2

313 27 17
                                    

Selammm ben geldim nasılsınızzz Bangtan_sonyeondan16 senin için sizi tutmayayım fice başlayayım iyi okumalarrr ♡♡

Jisung'dan

Uyandığımda başım feci halde ağrıyordu. Bir dakka nerdeyim ben!. Etrafıma baktım ve yataktan kalktım balkona çıkıp dışarı baktım. Fakat burası da neresi? Nerdeyim ben? Dışarıda gök yüzü kırmızıydı ve ve buda ne kül yağıyordu sanırım. Birden kapı açıldı ve arkamı döndüm . Buda kimdi ama adam Yunan heykeli gibi bişi çok yakışıklıydı (Minho o çünkü tatlım aşık olmamak mümkün değil) ona bakıp "Nerdeyim ben? Neresi burası? Sende kimsin?! " diye girmedim resmen adama bana bakıp konuşmaya başladım "sakin güzelim ben vampirler kralı Lee Minho ve sende eşim olacaksın"
Dedi bu adam ne saçmalıyor "Ne saçmalıyorsun sen!? " dedim bana baktı ve "orasını sen düşün bebeğim beni 100 yıllık uykumdan sen kaldırdın ve benim eşim olmak zorundasın istesende isteme sende" dedi ve bana yaklaştı belimi kavrayıp kulağıma yaklaşıp konuşmaya başladı"fazla balkona çıkma buradaki vampirler seni görse tüm kanını tüketirler şimdi banyoya gidip elbisenin giyip gel sana etrafı gezdireceğim ve seni birileriyle tanıştıracağım çabuk ol"ne zamandan beri tuttuğımu bilmediğim nefesini bıraktım . Banyoya girip verdiği elbiseyi giydim

 Banyoya girip verdiği elbiseyi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jisung'un giydiği elbise

Jisung'un giydiği elbise

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Minho'nun giydiği

Banyodan çıktım ve beni yatakta bekliyordu. Yanına gittim beni baştan aşağıya sürdü ve "Hadi gidelim tatlım" dedi ben iki adım geriye gittim ve ona "ismin ne? " dedim evet biraz arsızca demiş olabilirim
"Adım Minho Lee Minho senin? "
"Bende han jisung" dedim ve bana bakıp "isminde senin gibi güzelmiş güzelim hadi gidelim" dedi ve kolumdan tutup dışarı çıkardı beni. Salon gibi bir yere geldiğimde 6 kişi ve 2 yaşlarında bir çocuk vardı ve vee o çok tatlıydı. "Evet çocuklar bu eşim olacak han jisung sizde kendinizi tanıtın "

(Yazar anlatım)

Felix gene ayağa kalkıp
'Ben hwang Felix buda oğlum hwang san merhaba de bakayım kraliçeye" dedi ve San ona bakıp "merhaba çok güzelsin" dedi han bu iltifata gülmüş diğerleride aynı şekilde kıkırdadı .jeongin ayağa kalkıp "ben seo jeongin buda eşim seo Chang bin" Chang bin "merhaba" dedi sonra seungmin ayağa kalkıp "ben seungmin buda sevgilim Chan memnun oldum jisung" dedi jisung'dan "bende" dedi böyle konuşmuşlar sohbet falan etmişler . "Hadi jisung gidelim sana etrafı göstereceğim"diyip ayağa kalktı jisung hemen buraya alışmıştı ama minho'ya pek alıştığı söylenemezdi " off tamam "diyip oda ayağa kalktı " görüşürüz arkadaşlar "dedi sana ayağa kalkıp " görüsürüz kyaliçem "dedi sevimli ses tonu sevimli surarı ile " ayy yerim ben seni"dedi sonra dışarı çıktılar jisung Minh O'nun sağında iki adım aralık vardı aralarında. Minho bu durumdan rahatsız olıp onu belinden kavrayıp yanına çekip "bebeğim benden uzak olma ne olur ne olmaz " dedi jisung ise sesini çıkartmamıştı ve arkadaşı jimini özledi minho'ya dönem "ben jimini özledim " dedi Minho ona dönüp "o arkadaşını unutmalısın çünki onu bir daha göremezsin " yüksek sesle tonunda konuşmuştu ve jisung ona dönüp "Ne demek göremem o benim tek arkadaşım anlıyornusun! " dedi ve minho'nun onu belinden tuttuğu kollarından kurtulup bu sefer aralarına 6 adımlık yer bırakmıştı sarayı ve bazı yerleri gezmiştiler. 2 gün sonra düğünleri vardı ve jisung bu düğün hiç istemiyordu ve bu kaba, soğuk, duygusuz biri ile evlenmek istemiyordu (bu arada gerçek değil lütfen yanlış anlamayın)

vampire // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin