İyi okumalar 🦋
_________Hyunjin, adamın Felix'in omzunu tutuşundan hoşlanmamıştı. Buradan bakınca bile ne kadar sıkı tuttuğu belli oluyordu. Bu yüzden ters bakışlarını adama göndermekten çekinmedi.
Ama ikisinin de içeri girdiğini gördüğünde rahatlamış ve arabanın kapısını açmıştı. Biraz da vitanın babası hakkında araştırma yapması gerekecekti. Adam gözüne hiç düzgün birisi gibi gözükmemişti.
"Gitme"
Hyunjin duyduğu ses ile tamamen kitlenmiş ve eli öylece kapının kolunda kalmıştı. Kalbi eskisine nazaran iki kat daha hızlı atmaya başlamıştı. Soğuğa rağmen vücuduna işkeyen sıcaklık başını döndürmüştü.
Yıllardır sesini duymadığı kurdu, yıllar sonra kendini göstermiş ve hatta Hyunjin ile iletişime bile geçmişti.
"Gitme, sakın gitme ve vitayı o adamın ellerine bırakma"
Kendini toparlayan Hyunjin arabaya binmeden önce eve bakış atmış ve camdan onları izleyen bir çift gözle karşılaştığında hemen arabaya binmiş ve şoföre gitmesi için işaret vermişti.
Anlaşılan kurdu vitasını korumak için onunla iletişime geçmişti.
Araba bir sokak uzaklaştığında Hyunjin arabayı durdurmuş ve alnını okşayarak düşünmeye çalışıyordu. Ne yapması gerektiğine karar veremiyordu.
...
Felix, titreyen dizlerine inat yürüyordu, sanki saatlerdi yürüyordu ama daha evin bahçesinden dışarı çıkamamıştı.
Kararını vermişti. Bu koca dünyada ona yer yoktu. Artık ne dayanacak gücü ne de bir nedeni vardı. İstediği uykuya ulaşacak ve ruhunu huzura kavuşturacaktı.
Sonunda bahçe kapısından dışarı adımlamış ve arabaların geçtiği yola doğru ilerlemeye başlamıştı.
Islak olduğu için üstündekiler soğuk havada buz gibi vücuduna yapışmıştı ama beline sarılan sıcacık kollar hem vücudunu titretmişti hem de adımlarını durdurmasını sağlamıştı.
Hyunjin kolunu ince bele sardığı gibi kendisine çekmiş ve sıkıca sarılmıştı buz gibi küçük bedene.
Kurdunu dinlemeseydi ve geri gelmeseydi belki de bir daha asla sarılamayacaktı vitasına.
Felix başını kaldırmış ve ona sıkıca sarılan bedenin Hyunjin olduğunu gördüğünde dolu dolu ağlamaya başlamıştı.
H: "Geçti"
F: "Ölmek istiyorum"
Vita küçük ellerini Hyunjin'in omzuna koymuş ve iterek kendinden uzaklaştırmaya çalışmıştı ama ondan kat ve kat daha güçlü olan deltaya karşı gelmesi mümkün değildi.
H: "İzin vermem"
Delta'nın omzunda duran ellerini yumruk yapmış ve itmeye gücü yetmediği için Hyunjin'in omuzlarına yumruk darbeleri indirmeye başlamıştı, Felix.
F: "Bırak lütfen bırak, yalvarırım"
Hyunjin, omzuna inen hafif darbeleri aldırmadan tek hamlede vitatı kucağına almış ve arabaya oturur oturmaz ön koltukta duran montunu kucağındaki Felix'in üzerine örtmüştü ısıtmak için.
Şöför arabayı çalıştırdığında Felix hala Hyunjin'in kollarından kurtulmaya çalışıyordu ama yaşananların verdiği ağırlık yüzünden buna daha fazla devam edemeyecek kadar yorulmuştu.
Sonunda kendini serbest bıraktı ve başını Hyunjin'in omzuna gömdü. İyi hissettiren tek şey buydu şu an...
F: "Yoruldum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Mafia (Omegaverse)
Художественная проза"Gardenya kokuyorsun" "Gerçek ve gizli aşkın simgesi.. Gardenya" "En önemlisi de meleklerin simgesi" 👉🏻 Yaş farkı 👉🏻Cinsellik Var lütfen rahatsız olacaksanız okumayın SemeHyun UkeLixie 🫳🏻 HyunLix MinSung SeungChan Jeongbin ...