Egy hatalmas épület felé tartottam taxival egy nagyon hűvös őszi napon. Úgy döntöttem kell a pénz és kicsit megdolgoztatom magam érte. Nem igen szeretnék itt dolgozni mert ez a téma kicsit távol áll tőlem, kivált képp a fiúk miatt. Nem tetszik de szükségem van a pénzre.
Amikor megérkeztem a helyszínre kinéztem az ablakon, a látványra pedig a szívem szorúlt össze. Kifizettem a sofőrt majd kiszálltam az autóból a cuccaimmal együtt. Besétáltam a szálloda szerű hatalmas építménybe és a recepcióhoz sétáltam.
???: Üdvözlöm. Miben segítgetek? - Kérdezte kedvesen a recepciós.
Jk: Szép napot. Én az elbeszélgetésre jöttem. - Mondtam, viszonozva kedves mosolyát.
???: Kérem jöjjön velem. - Hívott maga után. - A cuccait ide leteheti.
Jk: Köszönöm.
Azzal elindultunk a lift felé. Onnan a 1. emeletre mentünk. Ki gondolta volna hogy 30 emeletes.
???: Ez lenne az. - Állt meg egy barna fa ajtó mellett.
Jk: Köszönöm a segítséget.
A lány meghajolt és elment. Én bekopogtam és egy kedves "igen" után be is léptem a küszöbön.
???: Te volnál Jeon Jungkook, jól mondom? - Tekintett rám.
Jk: Igen. - Lépek bentebb.
???: Örvendek a nevem Minjun. - Állt fel és nyújtotta kezét.
Kezet ráztunk.
Minjun: Ülj le. - Mutatott a székre majd ő is leült. - Szóval Jungkook. Telefonon nagyjából mindent elintéztünk már csak a papír munka van igaz?
Jk: Igen.
Minjun: Rendben. Akkor itt írd alá légyszives és itt. - Aláírtam. - És hány évre előre szóljon a szerződés?
Jk: 5. - Fogalmaztam meg egyszerűen.
Mjn: Rendben. Akkor még itt írd alá. - Nyújtja elém a papírt. - Ezt a papírt amit most aláírok tedd el és legyen nállad. - Nyújtotta át.
Elraktam a papírt majd vártam még befejezi az írkálást.
Mjn: Kész is. - Teszi férre. - A következő lesz, elmondom a menetet utánna körbevezetlek és az utunk végén megkapod a belépési kártyádat és bemutatlak a srácoknak. - Mosolygott.
Jk: Oké. - Mosolyodtam el halványan.
Mjn: Nos az alkatodat elnézve és a kis bájos arcodat te Bottom leszel.
Jk: Tessék? - Kérdeztem értetlenül.
Mjn: A fiúk majd elmondják. A másik ma még lesz egy meetingem úgyhogy délutánra a fiúk kegyeire bízlak.
Nyeltem egyet mondatára és kicsit zavarba is jöttem.
Mjn: Nem kell megilyedni az első napodon nem lesz semmi. De a többiek úgyis elmondanak mindent. Már össze is készítettem a korlapodat. Viszont pár dolog még hiányzik. Hány centi vagy drága?
Hát ez kellemetlen és zavarba ejtő.
Jk: 22. - Válaszoltam egyszerűen.
Mjn: Szép. Még a végén kiderül hogy rosszúl döntöttem a besorolásban. - Nevetett. - Ezt majd a fiúknak átadom. Szóval a szabályok. Te a live csapatban leszel úgyhogy csak annyi a dolgod hogy teszed magad, nyögsz és a tested minden pontja legyen makulátlan. Ennyi. - Mosolyog. - Gyere, körbevezetlek. - Állt fel a székből.
Kiléptünk az ajtón és felmentünk az 5. szintre.
Mjn: Az első 4 szinten vannak az eligazítók és a szállodai részleg. Ez az 5. emelet, itt láthatók az eszközök amiket általánosan szoktak használni itt dolgozóink, minden olyan tárgyat ami testen belüli használatot igényel azt mégegyszer nem rakjuk ide. Amit itt látsz minden új és használatlan. - Mutat körbe.
Tovább mentünk a 6. és a 7. emeletre.
Mjn: A 6. emeleten találhatók a étkezdei csomagok illetve fagyasztott ételek, hűtős kaják stb, víz, üdítők minden amit el tudsz képzelni. A 7. emeleten pedig a konyha van azon belül az étkezde. Magatok is csinálhattok ételeket de a konyhások csinálnak reggelit, ebédet, uzsonnát és vacsorát.
Itt a liftnél megálltunk.
Mjn: A 8.-9.-10. és 11. szinten forgatnak. Esetleg oda is benézhetsz ha akarsz egy kis tapasztalatot gyüjteni. Kategóriák szeint vannak sorolva a szobák amiket itt látsz a lift gombokon. Valamint a szobák falai üvegből vannak. Olyan mint a rendörségnél a kihallgató szoba bentről semmi sem látszik de kintről olyan mint a sima üveg. - Mosolyog kedvesen. - A 12. emelettől kezdődnek a szobák. - Indultunk el a liftel. - Általánosan a szobák 4-5 fősre vannak tervezve ellenben nem átlagos szállodai szobák. Nagyon tágas és a kilátás is bámulatos. - Azzal ki is nyitott egyet.
Ez a szoba üres volt. Vagyis nem lakta senki. De ez nem is szoba inkább már egy lakás. 5 szobával van felszerelve és 2 fürdőszobával beleértve a nappalit és az előszobát. A szobák tartalma egy hatalmas tükörrel ellátott falmelletti szekrény, egy francia ágy, mellette egy minihűtő a másik oldalán pedig egy éjjeli szekrény. Mostmár értem miért ilyen nagy.
Mjn: Azért van ennyi emelet mert maga a szoba igen sok teret foglal ezért egy szinten maximum 4 szoba található, és persze minden szobában van erkély a reggeli napfelkelte látványa érdekében.
Ez valóban csodálatos.
Jk: De nem értem hogy miért van külön lakásunk ha itt van a "szálloda" is. - Tettem idézőjelbe.
Mjn: Mert rengetegen vannak a cégnél és van külön beosztás. Ami annyit takar hogy egy hétre be kell jönni, ezidőre kaptok egy szobát és teljes napi ellátást a munka mellett, majd következő héten mások jönnek dolgozni így nektek van egy szabad hetetek.
Jk: És ez így hetente cserélődik.
Mjn: Igen. Minden héten valaki bejön hogy lefoglalja következő hétre a szobákat és minden második héten bejöttök.
Jk: Értem.
Mjn: Szuper. - Mosolyog. - Gyere. Ideje bemutatni a fiúknak.
Azzal elindultunk a lift felé ami levitt a földszintre. Ott Minjun a recepcióra ment és elkért valamit.
Mjn: Ez itt a belépő kártya. Ezzel tudsz ki-be csekkolni az épületbe. Ez csak annyi hogy tudjuk a szállodába vagy.
Bólintok.
Ezt követően felszedtük a cuccaimat majd Minjun hívott egy személyi sofőrt. Bepakoltuk a motyómat és elindúltunk a házhoz.
Mjn: A Telketek csupán 4 utcányira van. Közel úgyhogy nem lesz gond. - Továbbra is kedves tekintete van.
De rám nem hatott. Továbbra sem tetszett ez az egész.
Amikor oda értünk kiszálltunk az autóból és a hatalmas házhoz sétáltunk.
Mjn: Ez lenne az.
A ház hatalmas volt, belűröl is biztos tágas.
Minjun becsöngetett majd pár másodperc múlva egy magas barna hajú termetes férfi nyit ajtót.
Namjoon: Sziasztok, már vártunk. - Mosolyog szélesen. Arrébb áll hogy beléphessünk. - Srácok. - Kiabál halkan. - Megjött.
Erre rajta kívül még 5 fiú jelent meg előttem.
Jimin: Jaj de kis cukii.
Yoongi: Én Top-nak mondanám először.
Az összes férfi végig nézett rajtam. Zavarba is jöttem picit.
Taehyung: Baszott jól néz ki. - Mér végig az egyik.
Kicsit összehúztam magam, amikor is megszólalt Minjun telefonja.
Mjn: Nekem mennem kell. Ismerkedjetek meg. Itt van a korlapja nézzétek át. Hali srácok. - Azzal el is ment, engem egyedül hagyva a helyes pasikkal.
Jungkook utolsó bejegyzése:
Bevallom őszinten nem lesz olyan rossz. De azért mégis félek egy kicsit. Nem tudom mire számítsak és hogy mi lesz a feladatom. Kicsit ijesztő ez a hely.
DU LIEST GERADE
Legszexibb Színész
SonstigesJungkook munkát vállal mint porno színész egy igen híres vállalatnál. Egy szállodához hasonló hatalmas épület ahol minden nap szexibbnél szexibb srácokkal forgatnak. A mindössze 19 éves félénk srácot rögtön bedobják a mélyvízbe. Egy magát Bangtan Bo...