Kalp atışlarım her dakika artarken ne olacak diye merakla düşünüyordum ki bu sırada Hakan'ın ağabeyi Ali belimden tutup'' Gel bakalım kalacağın yeri göstereyim ve şu çalışma olayını konuşalım.'' dedi.Patronumun bu denli ilgili olması beni şaşırtsa bile dediğini yaptım ve kalacağım odaya doğru yol aldık. Merdivenlerden yukarı doğru çıktığımızda buranın aşağıya göre daha tenha olduğunu fark ettim. Geldiğimiz oda da evimizin salonunda olduğu gibi koyu renkler hakimdi.Ufak bir kıyafet dolabı vardı.Çok yeni değildi fakat çok eskisi de değildi.Dolabın hemen karşısına bir yatak yerleştirilmişti.Kendi yatağımı çok aratacağa benzemiyordu.Oldukça rahat bir görünümü vardı derken kapının hemen yanındaki makyaj masası dikkatimi çekti.Patronumun bu kadar düşünceli davranması hoşuma gitmişti fakat her çalışanına aynı özeni gösteriyor muydu?İşte bu kafamı kurcalamıştı.Ben bunları düşünürken patronum kıyafet dolabını açıp içinde bulunan birkaç kıyafeti çıkarıp bana uzattı.
- Burada çalışırken bunları giymek zorundasın.Hakan ile aynı okulda olduğunu biliyorum.Burada geceleri çalışacağının farkındasındır ve uyku problemin yoktur umarım.Para konusuna gelince haftalık olarak alırsın paranı ve merak etme emeğinin karşılığını fazlasıyla alacaksın.Ayrıca burada göreceğin,duyacağın şeyler burada kalır.Yoksa hiç iyi şeyler olmaz bunu bil.Bunların dışında merak ettiğin bir şey var mı?
İç sesim var mı acaba diye düşünürken :
-''Hayır ,yok .''dedim. Ardından patronum göz kırptı ve hazırlanıp gel o zaman Nehir'ciğim diyerek sinsi bir bakışla birlikte odadan dışarı çıktı.
O dışarı çıkar çıkmaz hemen elimdeki kıyafetlere baktım. Bende mini giyerdim fakat şu an normalde kullanmayı pek tercih etmeyeceğim kısalıkta siyah mini bir etek ve üzerine de ince askılı,hatlarımı belli edecek ve oldukça fazla sırt dekolteli siyah bir bluz vardı ellerimde. Ne kadar giymek istemeyip burun kıvırsamda bir tercih yapmıştım ve sonuçlarına katlanmalıydım.
Hemen üzerimdeki kıyafetlerimden kurtulup patronumun verdiği kıyafetleri giydim. Tam ayakkabılarımı giyecekken kendi ayakkabılarımın spor ayakkabı olduğunu fark ettim.Bu kıyafetlerle o ayakkabılar tam bir fiyasko olurdu.Hemen çıkardığım pantolonumun cebindeki telefonumu alıp Hakan'ı aradım ve bagajdaki valizimi rica ettim. Birkaç dakika sonra valizim kapıdaydı.Korumaya benzer bir adam getirmişti.Teşekkür edip valizimi aldım. İçinden kıyafetime uygun yüksek topuklu siyah ipli ayakkabımı aldım.Hazırlandığımı düşünürken biraz daha özenli davranmam gerektiğim hissine kapıldım ve saç makyaj hazırlığına başladım.
Saçlarımı, dekoltemi biraz kapatacağını düşünerek açık bıraktım.Omuzlarıma kadar dökülen siyah saçlarımı dalgalı yapmayı tercih ettim. Makyaja gelince çok ağır makyajdan hoşlanmadığım için önce tenime uygun fondotenimi sürdüm.Ardından koyu kahverengi olan gözlerime eyeliner ve rimel sürüp yanaklarıma biraz allık ve dudaklarıma da hafif bir ruj sürünce hazırlığımın tamamlandığını düşündüm. Son olarak bir parfüm sıktım ve duvara sabitlenmiş boy aynasından bakınca fazla iddalı olmadığımı umarak odadan dışarı çıkıp devamını merakla beklediğim bardaki ilk gecemi yaşamaya gittim.
Merdivenlerde attığım her adımla birlikte kalp atışlarım artsa da bunu belli etmemeye çalışarak aşağıya indiğimde Hakan'ın bulunduğu masaya doğru ilerledim.Bu sırada bazı gözlerin üzerimde toplandığını fark edip, rahatsız olsamda gayet rahat davranmaya çalıştım.Masada bulunanlar uzun zamandan sonra bu kadar güzel görünmeme şaşırmış olacaklar ki gözlerini uzunca bir zaman üzerimden alamadılar. Sonunda aralarından en matrak olan Koray konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ BEN
RandomBir kişiyle hayatınızın değişebileceğini düşünür müsünüz? Hayatınızın yönünü bambaşka yerlere çekecek bir adam . Gözlerinde kaybolduğunuz , bir yerlerde aydınlığın olduğuna inandığınız fakat gecenin sonsuz karanlığında kaybolacağınız gözler...Yapıl...