Ayrılık Acısı

10 1 0
                                    

Bir gün bir genç kız bebekken havale geçirmiş engelli doğmuş fakat ilkokulda ortaokulda arkadaşları bu kıza küçümseyerek bakmış kız bu durumdan çok utanmış çok üzülüyormuş anne ve babasına ben niye diğer insanlardan farklıyım diye sormuş fakat bir yanıt alamamış çünkü anne ve babası kızın hastalığının olmasının sebebiymiş ama bunu kızlarına söylemekten çekiniyorlarmış çünkü kızları ellerinden kayıp gider diye korkuyorlarmış.  Fakat kız bu durumu anneannesinden öğrenmiş öğrendikten sonra dünyası başına yıkılmış artık bir çaresi yokmuş sonuçta anne ve babasıymış kız öğrendiğiklerini fark ettirmemiş kız anne babam yakında söylerler susup oturmuş genç kız lise çağına gelmiş sınıf arkadaşları  genç kızı diğer insanlardan farklı tutmayarak sevmişler   susmuş ve unutmuş  ve  bu genç kızımız  bir genç oğlana tutulmuş  fakat kendi kendine benim gibi bir engelliye bakarmı diye düşünmüş bir süre pilotonik sevmeye başlamış kız fakat genç oğlan başka biriyle olmuş ve bu genç kız geceler boyu ağlamış  benim ne zaman sevdiğim böyle olduğum gibi  sevecek ve kabulleneck  diye söyleniyormuş daha sonra zaman akıp gidmiş ve dört yıl sonra  kızımız mezun olmuş ve pilotonik aşkını unutmuş geç kız önümde çok uzun bir hayat var demiş kendi kendine ve bu kızımız on sekiz yaşına gelmiş aşık olmuş fakat bu sefer karşılıklıymış ama çok engeller varmış kızımız bunu saklamış ve erkeğimizle konuşmaya davam etmiş ve konuşa konuşa beş yıl geçmiş aradan yine bir gün konuşurlarken yakalanmış kızımız ne diyeceğini  ne anlatacağımı bilememiş ailesine fakat kızımız korkarak anlatmaya başlamış  ben bu çocuğu çok seviyorum demiş fakat babası izin vermiyorum olmaz dedi  sonra. Kızı n telifonunu elinden alıp vermemişler  kızın telifonundan oğlana ağıza alınmicak laflar etmişler kıza ettikleri gibi ve kızın özel durumunuda anlatmışlar oğlumuz ne olursa olsun ben onu çok seviyorum demiş ailesi inanmayıp çocuğa senin psikolojin bozuk kızımdan uzak dur babası  ağıza alınmicak laflar etmişler oğlumuz onlara inat konuşmara devam etmiş fakat kıza hiç bişey söylememiş kızın söylemesini istiyormuş fakat, kız söylememekte kararlıymış   fakat bir oğlana gerçekleri anlatmaya karar vermiş anlatmış bir anda terk eder diye düşünmüş oysa kız sadece sevmiştir sevmek kötü bir şey değildir ki ama kızımız anlatamadı kızımızı  kusurlarıyla karşılıksız olarak bir genç erkek sevmiştir gizliden gizliye geceleri ağlardı  bir iki ay geçti aradan fakat ilişkileri ailelerine rağmen devam ediyordu birbirlerini çok seviyorlardı fakat birgün  kız erkeğin bir yalanını yakaladı çocuk kızın durumunu ailesine söylememiş bunu da kız oğlanın ailesiyle tanışma esnasında fark etmiş ama o esnada bişey dememiş bir gün aralarında konuşurlarsa bir anda  tartışmaya başlamışlar oğlan kıza çok ağır konuşmaya başlamış ve kız o anda  ilişkilerini bitirmeye karar vermiş  ve bitirmiş  çocuk  özür dilese bile  kız kafasında bitirmişti  ama kız onu hala çok seviyor  fakat kız şöyle düşünür ben yalanlarına katlandım ama ilerde  beni aldatıp  yalan söyleyip dövüp özür dileyip  tekrar tekrar yapmaya çalışırsa düşünür ve gerçekten bitirir  ayrılırlar........

                     SON........

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayatın Gerçek  Acıları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin