______________
Çekimlerin bitmesinin ardından Türkiye'ye gelmek resmen Valentina için huzurdan başka birşey değildi.
Burayı seviyordu. Atmosferi, havası, herşeyi farklıydı. Annesi ve babası ayrıldıktan sonra bir daha buraya ayak basmayacağını düşünmüştü fakat yanılmıştı.
Her ne kadar yarı Türkte olsa, Valentina kendini buraya ait hissediyordu.
Annesinin ona seslenmesi ile tüm düşünceleri kayboldu. Annesi ve annesinin arkadaşlarıyla bir yemektelerdi. Valentina gelmeyi istemese de annesini kırmak istemeyip kabul etti. Çok saran bir muhabbetleri yoktu, Valentina yine de sohbetlerine katılmaya çalışıyordu.
"Valentina'nın da çekimleri yeni bitti. Güzel bir proje üstünde çalışıyormuş dediğine göre." dedi annesi. Öyleydi. Valentina kaliteli projeler dışında her önüne gelen projeye katılan birisi değildi.
Başını sallayarak annesini onayladı ve "Evet, filmin yakında vizyona girmesi planlanıyor." dedi.
Aylardır bu proje için çalışıyordu. Emeğinin hakkıyla kazanacaktı.
Bu konu masadaki insanların ilgisini çekmemiş olmalı ki sohbet dağıldı ve başka bir konuyu konuşmaya başladılar.
Valentina dayanamayarak çantasını alarak annesine lavaboya gideceğini söyledi. Ortam onu o kadar çok boğmuştu ki, genç kız dayanamıyordu.
Lavaboya giderek biraz orada oyalandı. Gloss'unu tazeleyip, saçlarını düzeltti. İşi bittikten sonra son bir kere daha aynaya bakıp lavabodan çıktı.
Lavabonun olduğu koridordan çıkar çıkmaz önüne çıkan büyük bir cüsseye çarptı. Karşısındaki cüsse genç kızın düşmesini engellemek için belinden ona destek oldu.
"İyi misin?" dedi karşısındaki adam. Valentina gözlerini ondan kaçırarak, "İyiyim, sağolun." dedi.
Valentina yok olmak istiyordu. Şu an burada bulunmak istemiyordu. Genç adamın ellerinden kurtularak masasına doğru yürümeye başladı.
Kalbi o kadar hızlı çarpıyordu ki, Valentina neler olduğunu anlayamadı. Masaya döner dönmez annesine iyi hissetmediğini ve eve döneceğini söylediğinde genç kadın kızında bir sorun olduğunu fark etti fakat üstelemedi.
Valentina masadakilerle vedalaşıp çantasını ve ceketini alarak otoparka doğru ilerledi. Arabasına biner binmez derin bir nefes aldı, bir an önce burdan gitmek istiyordu.
jayden
niye böyle davranıyorsun anlayamıyorum valentina.
senin için burda olduğumu göremiyor musun?
✔️✔️_______________
bumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
right here,,oosterwolde
Fanfiction⭐️ "i don't give a fuck about your friends, im right here." jayden oosterwolde fanfic