𝑯𝒂𝒓𝒑𝒆𝒓𝐴𝑝𝑎𝑟𝑡 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑆𝑡𝑒𝑣𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐼'𝑠 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕, 𝐼 𝑎𝑐𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 ℎ𝑎𝑑 𝑎 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑖𝑐𝑒 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑆𝑡𝑒𝑣𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑡 𝑚𝑦 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒, 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝐷𝑢𝑠𝑡𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑠𝑜 𝑎𝑠𝑤𝑒𝑙𝑙.
♫︎
𝑀𝑦 𝑚𝑜𝑚 𝑠𝑎𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝐺ℎ𝑜𝑠𝑡𝑏𝑢𝑠𝑡𝑒𝑟𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑚𝑒 𝑠𝑜𝑛𝑔, 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝐷𝑢𝑠𝑡𝑖𝑛 𝑝𝑜𝑠𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑜𝑤𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 '𝑝𝑒𝑎𝑟𝑙𝑠'. 𝐼 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑓𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑖𝑡 𝑎𝑑𝑜𝑟𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑦 𝑑𝑜𝑒𝑠 𝑎 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑝 𝑐𝑜𝑠𝑡𝑢𝑚𝑒 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑎𝑙𝑙𝑜𝑤𝑒𝑒𝑛. 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑚, 𝑐𝑢𝑑𝑑𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑎𝑚𝑖𝑙𝑦 𝑐𝑎𝑡 𝑚𝑒𝑤𝑠. 𝐼 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑠𝑒𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝐷𝑢𝑠𝑡𝑖𝑛 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑎𝑦 𝑡𝑜 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙, ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑚𝑒𝑒𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑦𝑠 𝑎𝑡 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑠𝑜 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑟𝑖𝑑𝑒.
𝐼 𝑡ℎ𝑟𝑒𝑤 𝑜𝑛 𝑎 𝐵𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑆𝑎𝑏𝑏𝑎𝑡ℎ 𝑠ℎ𝑖𝑟𝑡, 𝑠𝑘𝑖𝑛𝑛𝑦 𝑗𝑒𝑎𝑛𝑠, 𝑚𝑦 𝑟𝑒𝑑 𝐶𝑜𝑛𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑟𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑎𝑠𝑠 ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑎 𝑝𝑜𝑛𝑦𝑡𝑎𝑖𝑙. 𝐼 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑡𝑜𝑡𝑒 𝑏𝑎𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑎𝑛 𝑑𝑜𝑤𝑛𝑠𝑡𝑎𝑖𝑟𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒, 𝐼 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑡𝑤𝑜 𝑎𝑝𝑝𝑙𝑒𝑠 𝑝𝑜𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑜𝑛𝑒 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑢𝑡ℎ 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑏𝑎𝑔. 𝐼 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑒𝑤𝑠 𝑔𝑜𝑜𝑑𝑏𝑦𝑒, 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑘𝑒𝑦𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑎𝑛. 𝐺𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑐𝑎𝑟 𝐼 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑦 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑡𝑎𝑝𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑡 𝑖𝑡 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑟𝑎𝑑𝑖𝑜.
♫︎
𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑜 𝑔𝑙𝑎𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 ℎ𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛 𝑎𝑤𝑘𝑤𝑎𝑟𝑑 𝑐𝑜𝑛𝑣𝑒𝑟𝑠𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑁𝑎𝑛𝑐𝑦 𝑜𝑟 𝑆𝑡𝑒𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑦. 𝑊𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝑚𝑦 𝑐𝑎𝑟 𝐼 𝑠𝑎𝑤 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑠ℎ𝑜𝑙𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝐼 𝑛𝑜𝑤 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑎𝑠 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑦 𝐻𝑎𝑟𝑔𝑟𝑜𝑣𝑒 𝑠𝑐𝑜𝑙𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑑-ℎ𝑎𝑖𝑟𝑒𝑑 𝑔𝑖𝑟𝑙, 𝑠𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 "𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑙𝑎𝑡𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛, 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑘𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑜𝑚𝑒."
𝑼𝒈𝒉 𝒉𝒆𝒔 𝒔𝒖𝒄𝒉 𝒂𝒏 𝒂𝒔𝒔𝒉𝒐𝒍𝒆.𝐼 𝑑𝑟𝑜𝑣𝑒 𝑜𝑓𝑓 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑑𝑖𝑟𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑎 𝑓𝑎𝑟. 𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑝𝑒𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑔𝑜𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑖𝑟𝑙, ℎ𝑒 𝑘𝑒𝑒𝑝𝑠 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑎𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑠𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛𝑙𝑦 𝑤𝑒 𝑡𝑢𝑟𝑛 𝑎 𝑐𝑜𝑟𝑛𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑦𝑠. 𝑴𝒚 𝒃𝒐𝒚𝒔. 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑦 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑠𝑝𝑒𝑒𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑦𝑠 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑠𝑒𝑒𝑚 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑎𝑟 ℎ𝑖𝑚. 𝑰𝒇 𝑩𝒊𝒍𝒍𝒚 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏'𝒕 𝒔𝒍𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒖𝒄𝒌 𝒅𝒐𝒘𝒏, 𝑰'𝒎 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒈𝒆𝒕 𝒂 𝒌𝒏𝒊𝒇𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒃 𝒉𝒊𝒎 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒐𝒖𝒔𝒍𝒚. 𝐼 𝑠𝑝𝑒𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑡 ℎ𝑖𝑚, 𝐼 𝑡𝑟𝑦 𝑡𝑜 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚 𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑦𝑠 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑛𝑔𝑖𝑛𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑜𝑜 𝑙𝑜𝑢𝑑.
YOU ARE READING
𝐴ℎ𝑜𝑦, 𝑀𝑦 𝐿𝑜𝑣𝑒
Fanfictionﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ♡ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ 𝐇𝐚𝐫𝐩𝐞𝐫 𝐇𝐞𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 ℎ𝑎𝑠 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑝𝑟𝑒𝑓𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒, 𝑏𝑢𝑡 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑊𝑖𝑙𝑙 𝑔𝑜𝑒𝑠 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑠 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑓𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑚𝑜𝑛𝑠𝑡𝑒𝑟𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠...