2.BÖLÜM

8 1 0
                                    

İlk bölüm yayınlandı yaz tatili olduğu icin hızlı tempoda yazıyorum.İlk bölüm henüz takipçi yok söylediğim gibi daha ilk hikayem.Umarım güzel olur
(^v^

Müzik dinlerken uyuya kalmışım.Saat 03.25...
Hemen kıyafetlerimi değistirip tekrar yatağa attım kendimi.Ne kadar uykulu olursam olayım.Aklımda ki soru işaretleri susmuyordu.
Evet ne yapacağımı biliyorum.Gidip aileme anlatacağım durumu.Bay Adam'ı,bana ne vaadeddiğini herşeyi.Sonuçta hiç tanımadığım bir kisi ve bana zarar vermeyeceğini tahmin edemem...

Sabah oldu,Amerika uyandı.Ben daha uyanamadım.Gece 1 saat düşündüğümden olmalı.Düne kıyasla daha çok uyudum ve beni henüz uyandırma girişiminde bulunmuş kimse yok.
Kafamı yastığımdan kaldırdım.Kalktım ve arkamı dönerken esniyordum ki dadaaaam "Chucky"
Amanda beyaz geceliği ile karşımda duruyor.Yani korkmamak elde değildi bir an için.
"Günaydın Tessa"
Ondan yaşım büyük olmama rağmen bana ismim ile hitap etmekten hoşlanırdı.Bende bunu çok sorun yapmazdım-beni kızdırmadığı sürece-.

"Günaydın Chucky Kardeşim"

Birlikte aşağı indik kahvaltı hazırlanmamıştı."Amanda hadi kahvaltıyı hazırlamam yardım et."
Dedim gülümseyerek.Başıyla onayladıktan sonra,peşimden mutfağa geldi.Birlikte yemek masamıza taşıdık herşeyi.Ben jambonlu omlet yaptım.Mm güzel kokuyor.
4 kişilik servis açtık.Kahvaltı hazırdı.Bugün babam geç gidecekti.Zili salladım"Haydi kahvaltı zamanı"
Söylemimden bir kaç dakika sonra merdivenden ayak sesleri gelmeye başladı.Eveet işte geliyorlar.

"Günaydın!" dedik Amanda ve ben New York korosundan gibi.
Annem şaşkın ve mutlu gözlerle masaya bakıyordu babam ise bize.
"Oov benim minik kızlarım büyüdüler artık Sharpey" dedi babam anneme bakarak.

"Ah tatlım bunların hepsini siz hazırladınız öyle mi?"dedi.

Kafamızı salladık.Ben:
"Aah hadi dramatik kısmı bitirelim acıkan yok mu?" dedim gülümseyerek.

Gülümseyerek herkes oturdu ve kahvaltı yapmaya başladık.Annem ve babam aralarında bir şey konuşuyorlardı.

Ve sonra bize döndü annem:
"Kızlar Mike ile bugün sizi yeni sinema filmine götürmek istiyoruz ne dersiniz?"

Amanda:

"Çok güzel olur anneciğim"

Ben:

"Tabii" dedim güzel olabilirdi yani düşünmekten sıkılmıştım.

"Sinemadan sonra baban kafeye döner bizde kız kıza alışveriş yaparız" dedi annem.

Yukarıya kıyafetlerimi giymeye çıktım.Dolabımın kapağını açtım.Kararsız olarak kafamı kaşıdım.Ne giysem?

Amanda:

Alışveriş ve sinema gerçekten güzel fikir.Ablam son zamanlarda çok keyifsiz.Bir şey var.Yani yüzünde hep üzgün hep düşünceli bir ifade var.Neyi var acaba?
Nasılsa öğrenirim...

Tessa:

Jean gömlek ve jean şortumu giydim.Hazırım sonunda.Kapıya elimi uzatmıştım ki telefonumu masadan almak için geri döndüm.Telefonumu alıp odadan çıktım.
Aşağı indim ben hariç kimse hazır değildi."Geldiik" dedi annem arkamdan geliyorlardi kapıyı açtım,başımı eğdiğim sırada o o da ne?
Yerde bir not var.Dışarıya çıkıp etrafıma baktım.Kimse yoktu.Notu aldım
-Kararını vermelisin Bayan Tessa
İyi ama nerden bulmuştu adresimizi,bir an önce karar vermeliyim ama bu Bay Adam bana güven vermedi.
Annemlerin gelmesiyle aceleyle kağıdı çantama koydum.
Amanda:
"Sen iyi misin?" dedi.Şüpheli bakarak.
"Ah elbette iyiyim tatlım."dedim gülümseyerek.
"Güzel"dedi.Omzuma el attı ve gülümsedi.

Sinemaya gitmek üzere arabaya bindik

***************

Sinema filmine bayıldım gerçekten güzeldi.Sanki benim söylediklerimi aklımdan okumuş gibi bunu Amanda'da dile getirdi.
"Film harikaydı iyiki geldik" dedi mutluydu.

"Çok begendiysen yine geliriz." dedi babam ve devam etti "Kim yaban mersinli dondurma ister?"

Babam bizi gerçekten iyi tanıyor.
"ımmm been" dedik hep bir ağızdan.

Babam gülümsedi."Tam da tahmin ettiğim gibi" dedi.

Dondurma tam bir muhtesemdi.

"Bundan sonrası annenizde sizi mağazaların ellerine bırakıyorum"dedi babam ve el sallayarak yanımızdan uzaklaştı.
Bizde mağazalara doğru ilerledik bu AVM favorimdi-tüm markalar burada-.

Girdiğimiz mağazada gözüme ilk çarpan şey üzerinde yıldızların olduğu bir T-shirt oldu.
Beni kendine çeken yıldızlardan çok üzerindeki yazı çekmisti üzerinde "Always science" yazıyordu.
Salas ve güzel bir T-shirt.
"Ben bunu alacağım"dedim.
"Bende bunu" dedi Amada elindeki pembe fırfırlı eteği göstererek.

"Tamam istediğinizi alabilirsiniz"dedi annem.

Annemde güzel bordo bir elbise ve krem renkte bir trençkot aldı.

Başka bir mağazada hoş bir fular,şort,ve kış mevsiminin sonlarında olduğumuz için siyah ince çorap aldım.

"Ben çok yoruldum ve acıktım" defi Amanda

"Klasik Amanda işte " dedim sırıtarak.
Amanda bana garip bir şekilde baktı.
"Anneciğim hemen bir yerde bir şeyler yemezsek Amanda beni yiyecek." dedim,kahkaha atarak

"Aman ne komik,anneciğim az önce aldığın trençkotu verir misib? Biraz üşüdümde"dedi sırıtarak. Oo bu güzeldi.

Annem araya girdi.
"Tamaam tamam susun lütfen.Pizza mı Hamburger mi?" dedi annem.

"Pizza"
"Pizza"
"Tamam o zaman hadi gidelim" dedi annem.

Üst kata yemek bölümüne geldik.Pizzaları siparis ettik.Evet gerçekten acıkmıştık.Yedik ve üzerine kahvelerimizide yudumladıktan sonra AVM' den çıktık.Banam arabayla gittiği için bizde bir taksi çağırdık.


*****************

Ayaklarım patlıyordu adeta annem kapıyı açtı ve hemen ellerimdekileri bırakıp koltuğa attım kendimi.Ooo ne gündü ama...

Çok yoruldum gözlerim kapanıyordu.Ben de engel olamadım ve...

1 Saat sonra:

Gerçekten yorulmuş olmalıyım ki 1 saat uyumuşum.
Annem:
"Uykucum uyandın mı" dedi gülerek.
"Ahh evet." dedim biraz sersem bir tavırla.

Ayaga kalktım gözlerimi ovarak yüzüme su çarptım soğuk suyun yüzüme çarpması uyanmamam icin iyi bir etki yaraıştı. Sonra mutfağa girdim su içmeye, suyumu içtim.
Telefonumdan ses geldi gidip çantamdan çıkarıp baktım.Bay Adam olmalı.
-Yarın aynı yerde kararını vermiş olarak gel Bayan Tessa.
Tekrar mesaj attım
-Ailem sizinle görüşmek istiyor.
Dedim.Aslında hiçte öyle bir şey yoktu yani onlar bilmiyordu bile ama birazdan inip söyleyeceğim.Öğrendiklerini bildiğinde ne söyleyeceğini merak ediyorum.
-Ailenize mi söylediniz.Hımm hay hay.

Mesajı okur okumaz aşağı indim.Babam da gelmişti yemek yiyordu.Yemesini bekledim sonra Anne ve babamı çağırdım."Sizinle bir şey konusmam gerekiyor" dedim.
Birbirlerine baktılar ve sonra bana dönerek anlatmamı beklediler.

Tüm olanları anlattım.Ve sonra
"Yarın benimle birlikte görüşmeye gelin isterseniz kabul ederim istemezseniz olmaz" dedim

"Tamam biz de tanışalım Bay Adam ile " dediler.

Amanda:
Evet ablamdan şüphelenmem doğruymuş.Öğrendim işte annemler konuşurken bende merdivenlerde oturup dinledim.Ne olucak ablam gidicek mi?

Tessa:
Yarın benimle birlikte annemlerdr gelicek.Şuan çok ama çok heyecanlıyım acaba ne olacak ne karar vereceğiz.

Bundan sonra ne olacak?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık BaharHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin