W swojej sypialni zobaczylam Kostka i Swiezego. Bylam za bardzo zmeczona, zeby chociaz otworzyc oczy, ale uslyszalam BARDZO ciekawa rozmowe pomiedzy wczesniej wymienionymi chlopakami.
Bartek? Nie no co ty, on.. jemu zmarla niedawno dziewczyna - powiedzial Swiezy
Ale co z tego? Nadawal by sie na jej chlopaka - odpowiedzial Oliwier
Kurwa. Co oni mi chlopaka wybieraja?
Bartek nie pasuje do Wiktorii - powiedzial stanowczo Swiezy
Uff, chodzi o Wike... Ale stop! Czemu oni jej chlopaka wybieraja...
O czym wy gadacie?! - krzyknelam, w tym stamym momencie siadajac szybko na lozku
No, o ten, o zakupach na domowke genzie na twoje powitanie - powiedzial zaklopotany Kostek
Ale.. - zaczelam - Ale ja to slyszalam
Powiedzialam i wyszlam z pokoju, kierujac sie do Wiktorii, ktora siedziala w kuchni.
Oo, hejj Wiktoria, bo mam sprawe - powiedzialam
Nie, ona gada glupoty, nie sluchaj jej - krzyknal Swiezy wbiegajac do kuchni
Ale co? - spytala Wiktoria
No bo chlopacy rozmawiali o tobie i o... - nie dokonczylam bo Swiezy zlapal mnie za ramie - EJJ
No co? Chcialas gadac to bedziesz siedziec w pokoju - popatrzyl sie na mnie Swiezy
Nie mozesz - powiedzialam
Wiedzialam ze w domu genzie jest Karol, ktory przybiegnie na kazde zawolanie genziakow. Wsumie, jestem genziakiem. Swiezy zaczal ciagnac mnie w strone korytarza.
Moge - powiedzial moj ukochany braciszek
To zobaczymy - usmiechnelam sie, a on juz wiedzial ze nie warto bylo ze mna zaczynac - KAROL!!! - krzyknelam, az prawie zdarlam sobie gardlo.
Friz przybiegl szybko a Swiezy puscil mnie, a ja podbieglam do Karola.
Wez go - powiedzialam
Czemu? to twoj brat - powiedzial nasz szef ze smiechem, bo wiedzial co to znaczy klotnie miedzy bratem a siostra - dobra, Swiezy zostaw Nele, daj jej zyc.
Usmiechnelam sie do nich i poszlam do kuchni gdzie siedziala Wiktoria i takze Oliwier. Opowiadal jej, co mowil Swiezy.
Ale ja nie - zakonczyl Oliwier
Jezuss, ale Bartek ma dziewczyne - powiedziala Wika z zazenowaniem
Zerwala z nim - odpowiedzial na to Kostek
COO - krzyknelam - po kilku tygodniach?? - powiedzialam wsumie z podekscytowaniem bo przeciez Bartek mi sie podobal
[...]
Po ciezkim dniu wrocilam do swojego pokoju kolo godziny 20:00. Ogarnelam sie w lazience i polozylam na wygodne lozko. Zaczelam przegladac cos na laptopie az natrafilam na aplikacje YouTube. Postanowilam na nia wejsc a pierwsze dwa filmy na stronie glownej to wywiad Hani z Bartkiem i film na kanale Bartka o 2023 roku. Oczywiscie ze je obejrzalam.
[...]
Kolejnego dnia obudzilam sie kolo godziny 10:30 i postanowilam poogladac instagrama. Ogladalam relacje genziakow az natrafilam na relacje Faustyny z napisem "DZISIAJ MOCNY FILM NA KANALE GENZIE" wiedzialam ze to film z domowki genzie na moje powitanie. Pozniej zobaczylam relacje Bartka Kubickiego i weszlam na jego konto. Od razu moja uwage przykulo zdjecie Bartka bez koszulki. Weszlam w to zdjecie ale go nie polubilam bo by bylo podejrzane, ze tylko to. Patrzylam sie na to zdjecie dobre 5 minut az nagle wszedl Swiezy i zobaczyl mnie patrzaca sie na jakies zdjecie, ale dobrze, ze nie zobaczyl na jakie...