6.

202 35 17
                                    

Namjoon:
Jungkook saçını kesmiş lan
Görüldü ✓✓

Yoongi:
Siktir|

Han:
Bende gördüm de
Kesmemiştir bence
Eskidir foto

Namjoon:
Yok abi ya
Ben okuldayım şuan
Harbi kesmiş
Kısacık

Taehyung:
|Kesmiş

...

Flashback

Okul bahçesindeydik,bir ağacın gölgesinde vakit geçiriyorduk.

Ben güzelimin saçlarını oynayıp örerken o bacaklarımda mıyışmış bir şekilde yatıyordu.

"Güzelim ?"

"Hı ?" Gözlerini açmadan cevap verdiğinde bu haline kıkırdadım. Saçlarına elimi değiştirsem hemen kedi gibi bana sırnaşır ve genellikle bacağımda uyuya kalırdı.

"Saçlarını hiç kesme tamam mı ?"

Dudakları hafifçe tebessüm olmuş ve kafasını sallamıştı.

"Söz ver bana,hiç kesmeyeceksin. Eğer kesersen bana olan aşkın bitmiş demektir."

Gözlerini açıp göz temasını kurduğunda aynı zamanda bir eli yanağımı okşamaya başlamıştı.

"Rapunzel olacağım desene. Saçlarımı bağlarım sana böylece hiç ayrılmayız."

Cümlesiyle ikimizde gülerken yanağımdaki eline ellerimi sarmış, dudaklarıma götürüp bir kaç öpücük kondurmuştum.

Gözlerindeki yıldızlarla bana bakarken bu sefer eğilip iki gözüne ardından dudaklarını öpmüştüm.

Ama birden gözleri doldu.

"Sende beni hiç bırakma,ellerin hiç ayrılmasın saçlarımdan,belimden. Beni hep sev."

Eğilip tekrar dolu dolu olan gözlerinden öptüm.

"Sen benim canımın canısın,evimsin. İnsan canının canını,evini terk eder mi hiç. Söz asla bırakmayacağım seni."

Flashback bitti.

...

Joy'un mesajından sonra hızlıca okula geldim. Görmeliydim,gerçekten bana olan aşkı bitmiş mi görmeliydim.

Ondan nefret ediyordum, gözlerinden, saçlarından her bir zerresinden nefret ediyordum çünkü benim olana yabancı eller deymiş ama o yine bana gelmişti.

Lakin kalbime de dur diyemiyordum işte. Merdivenlerden çıkıp sınıf kapısına geldiğimde durdum.

Sabah daha çok erken olduğu için sınıfta sadece o vardı muhtemelen. Kendi kendine şarkı söylüyordu...canımdan sarkı dinlemeyi özlemiştim.

Tırnaklarımı sımsıkı avcuma geçirdim, gözlerim dolmamalıydı.

Derin bir nefes aldım, cesaretimi toplayıp bir kaç adımda içeri girdim. Gözlerim direkt onu bulurken dedikleri gibiydi.

Saçını kesmişti.

Beni sevmiyordu artık.

Halbuki zaten beni ilkten beridir hiç sevmediğini dudaklarını başka dudaklara değdirerek kanıtlamıştı.

Beni fark ettiği gibi susarken gözlerim hala saçlarındaydı. Kısacıktı... Bacağıma yatsa saçları eskisi gibi bacaklarıma dökülmezdi.

Gözlerim dolarken bakışlarımı çektim artık okşayamadığım saçlarından. Sırama ilerleyip çantamı sertçe bıraktığımda daha fazla durmak istemedim fakat sormak istiyordum. Aslında bunu ben değil kalbim istiyordu.

"Neden ?"

Gözlerine baktığım da bunu beklemiyormuş gibi dondu kaldı. Gözlerine bakmayı özlemiştim.

Galaksimi, yıldızlarımı özlemiştim.

"Ne neden ?"

"Neden kestin saçlarını,neden yaptın ?"

Burukça tebessüm ettiğinde gözleri müthiş bir hızla dolmuştu. Bir kelimemle akıcak gibiydi.

"Ben kesmedim ki"

Diyecek bir şey bulamadığımda gözlerimi kaçırdım,tam sınıftan çıkıyordum ki titreyen sesi beni durdurmuştu.

"Neden izin verdin peki?"

Tekrar ona döndüğümde gözlerindeki yaşlar yanaklarına doğru akıyordu.

Eskisi gibi olsaydık beline ellerimi sarıp göz yaşlarından öperdim onu.

"Benim saçlarımı sen kestin Taehyung. Senin eserinim"

...

Eskileri bir görelim dedim.

Düz yazım pek iyi değildir umarım beğenmişsinizdir.

Oy ve yorum yapmayı unutmayın ⭐

Gözden öpmek ayrılık getirir derler 🥲

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Him & IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin