁𝗍. 𝖸𝖾𝖺𝗁 𝗈𝗄𝖺𝗒, 𝗆𝗌 𝗄𝖺𝗋𝖾𝗇 𝗀𝗈𝗍 𝗈𝗇𝖾 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗈𝗇 𝗆𝖾 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝗀𝗈𝗇 𝖽𝗈 𝗌𝗎𝗆." 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗌𝖼𝗋𝗎𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝗋𝖾𝗆𝖾𝖻𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽.
"𝗆𝗁𝗆, 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽-"
"𝗈𝗄𝖺𝗒𝗒𝗒 𝗆𝖺𝗆𝖺, 𝗂𝗆𝖺 𝗌𝖾𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗂𝗇 𝖺 𝗆𝗂𝗇𝗇𝗎𝗍𝖾 " 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗋𝗈𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗁𝖺𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉.
𝖮𝖧?
𝗂 𝗀𝗈𝗍 𝗌𝗎𝗆 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍...𝖻𝖾𝗌𝗍 𝖻𝖾𝗅𝗂𝖾𝗏𝖾.
🫣
-mani ★