||𝑴𝒂𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝑹𝒂𝒈𝒆~|| 𝑼𝒓𝒐𝒈𝒊 𝒙 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 𝒙 𝑺𝒆𝒌𝒊𝒅𝒐

616 11 5
                                    

𝑊𝑎𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔: 𝑈𝑟𝑜𝑔𝑖 𝑖𝑛 ℎ𝑒𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑠 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑡𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑗𝑜𝑖𝑛𝑠 𝑖𝑛, 𝑏𝑟𝑒𝑒𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑘𝑖𝑛𝑘, 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑙𝑜𝑡ℎ𝑒𝑑 𝐷𝑜𝑚𝑠/𝑛𝑎𝑘𝑒𝑑 𝑠𝑢𝑏<3

(𝐴/𝑛: 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑚𝑎𝑛𝑦 𝑤𝑒𝑒𝑘𝑠 𝐼 𝑐𝑎𝑛 𝑝𝑜𝑠𝑡 𝑛𝑜𝑤 𝑏𝑢𝑡 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑎 𝑟𝑒𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑟𝑒𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡𝑒𝑑 𝑏𝑦 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛𝑙𝑒𝑖𝑏𝑙𝑖𝑛𝑔  )

𝑁𝑎𝑟𝑟𝑎𝑡𝑜𝑟'𝑠 𝑃𝑂𝑉:

𝐵𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑓𝑒 𝑜𝑓 𝑓𝑜𝑢𝑟 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛𝑠 𝑖𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 ℎ𝑎𝑟𝑑, 𝐾𝑎𝑟𝑎𝑘𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑈𝑟𝑜𝑔𝑖 𝑚𝑒𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑, 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡 𝐴𝑖𝑧𝑒𝑡𝑠𝑢 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 '𝑙𝑒𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒𝑑' 𝑏𝑦 𝑠𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜, 𝐾𝑎𝑟𝑎𝑘𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑆𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠 𝑎𝑟𝑔𝑢𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑤𝑜 𝑎𝑟𝑒 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑠𝑡𝑜𝑝 𝑖𝑡 𝑎𝑛𝑑.

𝐵𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑠 𝑜𝑛𝑒 𝑝𝑟𝑜𝑏𝑙𝑒𝑚, 𝑈𝑟𝑜𝑔𝑖, 𝑤ℎ𝑦? 𝑂𝑛𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑑: "ℎ𝑒𝑎𝑡" 𝑦𝑒𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑡 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 ℎ𝑒'𝑠 𝑎 ℎ𝑎𝑙𝑓 𝑏𝑖𝑟𝑑 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑢𝑠𝑏𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑎𝑣𝑜𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡𝑖𝑚𝑒 ℎ𝑒'𝑠 𝑖𝑛 𝑟𝑢𝑡, 𝑏𝑢𝑡 𝑚𝑜𝑠𝑡𝑙𝑦 𝑆𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝐴𝑖𝑧𝑒𝑡𝑠𝑢 𝑎𝑟𝑒 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑎𝑣𝑜𝑖𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝐾𝑎𝑟𝑎𝑘𝑢? 𝑊𝑒𝑙𝑙, ℎ𝑒'𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠 𝑙𝑎𝑧𝑦 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑣𝑜𝑖𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠 𝑗𝑜𝑖𝑛𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑈𝑟𝑜𝑔𝑖.

𝐵𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑖𝑚𝑒, 𝑖𝑡'𝑠 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡, 𝑀𝑢𝑧𝑎𝑛 𝑎𝑠𝑠𝑖𝑔𝑛𝑒𝑑 𝐾𝑎𝑟𝑎𝑘𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝐴𝑖𝑧𝑒𝑡𝑠𝑢 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑜𝑛 𝑎 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑈𝑟𝑜𝑔𝑖 𝑎𝑛𝑑 𝑆𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜, 𝑤𝑒𝑙𝑙, 𝑆𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑖𝑠 𝑜𝑛 𝑎 ℎ𝑢𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑑 ℎ𝑢𝑚𝑎𝑛𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑎 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑔𝑢𝑖𝑙𝑡𝑦 𝑤ℎ𝑦? 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑜𝑓 𝑈𝑟𝑜𝑔𝑖, ℎ𝑒'𝑠 𝑖𝑛 𝑟𝑢𝑡 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑡ℎ𝑒𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑐𝑎𝑡𝑡𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒, 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑎𝑝, ℎ𝑖𝑚 ℎ𝑎𝑚𝑚𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑎𝑛ℎ𝑜𝑜𝑑 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑟𝑦 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑜𝑎𝑛𝑠 𝑏𝑢𝑡 𝑓𝑎𝑖𝑙, 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑏𝑢𝑡 𝑐𝑎𝑛'𝑡

"𝑈-𝑢𝑟𝑜𝑔𝑖, 𝑡𝑜𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ~" 𝑦𝑜𝑢 𝑤ℎ𝑖𝑛𝑒𝑑, 𝑏𝑢𝑡 𝑢𝑟𝑜𝑔𝑖 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑔𝑟𝑖𝑝 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑖𝑝𝑠 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡𝑖𝑔ℎ𝑡𝑒𝑟, 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑜𝑎𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑖𝑝 "𝑖𝑡 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑎𝑙𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑡𝑦 𝑔𝑖𝑟𝑙" ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑔𝑜𝑒𝑠 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑛𝑒𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑖𝑡𝑒𝑠 𝑖𝑡 "𝑆𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜, 𝑤-𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑛𝑜𝑡 𝑏𝑒 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒𝑑 𝑠𝑒𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑠" 𝑝𝑜𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢, 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑡𝑢𝑐𝑘 𝑖𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑎𝑡 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑢𝑟𝑒. 𝑌𝑜𝑢 𝑏𝑒𝑔𝑎𝑛 𝑡𝑜 𝑠𝑞𝑢𝑖𝑟𝑚 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑎𝑝 𝑏𝑢𝑡 𝑎 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑠 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑠𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜, 𝑎ℎ, 𝑦𝑜𝑢 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑐𝑟𝑎𝑤𝑙 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑎𝑐ℎ ℎ𝑖𝑠 𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡, 𝑠𝑐𝑜𝑙𝑑 𝑢𝑟𝑜𝑔𝑖, 𝑏𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑎𝑠 𝑠𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑢𝑟𝑜𝑔𝑖 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑖𝑡𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑎𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑘𝑖𝑠𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑝𝑎𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛𝑎𝑡𝑒𝑙𝑦, 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑜𝑎𝑛𝑠 𝑤𝑎𝑠 𝑚𝑢𝑓𝑓𝑙𝑒𝑑, 𝑎𝑠 𝑢𝑟𝑜𝑔𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑤𝑜 "𝑎𝑤𝑤, 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑜𝑛, 𝑠𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜, 𝑦𝑜𝑢 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠ℎ𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑠 𝑐𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡?" 𝑈𝑟𝑜𝑔𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢, 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛 𝑓𝑒𝑒𝑙 ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑎𝑛ℎ𝑜𝑜𝑑'𝑠 𝑡𝑖𝑝 𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑎𝑠𝑠ℎ𝑜𝑙𝑒 (𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑠 𝑤𝑒𝑖𝑟𝑑 𝑡𝑦𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡 :'/ ) 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑜𝑓, 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑎 𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑐𝑟𝑎𝑡𝑐ℎ 𝑠𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜'𝑠 𝑐𝑙𝑜𝑡ℎ𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘, 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑖𝑠 𝑏𝑢𝑙𝑑𝑔𝑒 𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑤𝑜𝑚𝑎𝑛ℎ𝑜𝑜𝑑 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑔𝑟𝑖𝑛𝑑 𝑖𝑡 '𝐷𝑂 𝐼𝑇, 𝑇𝐴𝐾𝐸 𝑂𝐹𝐹 𝐻𝐼𝑆 𝐶𝐿𝑂𝑇𝐻𝐸𝑆' 𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑑 𝑖𝑠 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑟𝑎𝑧𝑦, 𝑡𝑒𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑡𝑜 𝑑𝑜, 𝑏𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑒𝑚𝑏𝑎𝑟𝑟𝑎𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑖𝑡, 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛 𝑑𝑜 𝑖𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑔𝑟𝑖𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑏𝑢𝑡 𝑢𝑛𝑓𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎𝑡𝑒𝑙𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑎𝑛ℎ𝑜𝑜𝑑 𝑠𝑝𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑟𝑒𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑣𝑎𝑔𝑖𝑛𝑎, 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑜𝑎𝑛𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡, 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑡ℎ𝑟𝑒𝑒𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒𝑚 "𝑔𝑜𝑛𝑛𝑒 𝑏𝑟𝑒𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑢𝑙𝑙" 𝑠𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑖𝑝 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑡ℎ𝑖𝑔ℎ𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑡𝑖𝑔ℎ𝑡 "𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑎 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑓 𝑜𝑢𝑟 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑𝑟𝑒𝑛, 𝑦𝑒𝑎ℎ?" 𝑈𝑟𝑜𝑔𝑖'𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑛𝑒𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑒𝑔𝑎𝑛 𝑡𝑜 𝑐ℎ𝑜𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑡𝑜 𝑎𝑑𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑢𝑟𝑒 "𝑠𝑜 𝑡𝑖𝑔ℎ𝑡, 𝑛𝑔ℎ" ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑢𝑛𝑡 "𝑏𝑒𝑑, 𝑛𝑜𝑤" 𝑠𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑝𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑔𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡𝑜 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑈𝑟𝑜𝑔𝑖, 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑙𝑘 𝑝𝑟𝑜𝑝𝑒𝑟𝑙𝑦.

𝑈𝑟𝑜𝑔𝑖 𝑐𝑎𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑖𝑛 𝑎 𝑏𝑟𝑖𝑑𝑎𝑙 𝑠𝑡𝑦𝑙𝑒 𝑔𝑜𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑓𝑖𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑣𝑎𝑔𝑖𝑛𝑎 𝑠𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑤ℎ𝑖𝑡𝑒 𝑠𝑢𝑏𝑠𝑡𝑎𝑛𝑐𝑒𝑠 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑠𝑖𝑝 𝑜𝑢𝑡 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑦𝑜𝑢. 𝐴𝑠 ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑦𝑜𝑢, 𝑠𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑏𝑒𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑦𝑜𝑢 (𝑙𝑒𝑡'𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒) 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑛𝑠𝑒𝑟𝑡𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑎𝑛ℎ𝑜𝑜𝑑 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑜𝑙𝑒. 𝑌𝑜𝑢 𝑔𝑟𝑎𝑏 𝑎 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑜𝑤 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑 𝑖𝑡, 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑖𝑚𝑎𝑔𝑖𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢, 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑒𝑎𝑑 𝑜𝑓 ℎ𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑒𝑥 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑢𝑟𝑜𝑔𝑖 "𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 ℎ𝑜𝑤 𝑐𝑢𝑡𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒~" 𝑈𝑟𝑜𝑔𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 "𝑝𝑜𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢, 𝑠𝑜 𝑠𝑒𝑛𝑠𝑖𝑡𝑖𝑣𝑒" 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑆𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 "𝑇-𝑡𝑜𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ, 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑐𝑢𝑚" 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦, 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑠 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑠𝑝𝑖𝑙𝑙 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑜𝑢𝑡ℎ. . .

𝐿𝑒𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑖𝑚𝑎𝑔𝑖𝑛𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑏𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑑

☆࿐ཽ༵༆༒ 𝐇𝐚𝐧𝐭𝐞𝐧𝐠𝐮 𝐜𝐥𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐱 𝐅!𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 ༒༆࿐ཽ༵☆Where stories live. Discover now