EFLİNDEN
Gözümü açmaya çalışırken bir sesle sarsıldım.Bu ses mertin"kızım hadi uyan otele geldik hadii eflinn".Yerimden sanki deprem olmuş gibi kalktım.Arabada uyuya kalmıştım sanırım.Uyandığımda ilk sözüm"nerdeyiz?" oldu.Mert"sen yolda uyuya kaldın arabanın lastiği patladı o yüzden bugünlük benim dağ evimde kalıcaz hadi gel" .Ben "babamlar nolucak?".Mert ne demek istiyorsun der gibi bana bir bakış attı.Ben de"yani onlara söyledin demi otelde kalacağımızı".Mert evet der gibi başını yukarı aşağı salladı.Korna sesiyle mertle ikimiz irkildik.Mert elini bana uzatıp hadi arabadan in der gibi bakıyordu.Ben de indim.Yaklaşık yarım saatte vermiştik.O sıra eve geldik.Ev çok güzeldi içeri girip Mert kendini koltuğa attı.Mert"Çok acıktım kız yemek yapsana".Her erkek "YEMEK YAPSANA "lafını deyince sinir oluyordum .Bundada merte sinir olup"az yede uşak tut".Mert birden yanıma yavaş yavaş gelmeye başladı.Saçımı toparladı.Tam öpüşcekken Mert yavaşça beni arkamdaki koltuğa ittirdi ve koltuğa düştüm.Sinirle"ne yapıyorsun "dedim.Mert ise sırıtarak"iyi tarafından bak seni öpmedim hadi yemeğe başla bende yardıma gelirim.Off sinirdi.Mutfağa gittim en kolay olan makarna yapacaktım.Hazırlamaya başladım.Yemeği pişirdim.İçeri geçtik ve korku filmi eşliğinde makarnalarimızı yedik.2 saatin ardından gözlerim kapanmaya başladı.Ve uyuya kaldım.
Mertten
Film çok sarıyordu .Ve bitmişti.Filmi tam kaparken eflin film nasıldı diyecektim ki eflin uyumuştu.Kıyamam ne güzel uyuyordu.Hemen bir battaniye alıp onun üstünü örttüm.Ben de onu yalnız bırakmamak için yanına yattım ve uyudum.2 saat sonra
MerttenÇok susamıştım.Gece 3 gibiydi.Mutfağın ışığını açıp içeri girdim.Su alıp bahçeye çıktım...
Eflinden
Telefonumdan bildirim gelmişti.Sesine uyanmıştım.Bir baktım gelen mesaj babamdandı.Whatsapa tıkladım mesaja girdim.Ve
Babam:kızım çok merak ettim sizi iyi misiniz hiç uyku girmedi gözüme.
Ah babam merak etmişti.Hemen bir mesaj yazdım
Ben:Babacım biz iyiyiz üvey abimde-
Tam bu mesajı yazarken üvey abimin odada olmadığını gördüm Ama babam merak etmemesi için" iyiyiz"yazdım.Koltuktan kalktım üstümdeki örtüyü farkettim üvey abim örtmüştü sanırım.Mutfağa giderken tam pencereden bahçede olan üvey abimi gördüm.Oturuyordu ve kar yağıyordu.Yanına gittim.Ve"babam mesaj yazdı seni ve beni merak etmiş".Üvey abim"hmm ona söylemiştim yani anneme neyse sen niye buradasın bakalım?".Ben"telefon bildirim sesinden sen bu karda napıyorsun".Üvey abim"düşünüyorum.Ben"neyi?".Üvey abim biran duraksadı ve"SADECE VE SADECE SENI DÜŞÜNÜYORUM NASIL BU KADAR GÜZEL OLDUĞUNU VE".Üvey abim durdu.Ben"lütfen devam et".Dedim ve elimi yavaşça tutup
"Eflin ben-ben ben sana ölüyorum bayılıyorum sana hastayım SANA AŞIĞIM BE KADIN ".Ben"mert bende sana aşı-".derken Mert beni hızlıca kendine çekti ve dudağıma yapıştı.Yavaş yavaş soyunduk.Ve devam ettik.
Eflinden
Mertin kokusu burnuma buram buram geliyordu ilk defa gerçek aşkı bulmuştum...
Mertten
İstediğim olmuştu.Artık efline sahiptim.Onun kokusuna bayılıyordum.Sabah olmuştur...
(Bu pozisyonda kalkmışlardır)