8.Bölüm

11 3 0
                                    

Yazardan

Herkez evdeydi arabadayken felix utançtan kimsenin yüzüne bakamıyordu eve geldiğinde hemen odasına çıkıp Üstünü soydu yaralarına baktı ve bağırarak şunu dedi "BEN BUNU NE ARA YAPTIM!"
Herkes sesi duymuştu ve hemen odaya jeong atıldı ve şunu dedi "Oppa birşeymi oldu?" Felix ise "Jeong gel bakim buraya ben bunu ne ara yaptım" Jeongin ise "Oppa ben bilmiyorım Hyunjin hyunga sor" Dedi ve oradan çıktı.

Felix ten

Jeong inin dediği beni benden almıştı ama çağırmak zorundaydım bunların nasıl olduğunu gerçekten çok merak ediyorumdum sadece 5 dk dedim ve yukardan aşşağı "HYUN Bİ GELİRMİSİNN!"diye bağırdım hyun gelmişti ve ona şunu dedim " Buralarım ne ara oldu? " Dedim hyun ise "Sen ağladıktan sonra uyuya kalmısşın ve camlı bir yere yatmışsın oralarında kesilmiş işte.. " Dedi ve gözünden yaş düştü ben ise içimden gelen şu ilk soruyu sordum "neden ağlıyorsun hyun sen kötü birşey yapmadın sadece bir hata ve uzaltıcak bişi değil eminim beni içten içe çok -" Demeden hyun çıktı ben ise birşey demedim ve aşağıya indim..

SABAH OLUR

Handan

Sabah uyandığımda evde ses çalışıyordum ve Yong bok yanıma gelip şey dedi "Hannie ben arkadaşımla dışarıya çıkıyorum"
Bana sıra gelmeden çekip gitti kahvaltı yaparken herkez Felix nerde diyodu ben ise "Arkadaşıyla buluşmaya gitti" Hyunjin atıldı ve şey dedi "Hangi arkadaşı kim ne kızmı erkekmı" Ben ise "Ya Teyzemin arkadaşının oğlu" Hyun masadan kalktı ve telefonunı alıp Felix'i aradı ve biraz konuştuktan sonra evden çekip gitti

Hyunjin den

Evden çıktığımda Felix'in dediği adrese doğru yürüdüm ve bi 15 dkka sonra gelmiştim geldiğimde Felix lerin oturduğu masanın arkasında giriş kapısı vardı ve girdiğimde tüm olanlar görmüştüm teyzesinin oğlumdır nedir lixin yaralı yerini mıncıklayıp duruyodu ve lixte ondan büyük diye acısını içinde saklıyordu...

BU SEFER RESİM KOYMADIM
BİRAZ MERAKLANDIRIYIM SİZİ
OY VERMEYİ UNUTNAYINN★

İlk Aşkım-HyunlixWhere stories live. Discover now