HYUNJİN GEBERMOS😱

132 14 6
                                    

BU FİCİ LÜTFEN OKUMAYIN YAZDIĞIMA PİŞMANIMM



Selam! Ben jisung soy adım ile birlikte han jisung. 18 yaşındayım. her zamanki gibi annemin zoru ile kaldırılıp berbat bir pazartesi sabahına uyanmıştım, kim sever ki pazartesi sabahlarını ben sevmem. Her neyse annem beni terlik zoru ile yatağımdan kaldırdı berbat bir sabahtı, çünkü bu sabah babam işe geç gidecek ve erken gelicekti berbattı.

Babamı pek sevmem geçmişte yaşanmış bir olay yüzünden beni suçluyor ondan nefret ediyorum. Babamı bir şekilde aklımdan çıkartıp nasıl ayıldığını bilmediğim beynimi kullanarak ayağa kalkıp ünüformamı giydim,çantamı hazırladım. Evet çantamı sabahları hazırlıyordum çünkü geceleri en sevdiğim anime kitaplarını okumakla geçiriyordum. Kahvaltı sofrasına gittiğim babamın suratı her zamanki gibi gaddarlık ile doluydu, evet ondan hâla nefret ediyorum bunu sıklıkla söylüyorum. Artık herkez biliyor. Sandalyemi çekip otumuştum ve annemin tabağıma yemeğimi koymasını bekliyordum.

O sırada babam denilecek kişi konuştu her zamanki gibi nefret dolu gözlerini üstüme dikmişti "jisung gene ne haltlar karıştırıyorsun? Hergün hocalarından şikayet alıyorum telefonlarım susmuyor sen hiç nazik dil bilmezmisin?" Babama Side Eye bakışı attıktan sonra tam olarak ona dönerek konuştum." Eğer öğretseydin bilirdim." Dedim bu söylediğim size şaşırtıcı gelebilir ama ben alıştım, artık umrumda olmuyor.

Daha sonra telefonum'a gelen bildirim ile gözlerimi babamdan çekip cebimde duran telefonu açtım ve mesajlara yanıt verdim. Bunlar bizim sınıftaki çocuklardı. onlar benim en değerlilerimdi, onlar olmasaydı hayatın benim için bir anlamı olmazdı onları gerçekten çok seviyordum.

*Bozuk şarj makineleri olan grup adını hyunjin gebermos😱 olarak değiştirdin*

Hyunjin gebermos😱

Hyunjin:
Ya ben ne alakaa
Neden her olay bana bağlanıyo
İyiki bı merdivenlerden
Yuvarlandım.

Siz:
QBABSBS çok iyidi
Nasıl anne diye
Bağırdın ama QBWBS

Seungmin:
Cidden QBSBS
Geberiyodu otistik

Felix:
Tam tutcaktım
Yanlışlakla(kesin öyle olmuştur)
İtledim ya özr QNSBDB

jeongin:
Huncin oppa ben senin
Yanındayım üzülme😭

Cüce:
QBABS sen önce kendini koru

Chan:
Uğraşmayın çocukla
Olabilir daha küçük o

Siz:
Chan hyung tm anladık
Bizden büyüksün ama
BİZİM BABAMIZ DEĞİLSİN
KENDİNE GEL

Chan:
Tm tm birdaha yapmıcam
QBSBDB anlatsanıza hyunjin
Nasıl düştü ben o gün yoktum

Hyunjin:
Ya yeter ama aglicma
Benle ugrasmayni

Felix:
Tm tm birşry demedik
Oha saat gelmiş ben kaçar

********

O an saate baktım saat 08:18 'di nasıl olduğunu anlamadan hızla ayağa kalktım çantamı hemen sırtıma atıp kapıdan çıkacaktım ki. Kitabımı unuttuğumu fark ettim ve hemen odama koşum mükemmel anime kitabımı alıp hızla kapıdan çıktım. Koşmuyordum ama yürümüyordumda dışarıdan uzaylı gibi gözüktüğümün farkındaydım fakat bunu düşünecek vaktim yoktu yemk bile yememiştim. Bu gün sınıfımıza yeni bir çocuk gelicekti onun merakı ile koşmaya başladım aklımdan çocuğun tipini hayâl ediyordum kafamda mafya tipli bir çkcuk kurmuştum umarım düşündüğüm gibi olurdu. Saate bakmak için telefonumu cebimden çıkardım, saate baktığımda geç kaldığımı gördüm. En azından bu gün geç kalmak istemiyordum çünkü hem yeni çocuğu hemde hyunjinin son halini merak ediyordum.

Eğer koşmasaydım otobüsü kaçırıyordum otobüse bindim kartımı bastım ve her zamanki yerime oturup mükemmel anime kitabımı okumaya devam ettim. Kitap okumayı pek sevmezdim fakat anime benim için ayrı bir evrendi.

********
Eveett yeni ben ve yeni ficim ile karşınızdayım bu ficden çok umutluyum umarım tutarr

Jisung hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizce sınıfa yeni gelen çocuk kim?

Jisung'un cüce olarak kayıt ettiği kişi kim? Bence herkez tahmin ediyordur QBSBDB

bright as moonlight /minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin