Sigara/ Alkol İçmek

4 2 1
                                    

İlk önce günümüz ergenlerinin ve 'keko'larının havalı bulduğu bir şeyden bahsedeceğim. (Öznel yargı vardır ve bunların hiç biri kanıtlanmamıştır dikkate alın.)

Sigara içmek insanın ruhen bir kaçışını temsil eder. Sigara içebilirsiniz bunu normalleştirmiyorum. Ama her yerde böyle hava atmayın! 'Ben Malbora içiyom kanka ya,' diyen tipleri illa ki görmüşsünüzdür veya 'kanka gel sana bi' dal sigara vereyim,' diyenler. Kısacası kekoları temsil eder bu laflar. Benim gittiğim ORTA OKULda kızlar tuvaleti ful sigara dumanıydı. Yani elinizi yıkamaya giremiyordunuz. Bir de çıkışlarda okulun ordaki ormanlık alana gidiliyorlar ve sigara içiyorlardı, ki bu insanlarında ciğerleri beş para etmez. Ben de bazen öksürük krizlerine giriyorum (herhangi bir hastalığım yok sadece alerji) ve birisi gelip 'Sigaramı içiyon?' diyor. Tamamdır dalga geçebilir, bunu ben de yapıyorum ama sonra şu oluyor. 'kesin sigara içiyon,' ben bu yargıdan bıktım. Her öksüren sigara içmez! Ben şu an sekizinci sınıfım ve benim sınıfımda yedinci sınıftan beri sigara içen bir kız var ve bizi ayartmaya çalışıyor. Zaten kendisi bataklığa girmiş ve bizi de o bataklığa davet ediyor.

Bir diğer konumuza gelelim. Alkol içmek. İlk önce şundan başlayalım. Alkolde sigara gibi kaçış yoludur. Beyindeki bir kısmı uyuşturarak birkaç saat düşünmemenizi sağlar.

Bu da kendini sigara gibi bağımlılık haline getirir (her insanda öyle olmuyor bazıları bağımlı olmuyor). Ben bu alkol üzerine konuşmak istemiyorum. Çünkü düzgün kelime yok!

Kısacası arkadaşlar, devasa bir derdiniz olmadığı sürece dertlerinizden kaçmayın!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BUNLAR HAVALI DEĞİL!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin