Corpul imi arde sub atingerea lui. Vroiam sa ma faca a lui, sa il simt in mine , sa stiu ca macar pentru cateva nenorocite de momente eu voi fi singura lui prioritate.
Buzele lui pline imi alintau gatul cu sarutari senzuale si mici muscaturi perverse ce ma faceau sa gem. Stiam ca ceea ce avem noi este gresit, dar momentele intime si perverse dintre noi ma faceau sa nu imi pese de consecintele ce vor urma.
Se opreste pentru o secunda pentru a ma privi. Stiam ce vrea, mereu stiam. Ma ridic in picioare si incep sa imi dau usor rochia jos ce il incomoda. Privirea lui imi dadea fiori, era privirea unui pradator ce stia ca in sfarsit prada nu mai are scapare. Miscarile mele lente ii faceau madularul sa se intareasca, stiam ca ii place ce priveste.
Ma intorc cu spatele si ma aplec. Imi ating usor conturul sanilor bine proportionati. Il deschid si il las sa cada pe podeau rece. Ma pun in poala lui si imi misc fundul lasciv cat sa il intarat si mai tare, desii stiam ca nu o sa mai am mull timp pana cand ma va poseda. Maraitul gutural ce ii iese din gat este avertismentul lui preferat in care imi spune sa trec direct la fapte.
Mana mea aluneca spre madularul lui gros si gata de actiune. Il ating tandru si ma uit in ochii lui cu pofta si nerbadare, acelasi lucru i se putea citi si in ochii lui. Imi prinde fesle in palmele lui si ma tranteste cu putere de perete, mana ii intra dur in chilotii mei si imi ataca vulva. Eram uda si atat de pregatita , gemetele mele umpleau camera, ma penetreaza puternic si brus ceea ce ma face si urlu de placere, o placere divina ce ma umplea si ma facea sa ma simt femeie.
Era sex salabatic , doar atat! Dar ce mai conteaza? Ce era important este ca el acum era cu mine, ma poseda pe mine, se infrupta din mine si toata atentia lui era concentrata pe mine. Dar stiam ca dupa ce se va termina el se imbraca si o va pleca lasandu-ma sleita de puteri dar pe culmile placerii.
CITEȘTI
Inimi frante
RomanceOare ce sunt visele? Ei bine dupa parerea marelui psiholog si filozof Sigismund Freud , acestea sunt doar niste franturi ale subconstientului. Cele mai ascunse dorinte ale tale sunt exprimate de acesta, dar asta nu imi poate aduce mie pacea. Nopt...