XXIX

1.8K 136 32
                                    







Esmer oğlan yüzüne gelen güneş ışıkları yüzünden gözlerini açmak zorunda kalmıştı. Bir eli gözünü ovalarken diğer elini jeongguk'un yattığı yere atmasıyla elinin boşluğa düşmesi bir olmuştu. Gözlerini hızlı bir şekilde açmış ve jeongguk'u aramıştı gözleriyle.

Esmer oğlan sevgilisine seslenmişti. Sevgilisine seslenmesiyle sevgilisinin de kendisine seslenmesi bir olmuştu. Sanırım jeongguk yani büyük ihtimalle taehyung uyanmadan önce ona kahvaltı hazırlamak istemişti ve o yüzden mutfağa girmişti.

Omega kendisine seslenen sevgilisinin sesini duyduktan sonra yatakta oturur pozisyonuna gelmiş ve esnemeşti. Kendisine geldikten sonra oğlan yataktan kalkmış ve yatağın yanında duran terliklerini ayaklarına geçirdikten sonra uyuşuk adımlarla mutfağa doğru ilerlemişti.

Küçük olan evlerinin içinde hemen sevgilisinin yanına gelmiş ve arkasından jeongguk'a sarılmış kafasını sırtına yaslayarak gözlerini kapatmıştı. Jeongguk kendisine sarılan sevgilisi ile doğradığı şeyi bir kenara bırakmış ve ellerini yıkamıştı.

Ellerini yıkadıktan sonra sırtına yaslayanan sevgilisini kendisine doğru çevirmişti. Esmer oğlan uykusuna bu sefer de jeongguk'un kaslı göğsünde devam ediyordu. Jeongguk onun bu halini gülümseyerek izliyordu. Gerçekten tam bir uykucuydu.

"Uykumuzu tam alamamışız galiba" Esmer oğlan jeongguk'un göğsüne yasladığı başını geri çekmiş ve şişmiş gözleriyle alfa'ya bakmıştı. "Yanında uyanmış olsaydım uykumu alırdım ama alamadım"

Jeongguk esmer oğlanın böyle konuşmasından sonra hafif bir şekilde gülmüş ve ellerini omega'nın beline sarıp kendisine çekmiş ve dudaklarına küçük bir öpücük bırakmıştı. "Sen uyanmadan önce sana güzel bir kahvaltı hazırlamak istemiştim"

Esmer oğlan dudağına konan öpücükle gülümsemiş ve başını tekrardan jeongguk'un göğsüne yasladıktan sonra konuşmaya devam etmişti. "Birlikte hazırladık"

"Bir daha ki sefere birlikte hazırlarız olur mu " Esmer oğlan kapalı gözleri ile başını aşağı yukarı olumlu anlamda sallamıştı. Jeongguk'da omega'nın bu hareketine karşılık eliyle saçlarını karıştırmıştı.

"Ya jeongguk zaten saçım kabarıktı senin yüzünden iyice kabardı" Jeongguk tekrardan gülmüş ve yine karıştırmıştı saçlarını esmer oğlanın. "Ya ama jeongguk yapma diyorum"

Jeongguk omegasını daha fazla sinirlendirmemek adına onun dediğini yapmış ve durmuştu. "Hadi sen git yüzünü yıka bende son kalan hazırlıkları yapmalıyım "

Esmer oğlan jeongguk'tan ayrılmış ve başını tekrardan tamam anlamında sallamış ve mutfaktan çıkmıştı.

Omega mutfaktan çıktıktan sonra adımlarını küçük evlerindeki banyoya doğru yönlendirmişti. Kapalı olan banyo kapısını açtıktan sonra içeri girmiş ve aynadan kabaran saçlarına bakmıştı.

Saçlarının düzelmeyeceğini anladıktan sonra kısa bir of çekmiş ve dişlerini fırçalayıp yüzünü yıkamıştı. Banyodaki işi bittikten sonra tekrardan jeongguk'un yanına gelmişti. Jeongguk masanın üstünde boşta duran bardaklara esmer oğlanın sevdiği içecekten dolduruyordu.

Omega birkaç adımda alfa'nın yanına ulaşmış ve yanağına kocaman bir öpücük kondurduktan sonra masadaki yerine geçmişti. Jeongguk yanağına konan öpücükle gülümsemiş ve doldurduğu bardağı esmer oğlanın önüne koyduktan sonra karşısına geçip oturmuştu.

"Evde mi durmak istersin yoksa dışarı mı çıkmak istersin" Esmer oğlan kendisine sorulan soruyla bakışlarını yemeklerden çekmiş ve şişmiş yanaklarına jeongguk'a bakmıştı. Jeongguk esmer oğlanın kendisine şişmiş yanaklarıyla bakmasına karşılık gülmüştü. "Biraz yavaş ye yemekleri kimse bir yere götürmüyor "

confidentialité Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin