1

57 3 0
                                    

Seungmin'den:
Yine her zamanki gibi Chan'la okula gidiyoduk. Chan'la aynı evde yaşıyorduk çünkü ikimizinde ailesi yoktu. Okulda aynı sınıf hatta aynı sıradaydık. Okula geldik sınıfa girip sıramıza oturduk ve hoca geldi. İlk ders matematikti kafamı sıraya koyup uyudum. Zilin çalmasıyla uyandım. Chan'la beraber bahçeye indik bir topluluk vardı. Her zaman ki gibi okulun popüler iki çocuğu Han Jisung ve Minho birbiriyle uğraşıyordu. Okuldaki herkes Minho'nun gay olduğunu biliyordu ve bu sefer Han bunu koz olarak kullanmıştı.

H:"Umarım bu gece altında olan kişiye yetebilmişsindir Minho"

M:"Bilmem sana sormalı Jisung yetebildim mi sana?"

Herkes şaşırmış bir şekilde Jisung'a bakıyordu  Jisung'da şaşırmıştı ve utanmıştı topluluk dağılmıştı ve Jisung lavaboya gitmişti. Jisung'un arkasından Minho'da gitmişti. Bizde Chan'la merak ettiğimiz için Minho'nun arkasından gizlice gittik. Bir kabinden öpüşme sesi geliyodu. Kabinin kapısını anşden açtım ve açtığım gibi Chan'la ben gözlerimize inanamadık. Minho Jisung'u duvara yaslamış ve dudağına yapışmıştı. Hemen kapıyı geri kapattım ve lavabodan çıktık.

S:"O neydi lan öyle. Şok oldum"

B:"Bende Minho Jisung'u bildiğin yiyodu"

S:"Harbi"

Biz bunları konuşurken zil çaldı ve sınıfa gittik. Diğer dersler normal geçmişti. Çıkış zili çaldığında eve geldik üstümüzü değiştirip yemek yedik. İkimizinde yapmayı çok sevdiği bir şey vardı red lights açıp smut okumak. Bunu hep ayrı yapardık ama bu sefer arkadan yüksek sesle red lights açtık ve bol smut shot olan bir hikaye açtık ve beraber okumaya başladık. Sonlara geldiğimizde azdığımı hissediyordum. Chan'ında azdığı belliydi kalkmıştı. Gözlerim ağrıyodu ve hafif uykum gelmişti bu yüzden  yatak odasına doğru gitmeye başladım. Yatak odasına geldiğimde Chan'da arkamdan gelmişti ve beni duvarla arasına almıştı.

SMUT BAŞLIYOR!

Dudağıma yapışmıştı. Olayın şokunu atlattığımda karşılık vermeye başladım. Bi kolunu belime dolamıştı. Alt dudağımı ısırdığında ağzımdan  bir inilti çıkmıştı. Ama bende Chan'dan geri kalmamıştım ve Chan'ın üst dudağını ısırıyor ve emiyordum. Ağzıma demir tadı gelince emip yaladım. Ağzımı hafifce aralamıştım ve Chan dilini ağzıma göndermişti. Diliyle baskı uygulamaya başlayınca tekrardan ağzımdan bir inilti çıktı. Chan öpmeyi bırakmıştı ve ayrıldık. Beni yatağa doğru yönlendirdi. Odanın led kırmızı ışıklarını açtı.

Beni yatırdı ve üzerime çıktı. Boynuma yöneldi ve sertçe emmeye başladı. İnliyordum. Çok sert emiyodu morarcağına emindim. Emmeyi bıraktıktan sonra bir çırpıda üstümü çıkardı ve kendi üstünüde çıkardı. İkimizde yarı çıplaktık. Göğüslerime yöneldi. Sol göğüsüme dudaklarını sürtüyordu sağ göğüsümü ise sağ el parmaklarıyla eziyodu. Sol eliylese belimi tutuyodu. Sol göğüsümü emmeye başladı. Arada dil darbeleri atıyordu. En son dişlerini geçirince inledim. Aynı işlemi sağ göğüsümede yaptı.

Chan'dan:
Seungmin'in eşofmanına yöneldim. Onu çıldırtacak derecede yavaşlıkla eşofmanı çıkarttım. Boxerla kaldı. Boxerın altından şişmiş ve kalkmış penisi görünüyordu. Elimle boxerin üstünden penisinin üzerinde daireler çizmeye başladım. Hazla inliyordu. Beli gerilmişti. Penisi dahada şişmişti. Artık Seungmin bana yalvarıyordu.

S:"Chan çıkart şu boxeri lütfen."

Biraz daha yalvarmasını istiyodum. Kendi eşofmanımı çıkarttım ve boxerla kaldım. Benimde penisim şişmiş ve kalkmıştı. Penisimi Seungmin'in penisine sürtüyordum. İkimizde zevkle inliyorduk.

S:"S-sürtünmek istiyorum"

Yatağa yattım ve üstüme çıkmıştı. Üzerimde sürtünmeye başladı inliyorduk. Ellerimi beline koydum ve üstümde inlemesini izliyordum. En sonunda sertçe sürtünmüştü ve ikimizde yüksek sesle inlemiştik. İkimizinde artık penisi boxerımıza sığmadığı için canımız yanıyodu. Ben Seungmin'i tekrar yatırdım ve çekmeceye yöneldim. Çekmeceden kelepçe çıkarttım ve Seungmin'i yatağa kelepçeledim. Kendi boxerimi çıkardım ve o şekilde penisimi penisine sürtüyordum. Seungmin dahada fazla yalvarıyordu.

S:"Mhhg Chan yalvarırım çıkart şu boxeri"

Seungmin'inde boxerini çıkarmıştım. Kelepçeleri çözüp kenara fırlattım. Ben yere diz çöktüm ve Seungmin'de yatağın ucuna oturdu. Seungmin'in penisine önce dudaklarını sürtüyordum.

Seungmin'den:
Şimdiden inlemek istemiyor dürtülerime karşı koymaya çalışıyordum. Chan penisimin çok azını ağzına aldı sonra yarısını sonrada tamamını. Gel git hareketleri yapıyordu. Bana çok yavaş geldiği için elimi saçına doladım ve daha hızlandırdım. Chan bir anda öyle yapınca şok olmuş sonra şoku geçince dil darbelerine başlamıştı. Ben saçını bırakıp kafamı geri attım. Hazla inliyordum. Hafif hafif titremeye başlamıştım. Boşalcağımın işaretiydi bu. Chan'a söyledim hemen durdu.

Chan'dan:
Çekmeceden penis yüzüğü aldım ve Seungmin'in penisine taktım. Canı aşırı yanmıştı ve acıyla inlemişti. Canı yanıyordu çünkü boşalamıyordu. Seungmin'i tekrar yüz üstü yatırdım. Penisimi deliğine sürtüyordum. Seungmin haz ve acıyla karışık inliyordu. İçine girmem için yalvarıyordu.

S:"Ahh mhh Chan lütfen içime gir"

İlk önce bir parmağımı soktum sonra ikinciyide soktum ve makas hareketi yapmaya başladım. Seungmin inliyordu. Deliğini genişlettikten sonra penisimi deliğine konumladım ve soktum. Gel git hareketi yapıyomdum ve Seungmin inliyordu.

Seungmin'den:
Chan içime girmişti acıyla inliyordum. Aşırı hızlıydı. Sonunda haz noktamı bulmuştu ve zevkle inlemeye başladım.

S:"Mhh daddy orasıı"

Ben bunu dedikten sonra Chan dahada hızlanmıştı. Penisimdeki penis yüzüğü yüzünden acıyla karışık inliyordum. Chan titremeye başlamıştı boşalcağının işaretiydi bu. Penis yüzüğünü çıkarttı. Bi eliyle penisimi çekiştiriyor diğer eliyle belimi tutuyordu en sonunda aynı anda Chan benim içime ben Chanın eline boşalmıştım. Chan içimden çıktı yatağa yanıma kendini attı. Pis pis sırıtıyordu.

C:"2. Tura var mısın"

S:"Varım"

İkimizde yataktan kalktık. Chan tekrar yatağa oturdu. Bende chan'ın kucağına çıktım ve penisini deliğime konumladım. Yavaş yavaş üzerine oturdum. Tamamen içime aldığımda. Yüksek sesle inlemiştim. Yavaş hareketlerle yukarı aşağı hareket etmeye başlamıştım. İnliyordum.

Chan'dan:
Seungmin beni içine aldığında zevkle inlemiştim ve başımı zevkle geriye atmıştım. Hareket ediyordu ve bu beni delirtiyordu. Ellerimle kalçalarını tuttum ve onu hızlandırdım. Ani hareketimle gözleri genişlemiş ve inlemişti. Bende kalçalarımı hareket ettirmeye başlamıştım. İkimizde inliyorduk. Kalçalarımı hareket ettirmeye başladığımda zevk noktasını bulmuştum. Zevkle başını geriye atmıştı ve gözleri kaymıştı. Hızlandım. Elimi penisine attım ve hareketlerimle aynı zamanda okşamaya başladım. İkimizde titremeye başladık ve aynı anda ben onun içine o benim elime gelmişti. Beni içinden çıkarttı ve yatağa yığılmıştı. Bende yanına kendimi attım ve kollarımı etrafına doladım.

S:"Bu çok iyiydi"

Sırıttım.

B:"Öyle mi?"

S:"Öyle"

İkimizde biraz dinlendikten sonra odayı temizledik, şarkı kapattık duşa girdik, üstümüzü giyindik ve oturma odasına gittik.

C:"Kendimi değişik hissediyorum"

S:"Bende"

C:"Senin ilk miydi? "

S:"Evet, senin?"

C:"Benimde ilkti"

Hikayeyi burda bitircem tek bölümlük oldu. Saçma şeyler varsa kusura bakmayın.

Chanmin/SmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin