Merhaba ben yalnızlık...
Çoğu insanın korktuğu o yalnızlık o kadar berbat birşeyim ki insanlara yalnız hissetiriyorum , çoğu insan sevdiklerini kaybediyor ve bedenlerini yalnızlık sarıyor gitmem diyen insanlar gidiyor. İnsanlar benden nefret ediyorlar. Belki seven insanda vardır ama sanmam kim yalnız kalmak ister ki? Hiç kimse ama bazende yalnız kalmak insanlara gerçekleri gösteriyor , birgün herkes yanlız kalıcak sadece kendisi başka hiç kimse olmuycak yanında ...
******
Alarm çalma sesi ile berbat, bir sabaha uyandım ve şuan ayılmaya çalışıyorum okula gitmek, için kalkmıştım. Yüzümü soğuk su ile yıkayıp dolaba doğru yürüdüm kıyafet seçecektim okulda istediğimiz kıyafeti giyebiliyoruz yani okul forması giyen de var ama karışmıyorlar dolabımdan bir bol paça pantolon , siyah bir sweatshirt aldım giyindim ve evden çıktım. Bu arada ben gece 15 yaşında lise öğrencisiyim sıradan bir kızım ama hayatım için aynı şeyleri söyleyemiycem maalesef, her duyguyu yaşıyorum şuan parkın orda yağmuru bekliyorum gelsin okula gidicez yağmur benim sanaldan tanıştığım bir arkadaşım, arkadaştan öte kardeşim hatta ikizim biz öyle diyoruz hala yağmuru bekliyodum, ve 5 dk sonra karışıdan uyku sersemi, bir şekilde geliyordu güldüm yanıma geldi ve şunu dedi " Sabah sabah okulmu olur ya hem bana güleceğine kendi tipine bak sen zombi gibisin sabah sabah olm " dedi ve güldü. Bende "Napim yani anca ayılıyorum dedim yürümeye başladık.
Aklım elisadaydı elisa kim mi? Elisa benim kardeşim gibi yani benim yağmurun ama gitti 1 hafta oluyor hiç görmedik , merak ediyordum 3 sene oldu nerdeyse hayatıma gireli onlada sanaldan tanıştık ama işte buraya kadar geldik. Şimdi yok yağmur için bitmişti o mesele ama ben elisadan en fazla 1,2 ay ayrı kalmışımdır yani o yüzden ben biraz zorlanacak gibiyim , okula gelmiştik sınıfa doğru yürüyorduk "sence iyimidir" dedim yağmura ilk baktı bana sonra "bilmiyorum ama iyidir herhalde" dedi bişey demedim sınıfa geldik, sıralarımıza oturduk duvar kenarında 2. Sırada oturuyordum yağmur'da benim önümde oturyor. Hoca sınıfa geldi ve bize "Günaydın" dedi bizde " sağol" diyip yerlerimize oturduk , hoca ders anlatıyordu ama ben dışarıyı izliyodum yani derse bir türlü odaklanamadım sonra yağmur dürtü beni " iyimisin?" Dedi "iyiyim güzelim merak etme" dedim "eminmisin?" dedi bende " Evet eminim hadi sen dersi dinle dedim" oda "sende dersi dinliyceksin gece." Dedi derin bir iç çektim, "peki tamam dinliycem " dedim ve dersi dinlemeye başladım . Ders bitmişti bugün sadce 3 ders var ama biz yağmurla çantalarımızı alıp çıkıcaz , bizde yağmurla birlikte bahçeye doğru iniyorduk. Bana birşeyler anlatıyordu ama dalgın olduğum için sadece hıhı diyordum , "Gece" dedi irkildim, "Efendim güzelim " dedim "Sen iyi olduğuna eminmisin dalgın gibisin dedi" "Evet eminim iyiyim dedim " teneffüs zili çaldı sınıfa çıkıp çantaları aldık ve merdivenlerden inmeye başladık "eve gitmeden yemek yiyelim?" Dedim yağmur'da"olur güzelim yiyelim de ne yiycez? Dedi şöyle bir düşündüm "Hmm köfte yeriz olmazmı ? " Dedim güldü ve "olur yeriz zaten bunu diyeceğini tahmin ediyordum " dedi güldüm ve köfte yemek için okuldan çıktıktık ve, yürümeye devam ettik "Herkes gidiyo farkındamısın" dedim yağmur döndü bana baktı ilk bişey demedi sonra "Evet farkındayım herkes gidiyor ama atlatıcaz " dedi "Pek sanmıyorum atlatabileceğimi "dedim yağmur durdu bana döndü ve şunu söyledi" Ben senin her zaman yanındayım gece beraber atlatıcaz herşeyi söz veriyorum sana herşey daha güzel olucak" dedi yüzümde buruk bir gülümseme oluştu "Yanımda sen olduktan sonra herşeyi atlatırım ben o zmn umarım dediğin gibi herşey güzel olur " dedim "olucak güzelim olucak herşey çok güzel olucak" dedi "Umarım yağmurum "dedim "iyiki varsın güzelim"dedi bende ona "Sende iyiki varsın balımm" dedim köfteciye geldik bir masaya oturduk, yemekleri söyledik,ve oturup yemekleri bekliyoruz. Deniz kenarındaydık "Deniz çok güzel değilmi ?" Dedi yağmur döndüm ona baktım ve "Evet güzelim çok güzel" dedim ,ikimizde denizi izliyorduk sonra biri yağmur'a seslendi "Yağmurr!" Diye arkasını döndü baktı ilk şaşırdı sonra ayağa kalktı gelen kişi nazdı naz kimmi yağmurun bir arkadaşı ben çok tanımıyor yeni yeni tanışıyoruz yağmur ayağa kalktıktan sonra sarıldılar "Çok özlemişim seni nerden çıktın naz " dedi yağmur naz'da "Buralardan geçiyordum sizi gördüm geliyim dedim kötümü yapmışım?" Dedi yağmur "Tabiki iyi yapmışsın dedi" "Hoşgeldin naz" dedim bana döndü baktı "Hoşbuldumm" dedi yemeklerimiz gelmişti "sende otursana yemek yeriz birlikte" dedim yağmur'da "Evet aşkım otur sende dedi" naz işi olduğunu söyledi yağmura sarıldı,bana görüşürüz dedi ve gitti . Bizde yağmurla birlikte oturduk ve yemeklerimizi yemeğe başladık "Özlemişim bunun tadını uzun zamandır yemiyorum " dedi yağmur bende "Bende uzun zamandır yemiyorudum iyi oldu" dedim "Eve gidince ne yapcaksın işin varmı?" Diye sordu yağmur,bana bende "işim yok odada , müzik diniliyip yatıcam belki kek falan yaparım ama yapacağımı çok sanmıyorum uyurum herhalde" dedim yağmur göz devirdi ve dedi ki "Birazcık dışarı çık kızım cürüyceksin o odada valla" dedi omuz silkittim "Ben halimden gayet memnunum canım merak etme sennn" dedim "bugün birlikte hava almaya çıkarızn gece biraz olmazmı?" Dedi, "Olabilir çıkarız " dedim oda "Tamam" dedi yemekleri bitirip hesabı ödeyip,eve doğru yürümeye başladık.
Derin bir iç çektim dalgındım yağmur "Noldu?" Dedi "hiç öyle" dedim "Gece senin sabahtan beri birşeyin var noldu?" Dedi "Birşeyim yok dedim ya" dedim "Gece." Dedi "Sadece yorgunum o kadar" dedim mahalleye girdik "Görüşürüz" dedim yürüyordum yağmur arkamdan seslendi "Gece!" Dedi "Efendim?" Dedim "Her zaman yanındayım unutma olurmu" dedi hafifçe gülümsedim ve "Unutmam bende senin her zaman yanındayım sende bunu unutma " dedim güldü ve "Tamam unutmam görüşür " dedi görüşürüz diyip, eve doğru yürümeye başladım. Tükenmiştim hiç bişey mecalim kalmadı ne birini kaybetmeye nede hayatıma almaya, eve geldim anahtarı çıkartıp kapıyı açtım ve odaya çıktım annem ve babam işteydi, kardeşim okulda, anneannem kısa süreliğine kardeşinin yanına gitmişti yani evde tekim odaya çıktım ve direk kendimi yatağa attım o kadar yorgun hissediyorum ki kendimi , telefonu elime aldım ve tiktoka girdim mesaj kutusuna girdim bir mesajı,açtım ve okuduğum şeyle gözlerimin dolması bir oldu o gidiyordu... Bana bir mesaj atıp gitmişti kim olduğunu soylemiycem ama benim için çok değerliydi yani uzun zaman sonra güvendiğim tek erkekti ve oda gidiyordu oturup saatlerce ağladım ve sonra uyuya kalmışım.
*2 saat sonra*
Uyuyordum ve bir anda telefon çalma sesine uyandım arayan yağmurdu başım ağladığım için çok ağrıyordu telefonu açıp kullağıma koydum ve uykulu bir sesle "Efendim" dedim "uyuyormuydun?" Dedi bende "Evet sen arayınca uyandım" dedim "Sesin kötü geliyor iyimisin?" Dedi yağmur bana "Çok yorgunum iyi değilim" dedim ağlamaklı bir sesle "Noldu gece analt korkutma beni" dedi " Boşver güzelim" dedim " Hemen parka geliyorsun gece anlatacaksın ne olduğunu" dedi ofladım ,ve "peki" dedim "bekliycem seni " dedi ve kapattı yataktan oflayarak kalkıp altıma bir eşofman üstümede bir crop geçirip hırkamı giyip evden çıktım ve parka doğru yürümeye başladım. Kafam yere eğikti boş boş yere bakıyordum sonra onun bana "seni seviyorum minik yıldızım özelsin hep özledin benim için kendine ben yokken dikkat et güçlü kızım " dediği aklıma geldi ve gözlerim doldu "yanımda olmasan bile kendime hep dikkat edicem hep güçlü durucam yakışıklım " dedim kendi kendime dolu gözlerle,parka geldim yağmur beni bir bankta oturmuş bekliyordu , yanına gittim gözlerim doluydu ayağa kalktı ilk bana şöyle bı baktı sonra sarıldı kendimi tutamayıp ağlamaya başlamıştım "Noldu anlat hadi bana " dedi "Gitti yağmur oda gitti" dedim "omu?" Dedi kafa salladım bana attığı mesajı gösterdim okuduktan sonra ilk sustu bişey demedi "Ben yanındaydım gece anlıyorum seni zor bişey sevdiğin insanları kaybetmek ama ben yanındayım" dedi burnumu çektim ve
" Bir sen kaldın ztn güzelim" dedim " Hep kalıcam gecem hadi kalk eve gidelim" dedi ayağa kalktık ve eve doğuru yürümeye başladık. Yolda tek başına oturmuş etrafı izleyen bir kedi gördük yağmur kedilere bayılıyor zaafı var yani "şuna baksana çok tatlı oturmuş tek başına etrafı izliyor kıyamam" dedi bende " Aynı benim gibi işte tek başına," dedim "Ben ne güne duruyorum eşşek " dedi ve kafama yavaşça vurdu "Sen ayrısınn " dedim güldük mahalleye girdik ve birlikte Film veya dizi izliycektik giden gidiyor ama biz gine burdayız her zaman burda olucaz.
*****
Aslında, her bir sevdiğimin gidişi bana daha çok güçlü olmayı ne olursa olsun herşeye rağmen ayakta kalmayı güçlü durmayı savaşmayı öğretti, her biri bana ayrı ayrı acılar , anılar bıraktı aynı zamanda ben gözümü ,açtım onun küçük yıldızı güçlü kızıydım öylede kalıcam o güçlü kız olarak kalmaya, devam edicem gerçekten bazen gitmek gerekirmiş;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıkta Parlayan Kutup Yıldızı
RandomBir yıldızım ben sadece karanlıkta Parlayan sıradan bir kutup yıldızıyım..;)