(1. září 2024)Je to tady, nový školní rok. Míchalo se ve mně asi tisíc pocitů které jsem nedokázal popsat, minulý rok totiž mě začali kluci z mého ročníku šikanovat. Když jsem chtěl vědet proč, bylo mi řečeno že jsem BUZNA. Když jsem se jim snažil vysvětlit že to tak není, tak mě nikdo neposlouchal. Zárověň jsem se ale těšil na své oblíbené předměty a na svoje úžásné kamarády který jsem celé léto neviděl, ne že bych nechtěl ale všichni jsme byli pryč. Někdo z nás byl na dovolené a někdo zase na táboře. Dojedl jsem snídani, misku jsem dal do dřezu a vyběhl jsem po schodech do svého pokoje abych si vzal bundu a školní tašku. Když už jsem seděl v autobuse měl jsem v břichu takový zvláštní pocit ale ne ten hezkej když jste například zamilovaný, ne tenhle pocit byl jiný, divný a vůbec se mi nelíbil ale jakmi-le jsem z okénka viděl že do autobusu nastupuje Tessa ( moje nejlepší kamarádka už od doby co jsem se narodil.) Ten pocit ze žaludku náhle zmizel. Po dlouhé cestě autobusem jsme s Tessou stáli před naší školou, Jak jsem stál před školou v hlavě se mi přehrál celý minulý rok ale pak jsem cítil že mě Tessa chytla za ruku a řekla ,,Jsi připravený?'' Chtěl jsem jí říct že mám obavy ale na místo toho jsem přikývl a šli jsme. Než jsem stihl dojít do třídy zastavil mě zástupce ředitele a řekl mi že chce se mnou mluvit ředitel, byl jsem nervózní vůbec jsem netušil proč chce se mnou mluvit, Proč zrovna já ? Když jsem seděl v ředitelně posadil se vedle mě vysoký, hnědovlasý kluk. Chvilku mezi námi bylo trapné ticho ale on pak prolomil ledy. ,,Ahoj, jmenuju se Tom a jsem tu nový.''vzájemně jsme se představili a pak přišel ředitel. ,,Koukám že už jste se seznámili, Noahu prosím proveď Toma po škole a ukaž mu třídu, bude ve třídě s tebou." Přikývl jsem a šel jsem Tomovi ukázat školu. Cestou jsem se o něm dozvěděl spoustu informací, například že se k nám přestěhoval z Californie a že má dvě tetovaní. Uprostřed prohlídky jsme potkali Jerryho ( Kluk který s mým šikanováním začal.) Jak jsem mohl čekat hned jak si mě všiml začal do mě hustit homofobní poznámky ale najednou Tom řekl ,, Máš nějaký problém s tím že je buzna ? Já jsem taky Gay a co ? budeš teď šikanovat i mě ?" Jerry se usmál a odešel. Zeptal jsem se ho jestli to je pravda to že je gay a on přikývl, poděkoval jsem mu že se mě zastal a vysvětlil jsem mu že teplej opravdu nejsem, pousmál se a zeptal se jestli můžeme pokračovat v prohlídce.
ČTEŠ
Všechny Barvy Duhy 🌈
RomanceNoah je v druháku na střední a touží po pravé lásce. Najde ji? no bude to komplikovaná cesta plná bolesti a trápení.