Başlangıç

9 2 0
                                    

Sabah çok üşüyerek kalktım. Yine odamın camını açık unuttum. Bu unutkanlığım bende çok büyük sorunlar yapıyor ama kafam çok doluyken birşeyi unutmamam çok zor.

Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Odaya geri girip günlük kıyafetlerimi giyindim. Sonra kahvaltı yapmak için mutfağa gittim.

Dolabı açtım ve mısır gevreğini aldım. Buzdolabından sütü de alıp bir kaseye döktüm. Yemeğimi yedikten sonra çantamı hazırladım.

Arkadaşlarımla kütüphanede buluşacaktım. Hemen otobüse bindim ve Moonie çalma listemden şarkı açtım.

Notsobad-I don't wanna know çalıyordu. Otobüsten indikten sonra kütüphanenin kapısına doğru gidiyordum.

"Beste hadi gel"

Evet, Ece bana sesleniyordu.
Kulaklığımı çıkartıp yanlarına gittim. Ece, Begüm ,Derya ,Yiğit ,Aras  ve Onur burdaydı.

İki kişi eksikti. Tabiki de ikizler Yağız ve Yağmur. 5-10 dakika sonra onlarda geldi.

"Çok erken geldiniz ya"

"Sorma bu Yağız yüzünden"

"Bana diyene bak"

"Ya boşverin kavgayı hadi kütüphaneye girelim yoksa 10. sınıfta batırırız."

Kütüphaneye girdik.Çalışmaya başladık.Sıkıldım ve yoruldum. 200 soru
çözdüm ufff.

"Biraz mola verelim mi?"

"Olur"

Oh be sonunda mola verdik.Kitapları incelemeye başladım. Aradığım kitabı buldum ama boyum yetmiyordu. Arkamda Aras'ı gördüm.

"Alamıyor musun?"

"Evet"

"Yardım edeyim mi?"

"Et selvi boylu"

Gülerek kitabı aldı ve bana uzattı.

"Ya senin boyuna bak benim boyuma bak."
"Olsun senin boyunda iyi."

"E iyi tabiki"

Kitabı incelerken "pat" diye bir ses geldi.

"Ne oluyor"

"Kilitli kaldık"

"Hadi ya 3 gün kütüphanede mi kalıcağız?"

"Malesef evet"

"Ama Yağmur'un hastalığı var."

"Hava makinemi aldım"

"Tamam"

"Peki ya ailelerimiz?"

"Telefon çekmiyor"

"İnternette"

"Sanki dağdayız ya"

Hepimiz bir kenara geçtik.Ben kitabı alıp okumaya başladım çok hoşuma gitmişti. Sonradan kulaklığımı alıp müzik açtım.Böyle 1-2 saat  geçti...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÜTÜPHANE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin