-Bölüm 1- Tatil

143 9 3
                                    

Bugün okullar bitmişti. Artık o korkulu rüya sona  ermiş,güzel bir tatil başlamıştı.

Bu  sene lise'ye geçecektim. Arkadaşlarımdan ayrılacağım iççin üzülüyordum. Ve bir o kadar da yeni okulumda bizim grup gibi arkadaşlar bulamayacağım için de biraz korkuyordum. Onların yerini kimse tutamaz ama hepsi ayrı ayrı şehirlerde ayrı ayrı okulları yazacaklarmış. Bildiğin dağılacağız yani.

Bunları hatırlamamaya çalışıp bizim grubun yanlarına ilerledim.

Bahçede taşların üzerine oturmuş sevinçle bir şeyler konuşuyorlardı.Evet,banklar bize göre değildi. Olduk olalı hep taşları tercih etmişizdir.

Onların yanına geldiğimde hepsinin yüzünde bir gülücük açıyordu. Nedenini sormak amaçlı bir bakış attığımda Dilara hemen atıldı. Evet, Dilara çok konuşkan ve mutlu biriydi. İçinde hep bir çocuk vardı onun.

''Okul 8.sınıfı bitirenlere özel bir gezi veriyormuş. Ve bil bakalım nereye?'' 

Düşünmeme bile fırsat vermeden hemen söze başladı. Deli. :P

''Antalyayaaaaaa!'' 

Ağzım yavaş yavaş açılırken Emre çeneme üste doğru vurarak ağzımı eski halini döndürdü. Tayfayla kıkırdaşırken saatin 4 olduğunu görünce acele ile toplanıp eve ilerlemeye başladım.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ve o ev..

Bu ev artık kabuslarıma bile girebiliyor diyebilirim.

Saat tam 16:15 'de içeriden bir bebek sesi geliyor,15 dakika boyunca susmuyordu.

İşin garibi bu sesi şu ana kadar benden başka duyan yoktu.

Gruba söylediğimde benimle dalga bile geçmişlerdi.


Adımlarımı hızlandırıp eve doğru ilerledim. 

Aradan geçen 10 dakika aklımı yiyip bitiren şu ev ile ilgili sorularla doluydu. 

Evin önüne geldiğimde düşüncelerime bir son verip zile bastım.

Annem kapıyı açıp bana sarıldığında mutlulukla ben de kollarımı ona doladım.


İçeri geçince her aile gibi ilk işi karneme bakmaktı.

Derslerim iyi olduğundan 2 kardeş arasında hep öne çıkan ben oluyordum. Evet,Emir'in -kardeşi- de dersleri iyiydi fakat benimki kadar iyi değildi. 

Belki herkes gibi sinir olacaksınız ama, kendimi övmeye bayılıyordum. 

----------------------------------------------------------------------------------

Annemle Optimum'a gelmiştik. Diğer kızların aksine alışveriş yapmayı hiç sevmeyen biri olduğumdan zaman çok sıkıcı geçmişti. Annemin süpriz dediği yer burası mıydı yani? 

Sanırım ben biraz anormal bir kızım. Alışveriş yerine pes oynamayı,maç yapmayı,ders çalışmayı tercih ederdim doğrusu.

-------------------------------------------------------------

Annemin sıkıcı alışverişi ardından eve gelmiştik. Bana milyonlarca kıyafet denettirip sinirimi daha da bozmuştu aslında. 

Eve gelince direk odama geçip kulaklığımı taktım ve yatağıma uzanıp gözlerimi kapattım.


Heyoo!Bu benim kitabımın ilk bölümüü,umarım sıkılmamışsınızdır. Ha,sıkıldıysanız da giriş bölümü olarak bunu yazdım,gelişme bölümünde daha ekşınlı anlar olacak tabii ki,vote atmayı unutmayın,öptüm.

-Bölümler haftada bir yada iki kere gelecek. Eğer müsait olursam belki daha fazla. Pek bir şey söyleyemem.-

Bebek (Korku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin