{Kim}
Piep piep piep. Mij wekker gaat af, dus dat betekent: pest- schooltijd. Ik sta met moeite op uit bed en loop naar mij kledingkast. Ik pak een setje kleding en trek heet vervolgens aan. Ik doe derest van mij ochtendrituelen, en loop naar beneden wanneer ik klaar ben. Ik loop naar de keuken waar mij moeer en eitje staat te bakken. Ik kijk haar fake glimlachend aan en ze zegt: "goedemorgen lieverd, lekker geslapen?" "valt wel mee,"zeg ik. " kijk eens lieverd, een lekker eitje," zegt mama. "Nee dankjewel, ik hoef niet," zeg ik. "Jawel, je moet iets eten," zegt mama.Ik eet het op met moeite, als ik het op heb loop ik naar de garage en pak ik mij fiets. Ik stap op mij fiets, en weg ben ik. Als ik bij het bos aankom, zie ik Loana (lowana zo spreek je het uit). Ik probeer zo snel mogelijk door te fietsen, maar ik moet zo nodig weer zo dik zijn, denk ik inmezelf. Na een tijdje, ben ik moe en denk ik dat ze weg is, maar nu fietst ze opeens naast mij. Ik kijk haar angstig aan, Loana staat op het punt iets te zeggen, maar ik zeg snel: "uhh sorry Loana, ik miet snel maar is verder." en weg ben ik. Ik fiets de hoek om, en kom aan bij het schoolplein. Ik loop naar binnen en doe mij spullen keurig in een kluisje, vervolgens loop ik na de wc en steek mij vinger in mij keel, als ik dat heb gedaan loop ik naar de les en wacght ik daar keurig. Als de deur van de les open gaat loop ik stilletjes mar binnen. Als ik zit zegt mevrouw Steenkamp: "Okay, klets nog maar ff, of doe iets voor jezelf. Ik pak me mobiel erbij en zie dat ik een bericht heb van Fleur, mij bestevriendin, buiten school.
Ik open het berichtje en er verschijnt een glimlach, op mij gezicht.Fleur: hey kan ik je strajs evetjes spreken? H is belangrijk. X
Ik: hoi, ja dat kan, vanmiddag om 5 uur bij mij? X
Fleur: nee, kan het misschien in het tussenuur?
Ik: hoe weet jij dat ik tussenuur heb?
Fleur: zeg ik zo, maar kan jij dan?
Ik: ja hoor.
Fleur: mooi kom maar naar die ene zolder, je weetbwel welken, met al die saaie fking kut boeken, die er allemaal staan.
Ik: okay, ju antwoord,nhie weet jij dat ik tussenuur heb?
Fleur: Loana.
Ik: WAT!? ZR FKING PEST ME!
Fleur: realex,bderest kom jebstraks in je tussenuur te weten doeiIk stop me telefoon weg en luister aandachtig nar de les van Steenkamp.
_
Als de les voor bij is, hebben we 1 tussenuur, daarna nog 1 les dan zijn we uit. Ik hoor mij telefoon weer gaan en kijk eie het is, Fleur. Alweer dus.
Fleur: kan ik komen? X Fleur
Ik: nee
Ik zet me mobiel uit, en dan hoor ik mij ringtone, ik neem snel op want het is een k3 ringtone, mama'se.
Ik neem op en r word meteen gepraat:Ik: hoi met Kim van Willigen.
Fleur: met Fleur
Ik: wat is er?
Fleur: kom NU na de spinnige zolder, je weet wel welke tot zo, als je niet komt, gebeurt er iets ergs.
Ik: ik wil ni.
Voordat ik mij zin van maken is er al opgehangen.
Zou ik het doen? Nee ik meld me gewoon ziek, eerlijk gezegt ben ik toch best wel moe en heb ook best wel buikpijn. Ik loop naar de receptie en meld me ziek, als ik thuis aankomnpqk ik me mobiel rn bel ik als aller eerste na mama:
Mama: hallo met Marienne van Willigen.
Ik: mama, ik heb mr zirk grmeldt, ik ben misselijk, goed?
Mama: ja meid, dat is gied, beterschap en tot vanavond he, doeii.
Ik: doeiii
Ik eindig het gesprek en ruim me tas op, en loop naar boven. Ik trek me pyjama aan, en ga in bed liggen. Als ik net in slaap ben gevallen, gaat de deurbel. Dingdong. Ik loop naar beneden en open de deur.JE HEBT JE ER NIET AANGEHOUDEN!!